35. The Janitor's Closet

1.7K 113 10
                                    

Justin Bieber

Justine! Tady, chlape!” Slyšel jsem Chazův hlas přes hlasitou jídelnu a otáčel hlavou dokud jsem ho neviděl se zbytkem mých kamarádů sedíc u stolu blízko chodby. Přešel jsem k nim a plácl si s kluky předtím, než jsem si sedl mezi Ryana a Maxe, dalšího spoluhráče z týmu.

Vzal jsem si pár hranolek z Ryanova oběda a hledal mého nejlepšího kamaráda. Když jsem ho nemohl najít, zeptal jsem se nahlas. “Kde je Zac?”

Kluci okolo mě pokrčili rameny a já se otočil k Ryanovi pro více informací. “Nemám ponětí. Vyběhl z angličtiny v moment, kdy zazvonil zvonek.” Pozastavil jsem se nad Zacovým podivným chováním a vzal si více Ryanových hranolek. “Hej!” Konečně mu to došlo a odtáhl ode mě talíř se zalapáním po dechu. “Ty jsou moje.” Doslovně našpulil pusu.

Ušklíbl jsem se a otočil se k Maxovi, abych viděl, jestli má nějaké jídlo. Protože jsem se opozdil o pět minut, fronta na jídlo byla až moc dlouhá a nestálo to za to. Ještě, že Max také měl hranolky a nevypadalo to, že by si všiml, že jsem jedl jeho jídlo, protože jeho oči byly na něčem jiném, na druhé straně jídelny.

Strčil jsem si do úst jídlo a slyšel, jak Max tiše zapískal. “Sakra, někdo doslovně vyrostl...” Jeho zaujatý tón odradil můj zájem, protože jsem nepotřeboval zírat na sexy holky, protože jsem se zajímal jen o hranolky přede mnou.

Někdo jiný, Brian, se zasmál. “Tak to sakra jo, koukni se na tu prdelku v těch džínách.”

“Sáhl bych si.” Max se zasmál a plácl si s Brianem.

Dojedl jsem hranolky a pokusil se restartovat zapomenutou konverzaci. Podíval jsem se okolo stolu a všiml si, jak Ryan napjatě seděl vedle mě a Chaz se mračil na Maxe a Briana, kteří stále mumlalo o nějaký sexy holce, se kterou si chtěli vyjít.

“Co si myslíš, Justine?” Brian se zeptal s úšklebkem na tváři.

Byl jsem překvapen náhlým vtáhnutím do jejich konverzace a pokrčil obočí. “O čem?”

Max si přehodil ruku okolo mého ramena a otočil mě jeho směrem, kam zíral posledních deset minut. Díval jsem se, pokoušejíc se najít dívku, na kterou se dívali, když jsem náhle přešel na mojí Rori, dlaně měla opřené na stole a mluvila s Dani a nějakými dalšími kamarádkami, zadek měla ve vzduchu. “Malá Cole, samozřejmě.”

V setině sekundy se moje vidění změnilo v červené. Krvavě červené. A všechno co jsem mohl slyšet byly věci, které říkali předtím. “Sakra, někdo doslovně vyrostl...” “Tak to sakra jo, koukni se na tu prdelku v těch džínách.” “Sáhl bych si.” Všechno co jsem si mohl představovat byla má pěst, spojujíc se s Maxovou hloupou tváří.

Odkašlání přišlo od Chaze, na druhé straně stolu. “Whoa, je dneska horko nebo co? Jako globální oteplování?” Mám rád mé kamarády, protože tato hloupá otázka prolomila trans, ve kterém jsem byl, připomínajíc mi, jak hloupé by to bylo, kdybych Maxe uhodil. Udělalo by to scénu a prozradilo naše tajemství.

To tajemství. Náhle jsem sakra nesnášel naše tajemství. Nesnášel jem fakt, že jsem tady musel sedět a chovat se, že nemluvili o mé dívce. Nesnášel jsem fakt, že tady nemohla sedět, v mém klíně, takže by celá zkurvená škola věděla, že je to má dívka. Sakra, to hloupé tajemství!

“Kámo, to není v pohodě, víš, že by tě Zac totálně zmlátil, kdyby tady teď byl.” Ryan mé uvolněný znovu narušil.

Brian protočil očima. “Chlape, Veronica je jen o rok mladší než on. Nemůže jí bránit navždycky.”

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat