6. Jealousy

2.7K 142 7
                                    

Justin Bieber

“Přemýšlej rychleji.” Předtím, než jsem mohl reagovat mě do strany hlavy udeřil fotbalový míč. Poté jsem slyšel Zacovo hlasité smání. Udeřil jsem ho tak, že se zapotácel a klopýtl.

“Losere.” Zamumlal jsem, ale i tak se usmál. Zac a já jsme šli tichou ulicí do parku. Zac si chtěl zakopat kvůli zápasu před jeho velkým zápasem.

Park byl prakticky prázdný kromě chůvi a dvou malých dětí, které běhali okolo. Zac si držel míč blízko nohy a já se ohnul, abych si zavázal tkaničky – kdybych to neudělal, ztratil bych je. Zac se trochu rozcvičil kvůli trikům začal s míčem házet na kolenou. Show začíná. “Yo, Cole!” Zakřičel jsem, což způsobilo to, že ztratil rytmus, balon mu spadl z kolen a spadl k mým nohám. Položil jsem svou levou nohu na balon, přivinul si ho zpět k boku předtím, než jsem ho Zacovi kopl zpět. Začali jsme tomu druhému brát míč.

Když jsem byl v Kanadě, hrál jsem hokej a pokračovat v tom ve státech, když jsem byl na na střední předtím, než jsem se rozhodl specializovat na basketbal, protože bylo jasné, že v něm mám pravý talent. I přesto můžu dobře kopat do míče a užívat si rtu, ne jako Zac, který nemůže trefit branku, aby si zachránil život.

Náhodně jsme se bavili o párech předtím, než se naše téma obrátilo k našemu oblíbenému; holky.

“Slyšel jsi o Caitlin?” Její jméno mi způsobilo bolest v hrudníku, nelíbilo se mi to. Ani trochu.

Caitlin Reed; Mexická kráska, která mi zlomila srdce. Za rok v našem vztahu pro mě znamenala všechno, co jsem si kdy představoval. To, o čem mluví ve filmech, knihách nebo písničkách. Špatně. To, co lidé neví je to, že to Caitlin nepřerušila kvůli mému 'plnému rozvrhu'.

Odkopla mě jako sáček brambor kvůli nějakému vysokoškolákovi. Jo, nepodporuje to ego šestnáctiletého kluka. Tak jsem šel do tělocvičny, vypracoval se, doufajíc, že by to její rozhodnutí mohlo změnit, ale měsíce se změnily v roky a poté mi došlo, že se to nestane. Tak jsem se odprostil od vztahů, přestal jsem chodit s holkami. Tak, aby nemohla přijít další Caitlin a nezlomila mé srdce.

Mé myšlenky se odvrátily pryč a vrátil jsem se zpět na zem. “Co s ní?” Zamumlal jsem. Rozhodli jsme se dát si přestávku a sednout si na lavičku, abychom se mohli napít vody. Upřímně jsem se nerad bavil o Caitlin, ale lhal bych, kdybych řekl, že mě o ní nezajímaly žádné drby.

“Přestěhovala se.” Mé pohyby se zastavily spolu s usrkávání z láhve vody. Přestěhovala????

Polkl jsem. “Co?” Teď, když o tom přemýšlím, dlouho jsem Caitlin u školy neviděl. Nebyla moc populární, ale nebyla neznámá. Máme velkou školu a myslím si, že když jsem byl v jiné skupince lidí zapříčinilo to, že jsem ji nevídal.

“Jo,” Zac zalapal po vodě. “V létě se přestěhovala.” Mé oči se vytřeštily. Celou tu dobu nebyla ve škole? Dobře, takže škola začala jen před dvěma týdny, ale pořád, měl jsem si toho všimnout nebo se doslechnout. “Vědí to jen její blízcí přátelé. Nicova holka mu to řekla.” Nic byl v Zacově týmu.

Přikývl jsem a byli jsme chvíli ticho. Bylo divné opět mluvit o Caitlin. Nemluvil jsem o ní tak dlouho. A bylo ještě divnější vědět, že už nechodí na naší školu; už její tvář neuvidím. Možná už nikdy...

Zac mě naštěstí vytáhl z mých děsivých myšlenek. “Takže, jak se má Madison?” Ušklíbl se na mě.

“Jak se má Kelsey?” Protočil jsem si očima a opět si upil z vody.

Zac do mě strčil loktem. “Bieber nechce mluvit o tý svojí sexy kočce?” Škádlil mě a já ho postrčil. O Madison také nerad mluvím. Ale to bylo jen proto, že mě tak strašně otravovala.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat