27. Real and True

1.7K 147 12
                                    

 Veronica Cole.

Byly tři hodiny ráno. Párty skončila. Všichni odešli. Hlava mi pumpovala. Mé oči byly červené. Mé srdce bylo zlomené. Je to dost dobré vyjádření? Dobrý scénář?

Vzala jsem Justinův polštář z postele a hodila ho na podlahu vedle přikrývky, kterou jsem předtím vzala a položila ji tam pro něj. Kromě toho, že jsem byla na sto procent naštvaná na Justina, také jsem věděla, že bych začala brečet kdybych ho znovu viděla, nemohla jsem bez něj usnout. Už roky jsem nespala bez Justina v mém pokoji a jen protože jsem zraněná jeho činy neznamená, že se naše dohoda o spaní změní.

Poté, co jsem od Justina na té párty utekla, ztratila jsem jeho následující tělo a volání mého jména v davu teenagerů předtím, než jsem se zamkla dole v koupelně, kde jsem seděla na zavřené toaletě a zírala téměř dvě hodiny. Když jsem nakonec vyšla, párty už byla prázdnější, ale stále tady bylo pár lidí. Našla jsem Dani a řekla jí co se stalo, což znamenalo, že jsem jí další hodinu objímala, nechtěla jsem, aby našla a ublížila Justinovi a Madison. Došlo mi, že se párty blíží ke konci, vyšla jsem do mého pokoje se strachem, že by mě Justin měl opět najít.

Teď jsem stála u mé postele, vědíc, že Justin může brzy přijít a přijímala jsem to.

Odhrnula jsem deku a lehla si pod ní, udělala jsem si pohodlí a pokoušela se uklidnit své nervy. On by měl být ten, kdo je nervózní, Veronico, NE TY. Lehčí je to říct než udělat.

Když jsem slyšela jak se dveře otevřely, otočila jsem se a podívala se jinam. Místnost byla špatně osvětlená, byla rozsvícená jen lampička vedle postele. Jemné kroky ke mně potvrzovaly Justinovu přítomnost, když přicházel k posteli. Sebrala jsem svou kuráž a promluvila formálním tónem. “Připravila jsem ti deku a tvůj polštář. Je to na zemi.” S tím jsem se nahnula vpřed a zhasla světlo.

Slyšela jsem, nebo spíše cítila, jak Justinovy se Justinovy ruce zastavily po mém prohlášení. Zhluboka jsem se nadechla, proběhly mezi námi sekundy ticha předtím, než se ozvaly zvuky svlékání Justina, když se připravoval ke spánku. Slyšela jsem jeho tělo dopadnou na zem a poté tu opět bylo ticho. Doopravdy spal na zemi.

Donutila jsem mé oči zavřít a spát, ale nefungovalo to. Slyšela jsem každý zvuk, který Justin mohl udělat. Jeho slabé povzdechy teď a poté, zvuky toho, jak se otáčel, pokoušel se najít příjemnou polohu na tvrdé podlaze.

Po tom, co bylo jako hodiny jsem se konečně donutila spát, ale bylo to nemožné.

Justin Bieber

Vzbudil jsem se na zimu holých nohou. Zasténal jsem, přetočil se na záda a pokoušel se setřást přikrývku dolů, abych své tělo více přikryl, ale poté mi došlo, že to vůbec nešlo. Posadil jsem se, zapraskalo mi v zádech a krk ztuhl. Promasíroval jsem si napjaté svaly, uvolňovaly se. Byl jsem sám v Roriině pokoji, na zemi a slavné okno bylo dokořán otevřené, dovnitř vstupoval ledový vzduch.

Zanadával jsem, postavil se s protestem a vyhledal ponožky, které mi zřejmě spadly ve spánku. Když jsem v nich byl, oblékl jsem se.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat