Autorka je strašně ráda, že se vám story líbí a musím vám říct, že se máte na co těšit!:)
Veronica Cole.
Růžová? Nebo Fialová? Oooooh, červená by vypadala divoce. Z koho si dělám srandu? Co třeba černá? Ne, moc tmavá. Bílá? Pokud nechci dělat parodii na videoklip We Can't Stop tak ne. Dobře, tak třeba světle modrou.
Vzala jsem tu malou skleněnou lahvičkou a trochu jí zaklepala, odšroubovala jsem víčko a přitiskla malý štěteček na můj nehet. Můj jazyk se vyplázl ven z toho, jak jsem se soustředila. Jen musím říct, že lakování nehtů není z mých lepších stránek. Spokojená s mým nehtem jsem se přesunula na další část nohy. Hned jak jsem se přemístila k malíčku a koncentrovala se opravdu hodně, protože je strašně malý se dveře otevřely a zničily mou práci.
“Oh. Em. Bože“ Dani byla roztomilá, krátké noční šaty a podivné boty (přišla ke mně právě z filmu o Štětkách?). V jedné ruce držela svůj iPhone a v druhé měla šlehačku. Počkat, co? “Hádej kdo mi právě napsal!“ Skočila na svou postel, oči doširoka otevřené, tak otevřené, že vypadala jako nějaká stalkerka z YouTube.
“Um...“ Pohrávala jsem si v rukou s lahvičkou laku na nehty. “Tvoje máma?“
Dani protočila očima tak daleko, že jsem si myslela, že je ztratila. “Ne, Ronnie, nebyla to moje máma“ Pokrčila jsem rameny a přiložila štěteček zpět do lahvičky, abych si mohla opravit svůj malíček. “Beth mi napsala!“ Prakticky skákala na posteli. Byla středa večer a já přišla k ní domů se jí zeptat na domácí úkol, který jsme vyměnili za jedení pizzy, jelikož její rodiče byli venku na obchodní večeři.
“Beth...“ Hledala jsem ve své mysli někoho, kdo by mohl být Beth. Vzdala jsem se a na druhou část nehtů a nakonec se znovu zeptala. “Kdo je Beth?“
Další povzdech a pravděpodobně i protočení očí od Dani. “Beth je sestra Jane, která chodila minulý rok s Colbyho bratrem, ale rozešli se, protože ho podvedla s Colbym, vždyť to bylo všude na Facebooku, oh můj bože, měla jsi to vidět-”
“Dani,” přerušila jsem ji, protože její vysvětlování by bylo na dlouho. Dani věděla všechny drby. “Má tenhle malý příběh pointu?”
Tentokrát našpulila rty, nepovzdychla si! “Dostávala jse mse tam, Veronico” Ouch, řekla mi celým jménem. “Tak jako tak!” Přehodila si vlasy přes rameno a podívala se na mě. “Beth mi napsala, že Colby má doma velkou párty pro čtvrťáky, něco jako malé zahřátí pro páteční noc a my jsme pozvány!” Na konci věty prakticky křičela.
Dokončila jsem své nehty, zavřela lahvičku a položila ji zpět na stůl předtím, než jsem se na ní opět podívala. “Colby nás pozval na párty čtvrťáků a dozvídáme se to přes Beth?” Zvýrazňovala jsem slova v mé větě, pokoušíc se ukázat Dani, jak divně to znělo.
Postavila se, zamávala vlasy tak jako kdyby ji to vůbec nezajímalo a přešla ke svému šatníku. “Detaily, detaily, detaily, teď jsou mimo” Zamumlala. “Jdeme na párty čtvrťáků!!!” Vyhrkla a vyndala šaty ze skříně.
Totálně opařená jsem se postavila. “My? Nikdy jsem nesouhlasila!”
“Detaily, Veronico, detaily!” Zdůraznila a vyndala ze skříně další šaty. “Jdeme, konec diskuze.”
Přešla jsem k ní blíž, ale protože mé nehty byly stále mokré. “Žádná diskuze tady ale nebyla!” Podrážděně jsem vykřikla. Byla jsem ignorována. “Dani!” Vykřikla jsem a přešla k ní blíže jako tučňák.
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...