19. Trick Or Treat

2.4K 155 16
                                    

Veronica Cole

“Uklidni se, Ron, chceš vypadat jako zdrogovaná kočka?” Dani na mě vyhrkla, držela mi jednou rukou čelist a její dlouhé falešné nehty se mi bořily do kůže. V jedné ruce měla oční linky, vystrčila na mě svůj jazyk, když se koncentrovala na mou oční linkou.

Povzdechla jsem si, ale následovala její instrukce, sledovala jsem se v zrcadle a divila se, že vypadám takhle; mé vlasy byly perfektně dlouhé a visely dolů po mých zádech a něco jako kočičí uši byly posazené na mé hlavě, vrchol nosu byl nabarvený na černo a krátké fousky byly namalované na mých tvářích. Na Halloween jsem šla za kočku...to je teda šokující. Dani mě to všechno na poslední chvíli zařídila, byla bych prý nevkusná, jak to řekla.

Dani si už týdny plánovala svůj oblek; Pocahontas. Její vlasy byly také rovné, ale nějaké části byly zkroucené do vln. Korálová čelenka byla přes její čelo a oči měla perfektně černé. Dvě červené linky měla přes každou tvář jako kdyby šla do souboje a měla na sobě také šperky. Jako oblečení měla pruhované šaty, které jí perfektně seděly. Celkem flirtující.

Dani byla hotová a připravená jít. Já ještě nebyla ani oblečená.

“Musím říct, že vypadáte nádherně, dámy,” Můj pohled přeletěl na Justina, který se náhle objevil a opíral se o rám dveří, samozřejmě měl blbý úšklebek. Měl oblečené normální džíny; myslím, že to nebyl žádný kostým. “Wow...Dani, ten červený indiánský styl ti sedí.” Mrkl na ní. I tak jsem věděla, že je to jen pokoušení jsem cítila nepříjemný pocit v žaludku.

Dani si zkřížila ruce a ušklíbla se na něj. “Děkuju. Ty taky nevypadáš nejhůř.” Protočila jsem očima, protože byl stále oblečený jako Justin a neměl na sobě zatím žádný kostým, vzala jsem rtěnku z mého stolu a přešla k velkému zrcadlu, abych si ji dala na rty. Nepotřebuji tam stát a dívat se jak spolu flirtují.

“Takže, kam vy dvě dnes večer jdete?” Tak moc jak jsem se je snažila ignorovat jsem nemohla. Jeden pohled mi řekl, že se Justin stále opíral o dveře s typickým úšklebkem Denního Justina, toho, který ve škole stále sportoval. “Budete chodit po domech a žádat o sladkosti?”

Slyšela jsem zvuk postele a odvodila, že se Dani posadila. Zachichotala se a já si vzpomněla na to, jak několikrát řekla, jak 'zatraceně sexy je Justin Bieber'. “Ne...teď jsme velký holky, Justine.” Mohla jsem si představit, jak zamrkala řasami. Kdy s ním Dani začala flirtovat?

“Oh opravdu?” Justinův hlas rostl s obočím, použil škádlící tón v otázce. “Tak co budete dělat?”

Zakousla jsem se do rtu, protože to během minuty Justin přijde na to, že na Halloween budu s Xavierem a ne s ním. A nepotřebuju s ním být v místnosti až na to přijde.

“Jdu do koupelny.” Zamumlala jsem, přešla přes oblečení a boty a přešla okolo Justina dveřmi.

Justin Bieber

Má obočí se střetla, byl jsem zmatený, když jsem Rori očima sledoval jít po chodbě do koupelny. Řekl jsem něco špatně?

“Půjdeme na tamtu vzdálenou pláž...budeme venku s mým přítelem a jeho kamarády,” Má pozornost byla zpět na dívce, která seděla na Roriině posteli, její slova ve mně něco prolomila. I přesto jsem nevěděl o čem mluví, stále jsem měl hlavu nakloněnou na jednu stranu, potichu jsem se ptal po něčem víc.

“Neboj se, Rori má oči jen na jednom z nich!” Dani se zasmála a podívala se na mě předtím, než vyskočila a přemístila se k zrcadlu. Myslela si, že mě ta informace udělá šťastným? Spíš opačně, Dani. Vydechl jsem a opřel si hlavu o studené dřevo.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat