Užijte si část:)
Veronica Cole
Od toho polibku jsem nemohla vůbec spát. Včerejší noc byla tak jiná. Probouzela jsem se a usínala, což bylo jako hodiny a předtím, než jsem vstala jsem jen od šesti ráno ležela, čekala jsem, až mě můj otravný budík vzbudí.
S mými zády k Justinovi, podívala jsem se na něj přes rameno. Klidně spal. Naštěstí. Když byl hluboko ve spánku, vypadal tak roztomile; žádné vrásky, žádné úšklebky, žádné škádlivé pohledy. Usmála jsem se a začala něco dělat pro to, abych vypadala lépe, když v tom jsem se zastavila.
Kamarád, Rori. To je to, co jsi mu přinutila. Co? Teď nemůžeš následovat to, co jsi řekla? To je normální.
Pokroutila jsem hlavou, zavřela oči a otočila se zpět od dívání se na kluka v mé posteli. Musím se blížit k mému času v měsíci, protože mé city a emoce jsou teď všude vidět.
Oh, dobře. Má mysl odpověděla za mě. Ignorovala jsem ji.
Nahnula jsem se, vzala svůj telefon a otevřela zprávy od Xaviera. Přešla jsem přes zprávy. Včera vůbec nepsal potom, co jsem se vrátila z koupelny. Vynechala jsem to a otevřela psaní nové zprávy, rozhodla jsem se být důsledná.
Pro: Xavier
Jak pro tebe dneska vypadá počasí? ;)
Odeslala jsem tu zprávu předtím, než jsem o tom přemýšlela trochu moc. Nebyla jsem zvyklá klukům posílat mrkací smajlíky, takže jsem akceptovala mé hormony a zrychlující puls; bylo to neplánované. Po zbytek času jsem přecházela mobilem. Když zazvonil můj budík, vstala jsem z postele a navlékla si bačkory.
Justin zasténal a otočil se. Pokoušela jsem se na něj nedívat. “Dobré ráno,” Zamumlal, jeho oči byly malé a vypadaly líně. “Na tohle je moc brzy.” Zavřel oči a začal si lehat zpět.
“Hej! Je sedm. Musíš jít, ospalče!” Vystrčila jsem ho z pokoje, ignorovala jeho sténání a vzdychání. Vzala jsem si nějaké tmavě modré džíny s vysokým pasem a broskvový crop top s dlouhým rukávem. Poté, co jsem se osprchovala a oblékla, cítila jsem déšť a podívala se ven na tmavé, těžké oblaky.
Vzala jsem si podkolenky, které jsem si dala pod džíny a poté vzala mé tmavě hnědé boty. Ozval se můj žaludek, dnes jsem byla zpožděná (věřili byste tomu?), takže jsem si učesala vlasy, nasadila si krémovou čepici, na rty si dala balzám na rty a seběhla dolů do přízemí.
Ihned jsem zastavila mé kroky, když jsem někoho viděla sedět u baru v kuchyni. “Mami?” Vyhrkla jsem, z mého hlasu bylo evidentní překvapení. Pomalu jsem šla blíž, nádherná vůně jídla naplnila mé smysly. Uviděla jsem Zacharyho u sporáku vařit omeletu; mámina oblíbená. Pokroutila jsem hlavou. Maminčin chlapeček.
“Ahoj zlatíčko,” Máma mi věnovala unavený úsměv zpod jejího růžového hrnečku. “Vypadáš nádherně.” Tento kompliment mě donutil zastavit se podruhé v toto ráno. Bylo to cizí, když to vycházelo z úst ženy, kterou jsem za posledních let jen těžko vídala.
Trapně jsem se usmála nazpět a posadila se na poslední barovou židličku daleko od ní. “Děkuju.” Donutila jsem se. Pokusila jsem se Zacovi poslat tázající pohled, ale on si toho nevšímal. Jeho oči byly zářící a milující, když dával omeletu na mámin talíř. Také jsem postřehla, že byly naplněné nadějí. Zakousla jsem se do rtu. Prosím, neměj své naděje vysoko, Zacu.
Máma tohle hodně dělala. Byl to opakující se cyklus. Nový přítel, není doma, náhodně se objeví, na chvíli je šťastná a poté se stanou špatné věci; dostane kopačky, opije se. Ty dvě věci, jak to ráda říkám.
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...