30. Under The Misletoe

1.6K 162 12
                                    

 Veronica Cole

 Umývala jsem si bubliny z mých vlasů, hlasitě (a strašně) jsem zpívala slova Wrecking Ball. Dnes je den před Vánocemi a se Zacem plánujeme rodinnou večeři s pizzou a zmrzlinou. Není to první rok, kdy strávíme večer sami a už mi to ani nevadí. Tento rok jsem ráda, že ho strávím speciálně s mým milujícím bratrem.

Právě je krátce po třetí odpoledne, ale já se rozhodla rychle se osprchovat a umýt si vlasy předtím, než se připravím. Zac a Justin nám šli sehnat malý vánoční stromek a nějaké dekorace, jelikož Justin řekl, že je skandální, kdybychom žádný neměli.

Já si stále zvykám na to, že všechno s Justinem sdílím. Je divné přejít z lhaní o tajemstvích k tomu, že k němu můžu svobodně mluvit, ale musím uznat, že je to více klidné a jednodušší. Už okolo něj nejsem nervózní a vím, že si toho všímá a líbí se mu to.

Když jsem se vysprchovala, vystoupila jsem a omotala si ručník okolo mých mokrých vlasů, druhý okolo těla. S tím, že nikdo není doma jsem si s sebou nebrala žádné oblečení, takže jsem vyšla z místnosti a do mého pokoje.

Justin je tady, svléká si triko s dlouhým rukávem a nechává svůj hrudník holý.

Zastavila jsem se a zalapala po dechu. Usmál se na mě a poté zamračil. “Proč tady je tak teplo?” Náhle se podíval na topení, které ohřívalo místnost, přemístil se k němu, aby ho vypnul předtím, než se narovnal a ušklíbl. “A teď?” Roztomile se na mě usmál.

Došlo mi, že se na něj stále dívám s otevřenou pusou. Zavřela jsem pusu a plně vešla do místnosti, zavřela jsem za sebou dveře. Najednou jsem se oklepala, vzpomněla jsem si na stav mého oblečení a podívala se dolů na mé tělo. Justin udělal to samé a zakřenil se. Stále jsem neřekla ani slovo.

Zvedl své ruce a položil si je na oči. Stále se křenil, poté promluvil, “Vezmi si všechno co potřebuješ. Nebudu se dívat.”

V nanosekundě jsem vzala tepláky, svetr a spodní prádlo, následně jsem opět vyšla z mého pokoje. Rychle jsem se převlékla v koupelně a hodila oba dva ručníky do koše, své vlasy jsem nechala pomotané a vlhké.

Nemůžu uvěřit tomu, co se právě stalo a já neřekla ani slovo! Můžu být větší blbka????

Když jsem se vrátila, Justin seděl na kraji mé postele, stále bez trika a opět se křenil. Rozšířilo se to, když mě viděl a to, jak jsem se červenala. Jeho pohled se náhle změnil do něčeho více vážnější ho nebo více...sexy? A to způsobilo to, že mé tváře zčervenaly ještě víc. Něco vytváří z ničeho a pobízí mě vpřed. “Pojď sem, zlato.” Posunul se dozadu, dokud nebyl opřený o opěradlo postele a následně rozevřel místo mezi jeho nohami.

Byla jsem více nervózní než předtím, z jeho pohledu v očích, zvuku jeho hlasu a toho, co nabízel, přešla jsem na postel a mezi jeho nohy, byla jsem ráda, že už nemám jen ručník. To by bylo doopravdy zajímavé!

Když jsem uzavřena jeho nohami a má záda jsou položena na jeho tvrdém hrudníku, přebíral mé vlasy a začal se jimi pročesávat, jemně a něžně. Každý dotek, který jsem cítila na mém krku je jako malinký šok. Malinký šok. Najednou mi došlo, že zadržuji dech. Nechala jsem ho vyjít.

“Myslím si, že potřebujeme udělat pravidlo o tom, jak brzy se tady objevíš.” Řekla jsem to odměřeně, s postrčením kuráže. Justin byl celou dobu ticho, pracoval přes mé kudrlinky ve vlasech.

“Nejedu podle pravidel.” Zamumlal, jeho hlas byl chraplavý a nízký, což mě opět donutilo zalapat po dechu. “Kromě toho, spíme ve stejné posteli každou noc. Mohli bychom se spolu taky sprchovat.” Téměř jsem v jeho hlase slyšela smích, ale neotočila jsem na něj hlavu protože vím, že se opět červenám.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat