We’re gonna B-E-A-T
We’re gonna B-U-S-T
We’re going to beat them, bust them, that’s their custom,
Come on, Tigers, lets rejust them!
GOOOOOO TIGERS!
Roztleskávačky stály před tribunami, úzké uniformy a všechno, co by roztleskávačky mít měli. Obecenstvo už bylo rozprouděné, díky jednomu gólu, takže roztleskávačky byli jen v cestě, blokovaly mi výhled na mého bratra.
Byla sobota odpoledne, slunce zapadalo a více než polovina školy seděla na velké tribuně, sledujíc fotbalový zápas.
Justin seděl vedle mě a na druhé straně vedle mě seděl velký otec jednoho z hráčů. Nikdy jsem se necítila tak malá. Počasí bylo studené a foukal vítr, takže jsem si oblékla koženou bundu a úzké džíny. Justin, vedle mě se rozhodl, že si vezme také bundu, ale měl svou Varsity.
Byla tmavě modrá s bílými pažemi; barvy naší školy. Na Justinově pravém rukávu bylo slovo Capt., napsáno modrou kurzívou, říkajíc všem, že je to kapitán sportu, který kraje. Ten sport byl napsán na pravé části jeho hrudníku bílým písmem; basketbal. Poté na levé části jeho hrudníku byla velká bílá písmena E a N, kvůli jménu naší školy; East North High. A nakonec na jeho levém rukávu bylo napsáno; Bieber a ’13.
Mám tu bundu ráda. Zachary má tu stejnou, ale pro fotbalový tým. Nikdy mě nenechal se jí dotknout. Většina kluků, kteří mají privilegium nosit tuto bundu ji nosí právě na sportovní události přesně jako právě teď Justin. V zimě to nosí také ve škole. Je to symbol pýchy a důvod klanění.
Ready? OK!
Bang, bang, choo, choo train
Come on, Tigers, do your thing!
Get um, get um, get um, get um,
Got um, got um, got um, got um...
Uh and let um roll
Povzbuzování upoutalo mou pozornost a oči k skupince hubených, způsobilých holek přede mnou. Právě jsem viděla Madison letět vzduchem, perfektně přistát na nohy a poté se usmála. Rovně se postavila, pohodila svými blonďatými vlasy na jednu stranu a mrkla přímo na mě. Oh, počkat, na Justina. Otočila jsem se, abych se na něj podívala a on zíral přímo na Madison. Myslela jsem si.
“Hra je na hřišti, Justine.” Zažertovala jsem a promnula si ruce, abych si je alespoň trochu zahřála. Nemrzlo, ale mohli byste říct, že léto končilo.
Justinova hlava se ke mně pootočila a na rtech se mu objevil úšklebek. “Dovoluju si nesouhlasit.” Mrkl na mě předtím, než hlavu otočil k opravdové hře. Protočila jsem očima nad tím, co právě řekl, ale nemohla jsem si pomoct a usmála se.
Justin byl dnes v dobré náladě. Nebo prostě v té bundě vypadal až moc dobře. Tu myšlenku jsem ihned vyhnala pryč. Chová se ke mně jako k sobě rovnému, to je super. Vytáhl svůj tenký bílý iPhone z bundy a drkl do mě loktem.
“Hej, pojď se vyfotit!” Justin činil moc rychle, že jsem na té fotce měla pohled jako ‘co to sakra?’. Justin, jak jinak, byl vypjatý. Odtáhl pryč svůj telefon, dělajíc kdo ví co s tou fotkou.
“Co to bylo za výraz?” Zasmála jsem se a píchla ho do bicepsu. Tvrdý jako kámen.
“Tomu se říká vypětí.” Justin se ušklíbl a já sledovala, jak upravuje fotku. “Podívej, tady to uříznu, přidám nějakej efekt a hele! Perfektní pro všechny ty holky na Instagramu.” Opět na mě mrkl.
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...