36. Snapchats & Sleepovers

1.8K 125 17
                                    

Veronica Cole

“Víš, že toto je ta část filmu, kdy se objeví sériový vrah s nožem a zabije dva teenagery?” Zažertovala jsem, když jsme si s Justinem lehli na zadní, kožená sedadla auta a dívali se na svítící město před námi. Byl středeční večer a oba dva jsme se dostali od našich rodin pryč do této pouště, kde byl skvělý výhled, takže jsme si mohli užít čas sami.

“Ne, toto je část, kdy dva teenageři spadnou na zadní sedadla a muchlují se hodiny a hodiny...” Podívala jsem se na Justina a viděla, jak se široce usmívá.

“Chceš se muchlovat?” Zvedla jsem jedno obočí.

Zakousl se do rtu předtím, než volně zvedl mou ruku. “Vždycky se s tebou chci muchlovat, zlato.” Zvedl mou ruku ke svým rtům tak, aby mohl políbit prstýnek, který mi dal.

Zabořili jsme se do zadního sedadla, jak bylo plánováno a Justin mě slabě zahaloval. Má záda byla přitlačena ke dveřím, napůl jsem seděla, napůl ležela a nohy jsem před sebou měla roztažené - Justin byl mezi mnou a zadním sedadlem, jeho ruka držela mou tvář, jednu nohu měl mezi těmi mými. Být mu takto blízko mi bylo příjemné, bylo to přirozené jako dýchání, ale to neznamenalo, že jsem neměla motýlky v břiše nebo rozklepané ruce.

V autě byla tma jako noc, ale měsíční světlo zářilo skrz okna. Cítila jsem jeho dech na rtech, líbal mě měkce, spodní ret měl mezi mými otevřenými. Rukou jsem hladila jeho teplý krk. Pomalu přidal tlak a zrychlil činy. Když jeho ret olízl můj horní, prsty jsem zatahala za jeho krátké vlasy na temeni hlavy. Má druhá ruka držela jeho pas. Stále držel mou tvář. Otevřela jsem pusu, ale on neztrácel čas. Naše jazyky pomalu a měkce zkoumaly ústa toho druhého mezitím, co jsem udržovala silnou kontrolu nad jeho vlasy.

Po pár minutách jsme se odtáhli pro vzduch. Justin mě líbal dolů po krku, já zavřela oči a zaklonila hlavu dozadu, abych mu nabídla více místa. Lízal, sál a líbal, ale ne na stejné místo. Stále jsem se snažila postarat o poslední kousanec lásky, který po sobě zanechal.

“Zbožňuju tě líbat přesně...sem.” Dal mi slabou, vlhkou pusu přímo pod ucho a já zastonala. “Vždycky slyším ten nádherný zvuk.” Vzal si můj lalůček do úst a sál jej. Justin zná všechna má citlivá místa.

Přitáhla jsem si jeho rty zpět k sobě. “Polib mě.” Slabě jsem prosila a on udělal to, co jsem chtěla. Naše rty se o sebe třely uspěchaně a tvrdě. Když jsme opět zalapali po dechu, políbila jsem mu koutky úst, bradu a čelist.

Justinova hlava byla nade mnou a měsíc zářil na jeho dokonalosti. Oči měl zavřené a líně se usmíval. Zvedl palec a přešel jím po mých červených rtech. “Nádherné.” Zamumlal předtím, než mě políbil jednou, dvakrát, třikrát, přičemž jeho palec byl stále přitisknutý k mým rtům.

Tu samou ruku přemístil dolů a já se natáhla, abych opět spojila naše ústa. Jeho rty a polibky byly návykové. Ruka mu proklouzla pod mé triko a hladila mi nahou pokožku boků. Husí kůže se mi prohnala po rukou, když kousal a tahal za můj dolní ret.

Také jsem chtěla cítit pokožku, takže jsem manévrovala rukou pod jeho svetr a pocítila silné rysy jeho podbřišku. Cítila jsem lem spodního prádla a jednoduchý, dlouhý řetěz, který mu visel pod trikem. Justin si rychle navlhčil rty a já dlaní hladila jeho vypracované břicho.

“Rori...” Těžce mi vydechl do ucha a já pocítila, jak mi své krátké nehty zabořil do boků. Usmála jsem se nad tím, jak jsem ho vzrušila. Zrovna jsem si chtěla do úst vsát jeho ucho, když v tom se probudil Justinův mobil, který byl na předním sedadle. “Ignoruj to.” Měl hluboký hlas a byl iritovaný mou reakcí.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat