31. New Year's Resolutions

1.4K 155 10
                                    

Veronica Cole

Kdyby jste mi před šesti měsíci řekli, že spát s někým – ve skutečnosti vedle někoho pokud jste na to zapomněli a víte, prostě řekněme mazlili se s někým – by bylo takto příjemné, vysmála bych se vám do tváře a nazvala vás lhářem.

Tím chci říct, jak to mohlo být příjemné? Vaše těla vás ohřejí navzájem a zpotíte se, neustávající boj o deku může být iritující a potřeba osobního prostoru vás bude pronásledovat celou noc. Nemůžete pohnout nohou bez kopnutí toho druhého člověka a oba dva se nechcete pohnout kvůli loktům a ramenům.

Mýlila jsem se.

Šest měsíců jsem nemohla usnout bez toho, abych věděla, že Justine je ve stejné posteli jako já. Dýchat jeho vůni. Cítit ho. Kdybych se nahnula, mohla jsem se ho dotknout, ale, samozřejmě, neudělala jsem to. Teď nemůžu usnout bez toho, abych byla v jeho objetí. Obklíčena jím. Všude.

Naše nohy jsou vždy propletené a nejednou přes noc jeden z nás dostane pořádné kopnutí. Deka je obvykle nejvíce omotaná okolo mě, protože Justinovi je k ránu příliš teplo a má hlava je na jeho holém hrudníku mezitím, co on leží na zádech.

Jen fakt, že by jeho svalnatý hrudník neměl být příjemný je špatný. Bylo to lepší než můj oblíbený polštář.

V Justinových rukou jsem spala lépe než sama.

Povzdechla jsem si a dívala se na krásu přede mnou. Spal; plné růžové rty byly nepatrně pootevřené, dlouhé řasy byly oproti jeho pokožce tmavé. Mé oči cestovaly dolů po jeho hrudníku, kde jsem zkoumala pár tetování, která měl. Neprotestoval, neudělal žádný zvuk. Jediné pohnutí, které jsem viděla bylo slabé cuknutí jeho řasami a poté znovu mezitím, co pravděpodobně snil.

Jak může tento kluk patřit mě?

~

Tak?” Nadskočila jsem nad zvukem jeho hlasu za mnou. Rychle jsem se otočila, viděla jsem ho stát uprostřed mého pokoje, jen pár metrů ode mě.

Odkud ses tady vzal?” Zašeptala jsem, věděla jsem, že tady nebyl před pěti minutami. Nebo byl?

Ze skříně,” Pousmála jsem se nad tím, jak vyšel. Přemístil se ke mně blíž a můj tep se zrychlil. “Ještě jsi mi neodpověděla,” Zalapala jsem po dechu, mé tváře zčervenaly. “Měl bych se obávat?” Tentokrát zašeptal, jeho tvář byla jen kousek od mé.

Zavřela jsem oči. “Samozřejmě.” Vydechla jsem, nevěděla jsem, že zadržuji dech.

Teď byl Justin ten, který těžce polkl. “Samozřejmě jako že bych se měl bát, nebo samozřejmě že budeš mojí dívkou?”

Nemohla jsem zastavit chichot, který mi vyšel z úst, otevřela jsem oči a viděla jeho nepatrně nervózní výraz. “Samozřejmě, budu tvojí dívkou.” Zašeptala jsem a vytáhla ho z bludů omotáním mých rukou okolo jeho krku. “I tak jsem si myslela, že už jsem...” Odmlčela jsem se, jen jsem si s ním zahrávala.

Fyzicky relaxoval, na jeho rtech se utvořil úsměv a ruce našly mé boky. “Jaký typ gentlemana bych byl, kdybych to neudělala oficiálně?”

Jemně mě políbil. Pomalu. S láskou. Roztékala jsem se. Uvnitř jsem se svíjela.

MÁM KLUKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dobře, fangirl moment skončil.

OPRAVDOVÉHO KLUKA!!!! KTERÝ JE SEXY!!! A MILÝ A ROZTOMILÝ A ROMANTICKÝ A VIDĚL MĚ RÁNO, KDYŽ VYPADÁM JAKO HADR A JE MU TO JEDNO!!!!!

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat