Veronica Cole
“Ron, cítím se, jako kdybychom spolu už věky netrávily čas.” Dani poznamenala, když jsme jeli ke mně domů. Dlouhé, nudné pondělí ve škole právě skončilo a Justin se Zacharym měli oba dva co dělat, takže mi Dani nabídla, že mě doveze domů.
Přikývla jsem. “Máš pravdu. Tenhle víkend bychom měli něco podniknout.” Souhlasila jsem. Dani mi chybí. Teď mi došlo, že doma trávím hodně času, nic nedělám nebo jsem s Justinem. Dani je moje nejlepší-holčičí kamarádka a je opravdu žádavá, když jí nedávám žádnou pozornost.
Usmála se a vzrušeně přikývla. “Přesně! Můžu zařídit nějaký dvojitý rande s Mattem a Xavierem?”
Její poznámka donutila můj žaludek poklesnout; úplně jsem zapomněla na toho Australského krasavce. Xavier se pravděpodobně zajímal o to, co se se mnou stalo. “Um...” Začala jsem přemýšlet nad výmluvou. Nevím proč, ale od toho víkendu je všechno, na co můžu myslet Justin a ne Xavier. “Co třeba tenhle víkend jen ty a já, hm?” Pokusila jsem se. “Potřebuju nový věci. Můžeme jít nakupovat!”
Dani se příjemně usmála, když zastavila před mým domem. “To by bylo super. Dostala jsem peníze a už jsou nažhavený v mojí peněžence.” Daniina rodina jsou Italové a jsou bohatí. “Dořešíme to později a prosím tě, odpověz na textovky, ty mrcho.”
Zasmála jsem se nad jejími slovy. Můj telefon byla ta poslední věc, o které bych posledních pár dní přemýšlela. Byl stále vypnutý a zastrčený v šuplíku. “Dobře, mrcho. Dneska si ho nabiju.” Žertovala jsem ihned nazpět a ona na mě mrkla předtím, než odjela. Když jsem přišla do mého pokoje, dala jsem si mobil na nabíječku a začala s domácími úkoly.
“Tribluje po hřišti. Jde si pro body! Skáče, skóruje. Oh! Udělal to. Butler pro vítězství!” Zasmál jsem se nad Chazovým komentářem, když Ryan běhal po hřišti.
Trénink skončil asi před čtyřiceti minutami, ale Ryan, Chaz a já jsme se rozhodli zůstat a ještě si užít srandu. Já prakticky seděl na týmové lavičce a pil z láhve vodu. “Lidi, jdete v pátek na tu párty?” Chaz se zeptal, když si vzal míč od Ryana a střelil tři body jako kdyby to bylo přirozené.
Ryan a já jsme pokrčili rameny. “Nemám na to moc náladu.” Ryan zamumlal. Přikývl jsem, souhlasil jsem.
Chaz zasténal. “Chlapy,” řekl to jako nějaká malá holka. “Nechci tam jít sám!”
“Nemáš jiný kamarády, losere?” Ryan hodil po Chazovi míč a ten mu poté poslal smrtící pohled.
Když hráli, přemýšlel jsem o Roti. I přesto, že jsme si věci vyřešili a byli jsme opět v pohodě, stále to bylo...jiné. Pokaždé, když jsem se na ní podíval jsem viděl její oči zavřené a rty oddělené. Myslel jsem na to, co včera řekla. 'Jsi tady jen kvůli tomu blbýmu slibu!' Jak o tom mohla vůbec přemýšlet? Bolelo mě to. Zůstalo to ve mně. Donutilo mě to se cítit jako kdybych musel udělat všechno pro to, abych jí dokázal, že tam nejsem kvůli tomu, že mi je jí líto.
“Justine?” Chaz mě vytáhl z myšlenek a mých fantazií. Olízl jsem si rty a zvedl na něj obočí. “Jdeš?”
“Um,” Přemýšlel jsem o tom. Radši bych strávil noc s Rori. “Ne. Nemyslím si.” Ryan a Chaz se na mě dívali. Jsme kamarádi od doby, kdy začala střední škola a vždycky jsme byli v tom samém basketbalovém týmu. Byli jsme si hodně blízcí. “Co?” Zeptal jsem se a strčil mou prázdnou láhev do tašky předtím, než jsem k nim přešel.
“Budeš něco dělat s tou roztleskávačkou?” Ryan a Chaz mohli být populární, a také byli, ale doopravdy se o to nezajímali. Byli ke všem hodní, oblékali se jak chtěli a dělali to, co chtěli. Vždycky mě to překvapilo; jak se nezajímali o to, co si lidé mysleli.
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...