1. Birthday

3.7K 147 5
                                    

Ze všeho nejdřív se chci omluvit za to, že je po několika týdnech:) Užijte si část:) 

Veronica Cole

“Happy birthday to you” Stále jsem měla zavřené oči, mohla jsem však slyšel slabé zpívání. “Happy birthday to you.” Zanadávala jsem, otočila jsem se na břicho, pokoušíc se dostat pryč od toho zvuku tak, abych mohla ještě spát. “Happy birthday, dear Rori” Zpívání a slova byla více procítěna a byl to také povědomý hlas. “Happy birthday to you” Poslední část písničky byla tiše zachraptěna do mého ucha. “Vstávej, Rori, vstávej!” Z jeho hlasu jsem slyšela úsměv při tom, co jsem se pomalu probouzela a jeho hlas byl stále slabý šepot.

Konečky prstů najednou byli na mých bocích, lechtal mě a já se od nich prudce snažila dostat pryč. S lechtáním jsem se otočila. Nepotřebovala jsem ho vidět. “Justine” Zakňučel jsem, stále jsem měla zavřené oči a obličej natisknutý do polštáře.

“Vstávej” Zakňučel mi nazpět.

Otočila jsem se na má záda a otevřela oči. Zírala jsem na usmívajícího se kluka přede mnou, došlo mi, jak blízko byl a okamžitě mé tváře nabraly červenou barvu. Mé oči cestovaly do mé tváře, abych zakryla začervenání. “Osobní prostor, ahoj” Zdůraznila jsem ‘ahoj’, aby Justin věděl, že to bylo ze srandy.

“Honem, něco jsem ti přinesl” Jeho velká ruka byla náhle omotána okolo mého kolena a zatahal, nejspíš se mě snažil posadit, předpokládám. Špatně. Vpravo, pořád tahal, až jsem mu seděla v klíně. “Pospěš si! Nemáme moc času!” Byl jako dítě ve Vánoční ráno.  

Jeho velký úsměv byl nakažlivý, ale to nezastavilo mé tváře od červeně – opět – kvůli faktu, že jsem prakticky byla v jeho klíně. Nikdy předtím jsem v této pozici nebyla.

“Dobře, dobře” Zamumlala jsem, zasmála se, když jsem se ho pokoušela uklidnit. Dramaticky jsem si povzdechla a natáhla svou otevřenou dlaň. “Polož to na ni” Promluvila jsem hlubokým vážným hlasem.

Justin žertovně protočil očima předtím, než se zakousl do rtu a nahnul se přes kraj postele. Jeho jedna ruka sevřela můj bok, aby mě ochránil od spadnutí dolů, když se jeho tělo ohýbalo. Kuriózně jsem se pokusila vidět co tam dole dělá, ale všechno, co jsem viděla byla jeho ruka pod postelí, něco hledal. Nakonec si vzal to, co chtěl a posadil se, opět se usmíval jako idiot.

“Je to malé” Řekl téměř stydlivě. Justin nikdy nebyl stydlivý. “Ale myslel jsem si, že je to roztomilé a že by se ti to mohlo líbit, protože jsem přemýšlel mezi tím a-”

Zasmála jsem se, přiložila jsem svou otevřenou dlaň na jeho ústa, abych zastavila ta jeho nervózní slova. “Justin Bieber je nervózní?” Pro show jsem zalapala po dechu. Justin protočil očima a já mu chtěla říct, aby přestal nebo jiné věci, ale radši jsem se rozhodla ho vytáhnout z trápení. Odtáhla jsem ruku z jeho pusy a vystrčila opět dlaň. “Čekám” Usmála jsem se, vsadím se, že cokoliv by se mu líbilo, líbit by se mělo i mě.

Pootevřel rty předtím, než do něj opět zabořil ret a zíral na mě, uvažujíc o tom, jestli se vzdá svého dárku. V tom momentu vypadal jako model; měkký pohled, rozcuchané vlasy, přes které jsem právě chtěla přejet prsty, zlaté oči, které vypadaly jako dva teplé hrníčky karamelu, bez vady na tváří, že by ho každá dívka prosila a nesmím zapomenout na kypré, růžové a zcela k zulíbání rty.

Co. To. Sakra. Rori????

Rty k zulíbání? Odkud to přišlo? Tohle je Justin, aka nejlepší kamarád tvého kamaráda a nesmím zapomenout na to, že je to lidská verze denního světla?

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat