## Bölüm 14: Lina'nın Rahatsızlığı

5 3 0
                                    



## Bölüm 14: Lina'nın Rahatsızlığı

Ejderha Yıldızı'nı tapınaktan çıkarmalarının üzerinden günler geçmişti, ancak Lina'nın içindeki huzursuzluk her geçen gün artıyordu. Yıldız, ona büyük bir güç veriyordu, ama bu güç aynı zamanda ağır bir yük haline gelmeye başlamıştı. Geceleri uyuyamıyor, zihni sürekli olarak yıldızın fısıltılarıyla dolup taşıyordu. Aric, Lina'nın halindeki değişimi fark etmiş, ama ona pek bir şey söylememişti. Ta ki, Lina bir sabah aniden yatağından kalkamaz hale gelene kadar.

Lina, o sabah uyandığında başının dönmesi ve vücudundaki güçsüzlükle mücadele etti. Gözleri bulanıklaşıyor, kasları ağırlaşıyordu. Kendini yataktan kaldırmaya çalıştığında, ayakları yere basacak gücü bile bulamıyordu. Aric hemen yanına koştu ve onun ne kadar halsiz olduğunu görünce endişelendi.

"Lina, neyin var? Sen iyi değilsin," diye sordu Aric, yüzündeki endişeyle.

Lina, zayıf bir şekilde ona bakarak,

"Sanırım... yıldızın gücü beni etkiliyor. Bu gücü kullanmak kolay olmayacak."

Aric, Lina'yı nazikçe yatağına geri yatırdı.

"Dinlenmelisin. Yıldızın gücü seni yıpratıyor olabilir, ama bununla başa çıkacağız. Eldor'a haber vermeliyiz."

Lina başını salladı, ama gözlerinde endişe vardı.

"Aric, bu güç sandığımızdan çok daha büyük. Onunla başa çıkamayacağımı hissediyorum. Zihnimde bir şeyler var, sanki sürekli bana fısıldıyor."

Aric hemen Eldor'a haber vermek için dışarı çıktı. Eldor, Lina'nın yıldızın gücünden etkilenmiş olabileceğini daha önce tahmin etmişti, ama böyle bir durum beklemiyordu. Yıldızın bu kadar kısa sürede Lina üzerinde böyle bir etkisi olabileceğini düşünmemişti.

Eldor, Lina'nın yanına geldiğinde, onu dikkatlice muayene etti. Yıldızın ona yüklediği enerjiyi hissedebiliyordu, ama bu enerji Lina'nın bedenine fazla gelmişti. Eldor, Lina'nın rahatsızlığını gidermek için eski büyü kitaplarından birine başvurdu. Bu kitapta, yıldızın gücünü dengeleyebilecek bir ritüel tarif ediliyordu, ama bu ritüel son derece karmaşıktı ve doğru zamanda yapılmazsa, Lina'nın durumu daha da kötüleşebilirdi.

"Lina, yıldızın gücü senin bedenine ağır geliyor," dedi Eldor sakin bir şekilde. "Bu gücü kontrol edebilmek için bir süreliğine yıldızdan uzak kalman gerekebilir."

Lina, zayıf bir sesle karşılık verdi,

"Ama yıldızın peşindeki tehlikeler... Onu korumamız gerek. Bunu yapacak güce sahip olmalıyım."

Eldor, Lina'nın inatçılığını anladı, ama şu an önemli olan onun sağlığıydı.

"Yıldızı koruyacağız, ama senin bu güce hazırlıklı olman gerekiyor. Eğer yıldız seni tamamen ele geçirirse, bu hem senin hem de krallığın için felaket olur. Dinlenmeli ve gücünü toplamalısın."

Aric, Eldor'un söylediklerinden endişelendi. Lina'nın durumu gittikçe kötüleşiyordu ve Eldor'un önerdiği ritüelin ne kadar güvenilir olduğunu bilmiyordu. Ancak, başka çareleri kalmamıştı.

Eldor, ritüel için gerekli hazırlıkları yaparken Lina'nın rahatsızlığı daha da arttı. Günler geçtikçe, Lina daha sık ve derin kâbuslar görmeye başladı. Bu kâbuslarda Ejderha Yıldızı'nı kontrol edemediği, krallığın yıkıma uğradığı ve Aric'i kaybettiği sahnelerle karşılaşıyordu. Gözlerini her açtığında ise sadece yorgunluk ve korku hissediyordu.

