Veronica Cole
Po pěti dnech pryč se mám objevila.
Zac a já jsme jedli snídani, když v tom bouchly dveře a beze slova naše matka přešla domem do své ložnice. Zvuk zavírání jejích dveří přerušoval ticho v celém domě. Byli jsme paralyzovaní.
Zac a já jsme zírali na toho druhého s vykulenýma očima několik minut, čekali jsme, až náš dům vybouchne, nebo lépe, naše matka. Po sto tiknutí hodin bylo jasné, že máma nehodlá opustit svůj pokoj. Údajně. Místo, kde máma nejradši je; její pokoj a postel jejího přítele.
Zac byl stále mírně podrážděný, když jsme se připravovali odejít a já na tom nebyla jinak. Naše máma alkoholička zmizela na pět dní, co očekáváte? Vyšla jsem nahoru po schodech, kde jsem si vyčistila zuby a předtím, než jsme odešli jsem viděla Zacharyho dělat snídani pro mámu.
Vždycky byl maminčin mazánek.
Setkali jsme se s Justinem, který si s mým bratrem plácl rukami a usmál se na mě, přitahujíc si mě k sobě do objetí ze strany. “Jak to jde, Colesi?” Zažertoval, když jsme jeli. Pro Justina byl bohužel dnes ráno Coles celkem tichý.
Justin tak i tak skákal na svém sedadle. “Sakra, Zacu, nemůžu se dočkat, až dneska budu na hřišti!” Usmál se od ucha k uchu, nevšímajíc si mého tichého bratra. Poté, co trvalo jako věčnost jsme konečně dojeli do školy. Poděkovala jsem Justinovi za svezení předtím, než jsem vystoupila z auta a potkala se s Dani u skříněk.
Pozdravila mě bouchnutím do rameny. “Ow!” Zamumlala jsem, když jsem si hladila poznamenané místo.
“To je za to, že jsi ignorovala mojí textovku ty mrcho!” Mé oči se vytřeštili nad odpovědí.
Xavier!
Dani na mě zírala, když jsem měla ruku ve skříňce, ignorujíc ji, když jsem 'hledala' knihu. “Um...” Zamumlala jsem a tím si brala čas. Nemůžu uvěřit tomu, že jsem zapomněla na Xavierovu textovku a také na Daniinu! Pamatuju si, že jsem si mobil vypnula včera večer předtím, než jsme s Justinem začali dělat večeři a pak už si ho nezapnula. Můj telefon určitě byl v zadní kapse bílých džínů. “Něco mi do toho přišlo, Dani, omlouvám se!”
Dívala jsem se na ní velkýma očima, doufajíc, že mi odpustí. Protočila očima. “Fajn, jen mám žhavé novinky!” Byla zpátky u svého křičícího já.
Olízla si rty, pokoušela jsem se odpovědět, ale s tím, jaká jsem po ránu to bylo těžké. “Opravdu, co?” Zavřela jsem skříňku a zapnula si batoh předtím, než jsem se o ni opřela.
Dani si přehodila své dlouhé vlase přes rameno předtím, než udělala to, co já. “No...tenhle víkend mám rande.” Chovala se jako kdyby to nic nebylo.
“Dani! Oh můj-”
Zastavila mě zasténáním. “A ty taky!” Teď se usmívala.
Slova mi uvízla v krku. “Co?” Zmateně jsem vyhrkla. “Nikdy jsem-”
Opět mě přerušila. “Matt se mě zeptal, jestli bych s ním nešla ven a já řekla jo a potom řekl, že to s tebou Xavier podělal a já byla jako ‘no, možná bychom mohli na dvojité’ a potom Matt řekl ‘sakra jo, to by bylo úžasný’ a další australský slangy.” Dani zamrmlala tak, jak to umí jen Dani.
“Australský slangy?” Zachichotala jsem se, zvedla jsem obočí a obdržela další bouchnutí to stejné paže. Našpulila jsem rty a hladila si to místo.
“Tak i tak...zítra jdeme s klukama na oběd.” Tohle by byla pravděpodobně dobrá chvilka říct Dani o tom, jak jsem nedopověděla Xavierovi nebo to, že jsem o něm včera celý den nepřemýšlela, nebo mé podezřelé city k Justinovi, ale jako obvykle; já, Veronica jsem hodně dobrá v uchovávání tajemství.
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...