Veronica Cole
Pro: Dani
Dneska večer párty u nás. Prossííííím, přijď, nechci tady být sama.
Dívala jsem se na můj mobil a čekala, jestli Dani okamžitě odepíše. Když jsem nedostala žádnou odpověď, povzdechla jsem si a strčila si mobil do zadní kapsy černých riflí mezitím, co jsem se dívala na náš zaneprázdněný dům.
“Ron, můžeš prosím pomoct?” Zac zakňoural, když vešel do kuchyně s kartonovou krabicí. Když Zac řekl, že my, nebo spíš on, bychom měli oslavit konec školy párty, nemyslela jsem si, že to bude tak těžké.
“Je tohle všechno alkohol?” Vytřeštila jsem oči a ukázala na krabici. Položil ji dolů na linku a zvuk sražení láhví potvrdil mé myšlenky.
Zac si omotal okolo hlavy šátek, abych zkrotil své kudrlinky. “Jo a ještě je v autě. Pomoc prosím.” Upřímeně se na mě podíval.
Hlasitě jsem zasténala. “Fajn!” Protočila jsem očima, přešla ke vstupních dveří a srazila se s blonďatým klukem. “Promiň-”
“Oi! Jak se máš, malá Cole. Jsi v pohodě?” Ten irský přízvuk mi řekl, že je to kluk ze Zacova fotbalového týmu, ale nemohla jsem si vzpomenout na jeho jméno.
Stydlivě jsem se usmála a přikývla. “Jo, úplně v pohodě.” Předtím, než mi mohl říct něco víc jsem okolo něj prošla do studeného prosincového počasí.
Nepovědomé auto stálo na naší příjezdové cestě s otevřeným kufrem a mě došlo, že je to auto toho Ira. Kufr byl zaplněný alkoholem a já se zajímala o to, kde a jak Zac přišel k tolika ilegálním věcích předtím, než jsem zvedla to, co vypadalo jako nejlehčí a přenesla to do domu.
Pocítila jsem vibraci v mé kapse, když jsem položila krabici vedle další a vytáhla si telefon, abych zkontrolovala zprávu.
Od: Dani
Je nějaká šance na to, abych ZAMEŠKALA PÁRTY U COLE-Ů??????
Usmála jsem se na obrazovku. Někdy je dost divná.
“Kdo je ten šťastný člověk, který upoutal tvou pozornost?” Někdo mi zašeptal do ucha, což mě donutilo vynořit se z transu. Otočila jsem se a podívala se na Justina, který se opíral o linku, kde jsem předtím stála, šklebil se. “Ahoj, zlato.” Mrkl na mě.
Mé rty se zformovaly do tenké linky a uhodila jsem Justina do hrudníku, vzal to jako šanci a vzal mou malou do té jeho velké. “To není vtipný!” Škádlila jsem, svou volnou ruku jsem použila pro ukázání na něj.
Justin opakoval mé škádlení. “Promiň, můžu tě políbit, abych to zlepšil?” Přitáhl si mě blíž a předtím, než jsem mohla odpovědět, dal mi velkou, šťavnatou pusu na ústa.
“Justine!” Slabě jsem zasténala, odtáhla jsem se a podívala okolo. Byli jsme uprostřed kuchyně s oběma, Zacem a jeho kamarádem v domě. Kdokoliv by nás mohl vidět!
“Klid,” Justin mě opět přitáhl blíž. “Jsou venku.” Zašeptal předtím, než mě opět chtěl políbil.
Pokroutila jsem hlavou a otočila se pryč, vytrhla jsem mu ruku. Nemohla jsem to dělat s mým bratrem tady. Nebylo to bezpečné. Justin vypadal trochu ztrapněně nebo ublíženě předtím, než se oklepal a usmál se na mě. “Takže těšíš se na večer?”
Protočila jsem očima a zasténala. “Uh, ne.” Přešla jsem k ledničce, otevřela ji a přešla po nudných věcech vevnitř a opět ji zavřela. Opřela jsem se o studenou plochu a podívala se na něj. “Asi stejně budu sedět v mém pokoji celý večer.”
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...