2. Day Justin

3K 139 6
                                    

Justin Bieber

“Justine!” Přes celý dům přešel hlas mé mámy. Naposledy jsem si přešel prsty přes vlasy, aby vypadaly jako kdybych právě vstal předtím, než jsem opustil koupelnu, přehodil si batoh přes rameno a sešel dolů po schodech.

“Dobré ráno, mami” Políbil jsem ji na tvář, když rovnala koláčky na talířku. “Dobré ráno, tati” kývl jsem na mého tátu, který seděl u malého stolu v kuchyni, usrkujíc si ze svého pomerančového džusu a četl noviny.

Podívali jsme jako normální americká rodina, jako ta, kterou vidíte ve filmech. Jediný rozdíl je; nejsme Američani, jsme Kanaďani. Vzal jsem si koláček a nacpal si ho do pusy.

“Justine!” Vyhrkla máma, ale mohl jsem vidět úsměv, který se pokoušela skrýt. “Tvoji kamarádi na tebe čekají” Položil jsem sklenici mléka při čemž mé oči putovaly ven přes velké okno, které jsme měli v kuchyni. Viděl jsem Zaca a Rori stát u obrubníku. Olízl jsem si rty, abych se zbavil mléčného knírku a zamával mámě na rozloučenou předtím, než jsem si vzal své klíče a vyšel ven.

“Ahoj” pozdravil jsem Zaca a plácl si s ním rukama. Mé oči putovaly po Rori, která měla na uších sluchátka a dívala se po ulici. Má mysl okamžitě putovala k události z včerejší noci. I přesto, že se to snažila hrát, věděl jsem, že u Colů doma je něco špatně.  

Tím chci říct, je to jasné; matka je pryč většinu času a když je doma, Rori je ticho a Zac jde ven si zahrát. Jako jeho nejlepší kamarád ho nebudu obtěžovat. Myslím, řekl by mi, kdyby se něco dělo, že?

Rozhodl jsem se, že jsem už dost bloudil v hlubokých myšlenkách a proto je odehnal pryč. Vytáhl jsem jedno ze sluchátek z Roriina ucha a viděl, jak se rychle otočila a uhodila mě svým culíkem do tváře. “Co to sakra?” Vyhrkla a snažila se chytit visící sluchátko.

Zasmál jsem se. Vždycky byla ráno takhle náladová a z nějakého důvodu celý den ve škole. “Dobré ráno, sluníčko! Dneska úplně záříš!” Škádlil jsem ji a dostal reakci, kterou jsem chtěl; protočení očima.

“Prostě jedeme” Zamumlala a přešla k mému starému Mustangu. Byl černý a někdo by řekl, že je to totální kus železa, ale je to moje zlatíčko a pracoval jsem na tom, aby byl tak perfektní. Všichni jsme nastoupili dovnitř a Rori jako obvykle seděla vzadu, zajímajíc se o své věci. Celou dobu jsem na ni koukal přes zpětné zrcátko.

Jak ji její matka mohla nazvat děvkou? Když jsem přemýšlel o Rori, to slovo děvka nebylo na seznamu. Rori byla krásná, věcná, milující a hodně kluků by ji rádo nazvalo svou, vlastně jsem ji nikdy neviděl s přítelem nebo na rande. Je tichá, roztomilá a-

“Bieber, hodláme z auta vystoupit v nejbližší době nebo ne?” Zacův hlas vyrušil mé myšlenky a já se podíval okolo a viděl, že jsme na školním parkovišti, Rori už šla ke školním dveřím. Jak dlouho jsem byl mimo?

Přikývl jsem hlavou, otevřel dveře a vyšel ven, okamžitě jsem se odebral okolo Madison a dalších několika skupinek studentů. Její růžové nehty se zabořily do mého ramena a když jsme přišli ke skupině, stále nepřestávala. Vedle sebe jsem mohl vidět Zaca, který se vítal s Kelsey.

Obě dívky byly oblečeny do jejich roztleskávačských outfitů; úzké sukně, úzké topy, dlouhé nohy, dlouhé vlasy. Byli jako blonďatá dvojčata. Madison byla hlavní roztleskávačka a Kelsey byla druhá. “Strašně moc se těšíme na páteční zápas, zlato” Madison promluvila do mého ucha, její hlas byl tichý a vášnivý a dostal by pravděpodobně jakéhokoliv sexy kluka, ale já už byl na její triky zvyklý.

Night Fix by wildkidzzKde žijí příběhy. Začni objevovat