---Ertesi sabah, Lina ve Aric mağaradan çıkarak Araluen Akademisi'ne geri dönmek üzere yola çıktılar. Lina, Aric'in yanında yürürken, kalbinin heyecanla çarptığını hissediyordu. Hem Aric'in prens olduğunu öğrenmiş hem de büyük bir maceraya atılmak üzereydi.
Yol boyunca, Aric, Lina'ya daha fazla bilgi verdi.
"Eldor, çok bilge bir büyücü. Ona güvenebilirsin. Ona her şeyi anlatmalıyız. Belki de bize yolculuğumuzda yardımcı olabilecek bir şeyler söyleyebilir."
Lina, başını salladı.
"Eldor hoca, gerçekten de çok bilge biri. Eminim bize yardımcı olacaktır."
Akademiye vardıklarında, Eldor'un odasına doğru ilerlediler. Lina, kapıyı çaldı ve içeri girmeleri için izin aldılar. Eldor, onları görünce hafifçe kaşlarını çattı ama hemen ardından sıcak bir gülümsemeyle karşıladı.
"Lina, seni tekrar görmek güzel. Bu da kim?"
Lina, Eldor'a dönerek konuşmaya başladı.
"Eldor hoca, size tanıştırmak istediğim biri var. Bu, Prens Aric. Size anlatmamız gereken çok önemli bir şey var."
Eldor, şaşkınlıkla Aric'e baktı.
"Prens Aric mi? Demek ki kehanet gerçek."
Aric, başını sallayarak durumu özetledi.
"Evet, hocam. Kehanetin dediği gibi, Lina ve ben birlikte büyük bir tehlikeyle yüzleşmek zorundayız. Ama bu yolculuk için Lina'nın hazırlık yapması ve bir süreliğine akademiden izin alması gerekiyor."
Eldor, derin bir nefes aldı ve düşündü.
"Bu gerçekten de önemli bir görev. Lina, sana bu yolda güveniyorum. Ancak, hazırlıklı olman çok önemli. Yanına alman gereken bazı eşyalar var. Ayrıca, birkaç güçlü büyü öğrenmen gerekebilir."
Lina, Eldor'un söylediklerini dikkatle dinledi.
"Evet hocam, her türlü yardıma ihtiyacımız var. Ne yapmam gerekiyor?"
Eldor, bir dolaptan eski bir kitap çıkardı ve birkaç sayfa çevirdi.
"Bu kitapta, ihtiyacın olan bazı büyüler var. Ayrıca, bu iksiri de al. Yolculuğunuzda ihtiyacınız olabilir." Eldor, küçük bir şişe iksiri Lina'ya uzattı.
Lina, teşekkür ederek iksiri aldı ve kitabı dikkatle inceledi.
"Teşekkür ederim, hocam. Size minnettarım."
Eldor, Lina'ya destekleyici bir bakışla baktı.
"Lina, senin cesaretine ve kararlılığına güveniyorum. Bu yolculuk zorlu olacak, ama Aric ile birlikte başarılı olacağınıza inanıyorum."
Aric, Eldor'a teşekkür etti.
"Teşekkür ederim, Eldor. Yardımınız bizim için çok değerli."
Eldor, son bir kez Lina'ya baktı.
"Hazır olduğunda, yola çıkabilirsiniz. Ama dikkatli olun ve birbirinize güvenin."
Lina, hazırlıklarını tamamlayarak odasına döndü. Eşyalarını topladı ve büyü kitabını dikkatle inceledi. Sonra, Aric ile birlikte akademiden ayrıldılar. Önlerinde uzun ve tehlikeli bir yolculuk vardı, ama Lina, Aric'in yanında olduğunu bildiği için kendini güçlü hissediyordu.
- - -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyünün Kayıp Kitabı
AventuraO gün, büyü okulu Araluen Akademisi'nin ilk günüydü ve uzun zamandır beklediği bu an, nihayet gelmişdi.