## Bölüm 19: Kararlılığın Gücü

6 2 1
                                    


---

Yeni bir günün ilk ışıkları, Lina'nın odasına dolarken Lina, uykusuz bir gecenin ardından yatağında doğruldu. Gözleri yorgun olmasına rağmen, içinde bir enerji vardı. Karar vermişti. Okuldaki günleri, sadece kendini güçlendirmek için bir fırsattı ve bu zamanı en iyi şekilde değerlendirmeliydi.

Günün ilk dersine giderken, zihnindeki düşünceler onu sürekli olarak meşgul ediyordu. Sınıfta herkes, Büyü ve Strateji üzerine yoğunlaşmışken, Lina'nın aklı hâlâ Ejderha Yıldızı ve taşıdığı gizemler üzerindeydi. Ancak bugün farklı bir şey yapmaya karar vermişti: Bu düşünceleri bir kenara bırakacak ve tamamen derslerine odaklanacaktı. Sınıfta geçen saatler boyunca kendini disipline etti, dikkatini toplamaya çalıştı ve öğretmenlerinin verdiği bilgileri dikkatle dinledi.

Öğle yemeği için yemekhaneye gittiğinde, Cora ve diğer arkadaşları masada ona yer açtılar. Gözlerindeki yorgunluğu fark eden arkadaşları, ona dikkatle baktılar. Cora, Lina'nın yanına oturarak ona destek vermek istercesine omzuna hafifçe dokundu.

"Lina, bugün gerçekten iyi görünüyorsun. Sanırım sabahları ders çalışmak sana iyi geliyor," dedi, ona moral vermek amacıyla.

Lina, arkadaşına minnettarlıkla baktı.

"Evet, bugün biraz daha iyiyim. Zihnimi toparlamaya çalışıyorum," diye cevapladı. Gerçekten de bugün, krallık sorunlarıyla daha az meşgul olduğunu fark etmişti.

Gün böylece devam ederken, Lina okulda vakit geçirmenin ne kadar değerli olduğunu anlamaya başladı. Dersler sırasında öğrendiği büyüler ve stratejiler, gelecekte kullanabileceği önemli bilgilerdi. Okul, sadece bilgi öğrenmek için değil, aynı zamanda kendini tanımak ve güçlerini geliştirmek için de bir yerdi.

Akşam saatlerinde Lina, okulun kütüphanesine gitmeye karar verdi. Eldor hoca, ona her zaman kütüphanenin büyü ile ilgili gizemli kitaplarla dolu olduğunu söylemişti. Lina, orada Ejderha Yıldızı ve diğer büyü türleri hakkında daha fazla bilgi bulabileceğini umuyordu.

Kütüphane, sessizliği ve loş ışıklarıyla her zaman Lina'yı büyülerdi. Raflar arasında dolaşırken, gözleri eski bir kitabın tozlu sayfalarına takıldı. Kitabın kapağında, ejderha ve yıldız sembolü vardı. Kalbi hızla atmaya başladı. Bu, tam da aradığı kitaptı.

Kitabı alarak en yakın masaya oturdu ve sayfaları dikkatle çevirmeye başladı. Kitap, Ejderha Yıldızı'nın eski çağlardaki hikayelerini anlatıyordu. Yıldızın, güçlü bir büyücü tarafından yaratıldığı ve onu koruyan kişinin büyük bir sorumluluk taşıdığı yazılıydı. Ancak Lina'nın dikkatini çeken şey, yıldızın mühür gücüyle ilgiliydi. Kitapta, yıldızın bir tür yaratığı hapsetmek için kullanıldığı ve bu yaratığın serbest kalması durumunda dünyanın büyük bir tehlike altına gireceği yazılıydı.

Lina, bu bilgilere şaşırmadı, ancak yıldızın mühürlediği yaratığın kim olduğunu öğrenmek istiyordu. Kitapta bu yaratık hakkında fazla bilgi yoktu, ancak satır aralarında yaratığın bir zamanlar büyük bir felakete yol açtığına dair ipuçları buldu.

Saatler boyunca kütüphanede kaldı ve kitabın sayfalarını dikkatle inceledi. Sonunda, kitabın sonlarına doğru bir parşömen buldu. Bu parşömen, Ejderha Yıldızı'nın tam gücünü nasıl kontrol edebileceğine dair ipuçları veriyordu. Ancak bu ipuçları, son derece karmaşık büyü formülleri ve ritüellerle doluydu.

Lina, bu bilgileri öğrendiği için hem heyecanlandı hem de endişelendi. Bu ritüelleri gerçekleştirmek, büyük bir beceri ve güç gerektiriyordu. Ancak şimdi, Ejderha Yıldızı'nın gerçek potansiyelini nasıl ortaya çıkarabileceğini biliyordu.

Kütüphaneden çıkarken, içindeki kararlılık daha da güçlendi. Savaş yaklaşırken, hem kendini hem de krallığı korumak için hazırlıklı olmalıydı. Bu bilgiler, onun elindeki en güçlü silahlardı ve onları doğru zamanda kullanmalıydı.

Gece odasına döndüğünde, Lina'nın aklında artık tek bir şey vardı: Krallığı koruma sorumluluğu. Yorgun olmasına rağmen, kalbinde güçlü bir irade hissetti. Gölge Krallığı'nın planlarını boşa çıkarmak için ne gerekiyorsa yapacaktı.

- - -

Büyünün Kayıp KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin