Veronica Cole
Justinovy rty zůstaly přitisknuté na mém krku a čekala jsem, až zvuky Zacových těžkých kroků zmizí. Když zmizeli, zvedl hlavu a já se setkala s párem zářivých hnědých očí a buclatých rtů. Mohla jsem cítit, jak mé srdce bije sto kilometrovou rychlostí za hodinu a mé dlaně se začaly potit. Dal mi jeden polibek na mé oddělené rty, tak rychlou, že jsem ani nedokázala reagovat předtím, než se odtáhl a usmál. “Konečně...” Pomalu promluvil.
Dvojitý zásah.
Už předtím jsem se s kluky líbala, nepochopte mě špatně. Ale vždycky to byly nevinné jednoduché polibky nebo pomalé líbání. Nikdy jsem nebyla v situaci jako je tato; sama v pokoji s doopravdy sexy klukem, který si ke mně právě vylil své pocity a v podstatě mě strká k posteli?
Počkat, co? Omluvte mě, můžeme se trochu vrátit?
Mé nohy byly mimo mou kontrolu, když narazily do postele. Justin mě zvedl a nahnul se dopředu, položil mě s hlavou na polštáři. Jestli jsem předtím byla nervózní, teď jsem byla úplně mimo.
“Justine...” Odmlčela jsem a doufala, že uslyší nestabilitu v mém hlasu a dojde mu, že jsem strašně moc nervózní.
Lehl si vedle mě na postel a opřel se o loket, nepatrně se nade mě nahnul. “Klid, Rori. Tohle je prostě víc příjemné.” Kvůli ČEMU?????? Vnitřně jsem zakřičela.
Jeho levá ruka, ta, která nedržela jeho hlavu se zvedla, zaplula do mých vlasů, uchopila mou tvář a přitáhla mě k němu blíže. Dlaň jsem položila na jeho horký zakrytý hrudník. Mé dýchání se zrychlilo, když se jeho rty přiblížily mým. Rychle jsem si je olízla, přesně předtím, než se setkaly. Jeho palec pomalu přecházel po mé tváři, jako kdyby uklidňoval mé nervy.
Pomalu se odtáhl a já mohla cítit jeho horké výdechy na mých vlhkých rtech. “Zpomal, zlato, nikam nejdu.” Zašeptal a já si uvědomila, že jsem pohybovala rty až moc rychle. Nebudeme mluvit o tom, co mi udělalo, když mě nazval zlatem.
Přikývla jsem a opět se setkala s jeho rty. Má ústa se otevřely, čímž Justinovi ulehčili vložit jeho jazyk, ale stále běhal po mém dolním rtu jako kdyby se ptal, je to v pořádku? Mé srdce nad tou myšlenkou vynechalo. Nervózní, i přesto, že jsem se předtím s někým líbala jsem se pomalu odtáhla a tím odpojila naše rty. Justin mi dal pusu do koutku úst, jako kdyby nechtěl, aby se jeho rty přestaly dotýkat těch jeho. “Promiň, já-”
Neměla jsem jinou omluvu, než fakt, že jsem nevěděla co dělat, ale Justin mě přerušil. “Shh, je to v pořádku, jsem to jen já.” Zašeptal a políbil mě na čelist. Mé rty se oddělily a já se kvůli tomu pocitu zhluboka nadechla. Justin se nade mě nahnul více, donutil mé tělo se zabořit vzad. Jeho ruka opustila mé vlasy, ale ne předtím, než je odmotal a umístil na mou hlavu a zpět. Oddělil mé nohy, takže si mezi mě mohl dát koleno. Obě dvě ruce teď držely jeho ramena.
V úžasu jsem se podívala na jeho tělo, které krylo to mé. Usmál se na mě a já si uvědomila, jak místnost ztmavla. Tohle je nová pozice pro spaní, řekla jsem vtip pro sebe, abych uklidnila své nervy. Jo, nepomáhá! Jeho rty dávaly polibky na můj nos, tváře, víčka, čelo a více. Zachichotala jsem se nad tím a otevřela oči, abych se na něj podívala. Sledoval mě, když opakovaně dával polibky na vrchol mého nosu. “Řekl jsem ti, že z hlavy nemůžu vypustit líbání tě, tak to budu dělat.” Škádlil a já se zasmála ještě víc, ale uvnitř jsem byla pryč.
Jeho rty se přemístily na můj krk a mé oči se opět zavřely, když mi na něj pokládal polibky. “Co děláš teď?” Zašeptala jsem po chvíli, kdy je dával na náhodná místa, polibky každým byly delší a silnější. Ani nevím, jak jsem propnula krk.
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...