10. Roommates

2.5K 142 3
                                    

 Justin Bieber

Šatny byly zaplněný hlasitým smíchem, kroucením ručníků a drby. Myslíte si, že holky umí klábosit? To by jste měli slyšet kluky. Já byl ve svém vlastním světě, napůl svlečený a hrabal ve své skříňce pro věci. Právě jsme měli tělocvik.

“Biebsi!” Bouchnutí do mého bicepsu a vyslovení mého jména mě donutilo otočil hlavu. Zac. Kývl jsem a oblékl si černé džíny přes mé spodní prádlo. “Potřebuju si s tebou promluvit.” Svraštil jsem na něj své obočí a tiše se ptal, jestli je to vážné. Mávl nad tím rukou. “Jen od tebe potřebuju laskavost.” Protočil jsem očima.

Když jsem byl oblečený, přešli jsme na tišší místo. Oba dva jsme měli volnou hodinu, tak jsme si sedli na jednu z venkovních laviček. “Říkej.”

Zac si povzdechl předtím, než promluvil. “No, víš, jak je to soustředění s fotbalem tento víkend?” Začal. Přikývl jsem. “Jo, no, musím tam jít.”

Zamračil jsem se. “Dobře...a to mi říkáš protože...?”

“Protože moje máma je znova pryč a necítím se dobře s tím, že bych Ronnie měl nechat samotnou doma.” Zac přešel k pointě. To jsem na něm měl rád.

Vzal jsem tuto informaci a nechal si ji projít hlavou předtím, než mi to došlo. “Chceš, abych ji hlídal?” Dokončil jsem požadavek.

Zac si přešel rukou přes vlasy a olízl si rty, přemýšlíc o tom, co by mohl říct. “No, tak trochu, jo.” Povzdechl si a podíval se na mě. “Podívej, vím, že je jen o rok mladší, ale je to moje malá ségra a bojím se o ní a vím, že jsem řekl, abys od ní zůstal dál, ale dávám ti svolení k tomu, abys s ní byl ve dne v noci tento víkend. Chci, abys s ní zůstal v našem domě.”

Veronica Cole

Dani si přede mnou česal vlasy, mezitím, co mluvila. “Jen tak náhodou, půjdeme v pátek na zápas? Přemýšlela jsem o tom, že bychom šli. Není nic lepšího než se dívat na sexy zpocený kluky, hrající si s míčem.” Zasmála se nad svým vlastním vtipem. Protočila jsem očima a opřela se o zeď, čekajíc, až bude hotová.

Urovnala si svůj roztomilý svetr a zkontrolovala se v zrcadle. Začínalo mě unavovat ji sledovat. “Dani, jdeme! Vypadáš dobře.”

Povzdechla se a zastavila své činy. Nechápavě se na mě dívala a poté promluvila. “Nechci vypadat dobře, Ron, chci vypadat sexy.” Pokračovala tam, kde skončila.

Protočila jsem očima, chytila ji za loket a mezitím, co protestovala jsem ji tahala ven z koupelny. “Jsme ve škole, abychom se učili, ne abychom vypadali sexy.” Zamumlala jsem předtím, než jsme šli k naším skříňkám. Poté jsem ji pustila. “A jo, myslím, že půjdeme na zápas, jo.” Usmála jsem se a přitom přemýšlela o tom, jak mě Justin nazval svým talismanem. Cítila jsem se díky tomu speciálně.

Když jsem se dívala do své skříňky, mé oči upoutal pohled na dva kluky, kteří byli u skříněk několik metrů od nás. Jeden byl malý, s vyholenými vlasy, které vypadaly povědomě, dokud se ke mně neotočil a mě došlo, že je to Ryan z obchodu. Všiml si mého pohled, začervenala jsem se a otočila zpět ke své skříňce. Dani byla vedle mě a mrmlala o Bůh ví čem.

Jeden pohled zpět k Ryanovi a došlo mi, že ten dlouhovlasý kluk, jeho kamarád, byl sám. Ryan odešel. Vrátila jsem se k hledání učebnic. “Ahoj, Veronica, že?” Má hlava se otočila tak rychle, že jsem téměř spadla.

Otočila jsem se a viděla Ryana. “Ahoj...uh...jo!” Nervózně jsem zamumlala. Čtvrťáci, kromě Zaca nebo Justina na mě ve škole nemluvili. Někdy ani oni ne.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat