16. Drunken Mess

2.3K 159 6
                                    

 Odtáhl mou hlavu dál, pokoušel se mi podívat do mých naštvaných očí. “Rori, jsem idiot. Neposlouchej nic, co říkám kromě tohohle; jsi krásná, jsi všechno, ale ne coura, a já jsem debil, který nedokáže kontrolovat své emoce. Dobře?”

Slyšela jsem jeho slova, ale s matkou, která mi tak nadávala, když byla opilá a mimo nepřišlo vhod pro mé sebevědomí od někoho, o koho se zajímám a věřím mu to dělá ještě těžším. “A-ale opravdu...opravdu jsem to spodní prádlo nechtěla...nejsem taková...řekl jsi to...ty – ty jsi řekl-” Mé podivné mumlání bylo krátce přerušeno párem rtů, které se setkaly s těmi mými.

Třetí osoba

Justin udělal jedinou věc, na kterou mohl v ten moment myslet, když v jeho rukou byla naštvaná dívka, která mrmlala blbosti. Vlhce ji políbil, lesklými rty. Na ty rty během týdne nebylo možné přestat myslet. Byl to jemný polibek, lehce přitiskl jeho rty na ty její, doufajíc, že z její mysli dostane pryč tu konverzaci. Byl hloupý; hloupý teenager, který nepřemýšlel předtím, než promluvil. Věděl to, ale dnes byla ta noc, ve kterou toho litoval. Jak mohl vyslovit na slova, nazvat jí tak, to slovo, kterým by jí nikdy neřekl.

Justin udělal jedinou věc, která mi přišla dobrá kromě basketbalu, políbil ji. A na krátký moment, jen zlomek času, líbala ho nazpět a Justin pomyslel na to, že to Veronica Cole cítila stejně.

Poté ho odstrčila a zničila jeho naděje.

“Justine!” Vyhrkla a s rozšířenýma očima se dívala na toho osmnáctiletého chlapce. “Proč jsi to udělal?” Vyjekla, když se snažila setřást ze svých tváří červeň. Selhala.

Justin se to snažil vstřebat. Proč to udělal? Jeho první vysvětlení teď znělo hloupě. Líbání nevyřeší problémy jako s ostatními dívkami, ne s jeho Rori. Rychle přemýšlel, doufal, že rozřeší situaci, přitom se na něj dívala. “Omlouvám se, mluvila jsi a-”

Veronica rychle zamrkala, pokroutila hlavou a soustředila se na své nohy. “Vytvořili jsme pravidlo ‘Už žádné líbání’.” Slabě zamumlala. Justin svraštil svá obočí. Rori byla nervózní, znal její výrazy.

Kromě toho...přemýšlel. Možná, že o tom přemýšlela, možná to chtěla stejně jako on. Justin cítil štěstí, ten hřejivý pocit v jeho těle, ale poté bylo rychle nahrazeno s malým zlomkem ublížení a zlostí. Proč by to tedy sakra skrývala?

Justin byl naštvaný. Myslel si, že on a Rori měli typ vztahu, kde mohli tomu druhému říct cokoliv. Ale měli před tím druhým tajemství; jejich city. Justin se nervózně zakousl do rtu, když mu došlo, že je to jeho vina.

Zatím Rori neřekl, jak se ohledně toho polibku cítí. To, že to byl jeden z nejlepších polibků, které kdy zažil a od toho polibku nebyl schopný přemýšlet nad něčím jiným, ale nad pocitem jejích rtů, lesku jejích vlasů a záře její pokožky.

Předtím, než Veronica mohla cokoliv říct, Justin se rozhodl, že je čas říct jí všechno o svých pocitech i přesto, jaká může být reakce. Věděl to, že to může změnit jejich kamarádství, ale také také věděl, že ho nic nedonutí zůstat dál od lezení do jejího pokoje každou noc a poslouchat, dokud plně neusne.

Zhluboka se nadechl a začal. “Rori-” Ale nemohl říct nic dalšího. Hlasitý zvuk přišel z přízemí, což donutilo oba dva Veronicu a Justina otočit své hlavy ke zdroji.

V přízemí, Melissa Cole a Hugh Ferguson – britský manažer, který byl zaměstnán 'projektem', ženatý a s dítětem na cestě – přišli domů, opilí a roztěkaní po noci v baru.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat