- - -Lina ve Aric, tapınağın kapısından içeri adım attıklarında, içlerindeki heyecan ve tedirginlik iyice arttı. Tapınak karanlık ve soğuktu, duvarlarda sadece Aric'in asasıyla yaydığı ışık titrek bir aydınlık oluşturuyordu. Koridorlar, gizemli semboller ve eski yazıtlarla kaplıydı.
İçeri girdiklerinde, ilk olarak geniş bir holle karşılaştılar. Holün ortasında, büyük bir taş masa ve üzerinde çeşitli antik objeler vardı. Aric, masaya yaklaştı ve objeleri dikkatle inceledi.
"Bu objeler, kadim büyücülerin ritüellerinde kullandığı eşyalar," dedi. "Burada bir şeyler öğrenebiliriz."
Lina, masanın üzerindeki bir kitabı dikkatle aldı. Kitap, eski ve tozluydu ama sayfaları hâlâ okunabilirdi. Kitabı açarak içindeki yazıları inceledi.
"Bu yazılar, kehanetin detaylarını anlatıyor," dedi heyecanla. "Ejderha ve Yıldız sembolünün anlamını daha iyi anlıyoruz."
Aric, Lina'nın yanına gelerek kitabı inceledi.
"Bu semboller, krallığın korunması için kadim büyüleri temsil ediyor. Tapınağın derinliklerinde bu büyüleri bulabiliriz."
Holün sonunda, başka bir kapı vardı. Kapıya doğru ilerlediklerinde, kapının üzerinde ejderha figürleri ve yıldız sembolleri yer alıyordu. Aric, kapıyı dikkatle inceledi.
"Bu kapı, kehanetin anahtarını saklıyor olabilir."
Kapıyı açtıklarında, uzun ve dar bir koridora girdiler. Koridorun sonunda, büyük bir odaya ulaştılar. Oda, tapınağın kalbi gibi görünüyordu. Odanın ortasında, büyük bir heykel duruyordu. Heykel, elinde bir küre tutan bir büyücüyü tasvir ediyordu. Kürenin içinde, ejderha ve yıldız sembolleri parlıyordu.
Aric, heykele yaklaştı ve küreyi dikkatle inceledi.
"Bu küre, kehanetin gücünü içeriyor olabilir," dedi. "Ancak, ona dokunmadan önce dikkatli olmalıyız."
Lina, odanın etrafını inceleyerek başka ipuçları aradı. Odanın köşesinde, küçük bir sandık buldu. Sandığın üzerinde yine ejderha ve yıldız sembolleri vardı. Lina, sandığı açarak içindeki parşömeni çıkardı.
"Bu parşömen, kehanetin çözülmesi için gereken son ipucu olabilir."
Aric, parşömeni dikkatle inceledi.
"Bu parşömen, kürenin nasıl kullanılacağını anlatıyor," dedi. "Kürenin gücünü kullanarak, krallığı koruyacak büyüyü yapabiliriz."
Parşömende yazılı olan talimatları dikkatle okuduktan sonra, Aric ve Lina, kürenin etrafında durarak büyülü sözler mırıldanmaya başladılar. Küre, parlak bir ışıkla yanarak odanın içini aydınlattı. Ejderha ve Yıldız sembolleri, havada belirginleşerek etraflarını sardı.
Aric, büyülü sözleri mırıldanarak Lina'ya döndü.
"Bu büyü, krallığı koruyacak gücü içeriyor. Ama onu kullanmak için ikimizin de enerjisini birleştirmemiz gerekiyor."
Lina, Aric'in elini tutarak gözlerinin içine baktı.
"Birlikte başarabiliriz. Kehaneti yerine getirmek için her şeyi yapacağım."
Aric, Lina'nın elini sıkıca tutarak büyüyü tamamladı. Küre, daha da parlak bir ışık yayarak odanın içindeki tüm sembolleri canlandırdı. Ejderha ve Yıldız sembolleri, birleşerek büyük bir güç dalgası oluşturdu ve tapınağın içini doldurdu.
Sonunda, büyü tamamlandığında, odadaki ışık yavaşça sönerek normale döndü. Aric ve Lina, başarılı bir şekilde büyüyü tamamlamışlardı. Küre, eski haline dönerken, odadaki semboller de sönükleşti.
Lina, derin bir nefes alarak Aric'e baktı.
"Başardık. Krallığı koruyacak büyüyü yaptık."
Aric, Lina'ya güvenle gülümseyerek başını salladı.
"Evet, ama hâlâ yapmamız gereken şeyler var. Bu büyü, sadece başlangıç. Krallığımızı tamamen korumak için daha fazla ipucu ve bilgiye ihtiyacımız var."
Lina, kararlılıkla başını salladı.
"Bu yolculuk boyunca yanındayım. Birlikte, krallığımızı koruyacağız."
Aric ve Lina, tapınağın içindeki diğer ipuçlarını ve bilgileri toplamak için odanın etrafını incelemeye devam ettiler. Tapınağın derinliklerinde, krallıklarını kurtaracak daha birçok sır ve güç bulacaklarını biliyorlardı. Ve bu macera, onları daha da güçlü ve kararlı hale getirecekti.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyünün Kayıp Kitabı
MaceraO gün, büyü okulu Araluen Akademisi'nin ilk günüydü ve uzun zamandır beklediği bu an, nihayet gelmişdi.