Bir gece, Lina ansızın yatağından fırladı. Nefesi hızlanmış, ter içinde kalmıştı. Odaya dolan yoğun enerji, yıldızın varlığını her zamankinden daha güçlü hissettiriyordu. Gözlerini açtığında, odanın köşesinde gölgeler içinde karanlık bir figür gördü. Bu figür, daha önce tapınakta karşılaştıkları karanlık güçlerden birine benziyordu.

"Sen... kim oluyorsun?" diye mırıldandı Lina, sesi titreyerek.

Figür, alaycı bir şekilde gülümseyerek konuştu.

"Senin gücünü izliyorum, Lina. Yıldız seni tüketiyor ve onu kontrol edemeyeceksin. Çok yakında gücünü kaybedeceksin ve yıldız bana ait olacak."

Lina, figüre meydan okuyacak kadar güçlü hissedemiyordu. Sadece, onun yıldızla olan bağlantısını hissediyordu. Figür yavaşça Lina'ya yaklaştı ve kulağına fısıldadı,

"Yıldız senin sonun olacak."

Tam o anda, Aric odaya girdi ve Lina'yı yerde titrerken buldu. Figür bir anda ortadan kaybolmuştu, ama Lina'nın yüzündeki korku ifadesi hâlâ yerindeydi. Aric, onu kollarına alıp sakinleştirmeye çalıştı.

"Lina, ben buradayım. Her şey yolunda, tamam mı?"

Lina, güçsüz bir şekilde başını salladı, ama gözlerinden yaşlar süzülüyordu.

"Aric, bu çok zor. Yıldız beni ele geçiriyor. Bunu kontrol edemeyeceğimden korkuyorum."

Aric, Lina'nın yüzüne bakarak ona cesaret vermeye çalıştı.

"Bunu başaracağız. Sen güçlü birisin Lina, ve bu yıldızın gücüne yenik düşmeyeceksin. Eldor'un ritüeli her şeyi düzeltecek."

Ertesi gün, Eldor ritüelin hazırlıklarını tamamladı. Ritüel için gecenin en karanlık anını beklemeleri gerekiyordu. O sırada Lina, yıldızdan uzak durarak dinlenmeye çalıştı, ama her geçen dakika onun daha fazla zayıfladığını hissediyordu. Korkuları, kâbusları ve yıldızın ağırlığı onu yavaş yavaş tükenme noktasına getiriyordu.

Gece yarısı, Eldor, Aric ve Lina, ritüel için hazırlanan tapınağa doğru yola çıktılar. Eldor, Lina'ya yıldızın gücünü dengelemek için gerekli büyüyü yapacak ve Lina'nın bu güçle olan bağını kontrol edebilecekti. Ancak, bu ritüel sırasında yıldızın gücüne başka varlıkların da müdahale etme riski vardı.

Tapınağa vardıklarında, Eldor eski büyü sözcüklerini mırıldanmaya başladı. Lina, ritüel çemberinin ortasında duruyor, gözlerini kapatarak yıldızın enerjisini hissetmeye çalışıyordu. Ama içindeki korku, onu her geçen an daha da güçsüz hale getiriyordu.

Tam o sırada, tapınakta aniden soğuk bir rüzgar esti ve karanlık gölgeler tapınağın içine dolmaya başladı. Aric, kılıcını çekerek etrafına bakındı.

"Yine geliyorlar," dedi.

Eldor, ritüeli hızlandırmak için büyüye odaklandı. Ancak karanlık figürler, ritüelin bozulmasını isteyen güçlerdi. Yıldızın gücünü ele geçirmek için buradaydılar.

Lina, son bir güçle gözlerini açtı ve yıldızın ışığını çağırarak karanlık figürleri püskürtmeye çalıştı. Yıldızın gücü onun içinden akmaya başladığında, Aric ona destek olmak için yanında durdu. Eldor, büyünün son aşamasına gelmişti. Eğer başarırlarsa, Lina'nın gücü dengelenecek ve yıldızın kontrolünü ele geçirecekti.

Ritüelin son anlarında, Lina'nın bedenini saran ışık gittikçe güçlendi. Yıldızın ışığı, tapınağı aydınlatırken karanlık figürler geri çekilmeye başladı. Lina, gözlerini kapatarak yıldızın enerjisini dengelemeye çalıştı ve sonunda ritüel tamamlandığında, derin bir nefes aldı.

Yıldızın gücü onun içinde daha kontrol edilebilir hale gelmişti. Ancak Lina, bu gücü tam anlamıyla kullanabilmek için hâlâ daha fazlasını öğrenmesi gerektiğini biliyordu.

---

Büyünün Kayıp KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin