37. Hold Tight

1.4K 119 25
                                    

Justin Bieber

Vešel jsem do pokoje Rori tak potichu, jak jsem jen mohl. Přijeli jsme o dvě hodiny dříve než bylo plánováno a já se Rori rozhodl překvapit. Když jsem byl uvnitř, přešel jsem k posteli, ale zastavil se v moment, kdy mi došlo, že postel je úplně prázdná. Kurva. Zapomněl jsem, že Rori na dnešek spala u Dani.

Posadil jsem se na postel a podíval se po čistém pokoji, přemýšlel jsem o tom, co teď budu dělat. Bylo brzy v neděli a většina lidí, kromě mého táty, který mě vyzvedl, stále spali. Povzdechl jsem si, postavil se a narovnal pomačkanou peřinu předtím, než jsem přešel k oknu. Než Rori přijde domů, asi bych se měl vyspat.

Hned jak jsem otevřel okno, slyšel jsem něco, co znělo jako smích. Otočil jsem se ke dveřím. Byl jsem ticho a nastražil uši pro další zvuky, vše potvrdilo mé myšlenky. Možná je Rori doma...

Opět jsem zaslechl ten zvuk a tentokrát mi bylo jasné, že je to chichotání. A také mi bylo jasné, že to nebyla Rori. Roriin smích byl zřetelný a poznal bych ho i v davu smějících se dívek. Pomalu jsem se přemístil přes dřevěnou podlahu Roriina pokoje, abych zjistil, kdo se to smál. Na minutu jsem se zamyslel, že by to byla paní Cole. Hrůůůza.

Když jsem byl u dveří, přitiskl jsem k nim ucho a poslouchal. Toto mi přineslo zpět příšerné vzpomínky, když jsem to udělal v den, kdy se Rori hádala se svojí mámou. Odstrčil jsem ty střípky pryč a soustředil své ucho na jakýkoliv pohyb nebo zvuk.

"Zacu, přestaň, musím jít." Protočil jsem očima nad ženským hlasem, který se smál přes celou chodbu, pravděpodobně z otevřeného pokoje. Měl jsem vědět, že to byl Zac, který si vzal domů holku, využil příležitost v den, kdy měl dům pro sebe. Už jsem se chtěl odtáhnout od dveří a jít do svého pokoje, když mi najednou něco došlo. Počkat...nemá Zac tajnou přítelkyni????

Okamžitě jsem ucho přitiskl zpět ke dveřím, cítil jsem se jako Sherlock Holmes v nasazení. "Ale zlato, je teprve osm ráno. Stále máme čas." Zacův hlas byl blíže, to znamenalo, že s největší pravděpodobností stáli mezi otevřenými dveřmi.

"Tvoje sestra by mohla přijít domů brzy..." Hlas té dívky byl taktéž blíže a zněl mi....povědomě. Sakra, znám Zacovu tajnou přítelkyni?

"Ne, nepřijde. Mám jí vyzvednout v deset. Pojď zpátky do postele." Slyšel jsem zvuk kroků, vracejících se pravděpodobně do jeho postele, ale já se nevzdal. Zůstal jsem a čekal. Jsem vážně zvědavý.

Zabralo to jen pět minut a poté se opět přiblížily kroky k chodbě. "To je jedno. Máma na mě čeká doma. Musím jít, Zacu."

Oh...můj...

Spojil jsem si hlas s tváří a věděl přesně, kdo to je. "Kels, nikdy spolu nejsme sami. Prosím, zlato." A Zac to právě potvrdil.

Podváděl Zachary svojí tajnou holku s Kelsey? CO TO DO PRDELE?

"Kdy se přestaneme skrývat, Zacu? Jsem unavená z toho, jak se všude plížíme."

Počkat... Zac nepodvádí svojí tajnou přítelkyni s Kelsey. Kelsey je Zacova tajná přítelkyně!

Jak to přede mnou mohl tajit? Nejlepší kamarádi, sakra! Nejlepší kamarádi si vždycky říkají, když úlet přejde v holku, do které se zamiluješ. To odhalení mě nutilo otevřít dveře, abych si to se Zacem vyřídil, ale to bych mohla zničit moje vlastní tajemství. Sakra, nejsem o nic lepší než Zac. Tady jsem, nadávám Zacovi do blbce, protože mi neřekl o Kelsey, když já skrývám vztah s jeho sestrou snad roky.

A všichni vědí, že se ani nedotkneš sestry tvého nejlepšího kamaráda.

Veronica Cole

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat