Veronica Cole
“Úplně si myslím, že tahle holka by to měla dotáhnout až do finále. Je o dost lepší než ten kluk.” Zac promluvil předtím, než si do úst strčil kuře. “Tím chci říct, líbí se mi, ale není to tak, že by měl šanci.”
Přikývla jsem a opřela se o gauč, přitom jsem si položila misku naplněnou kuřecím salátem k mému hrudníku. “Já vím, dobře, je jasný, že Alex a Sierra vyhrají.” Zvedla jsem ovladač, zvýšila hlasitost, když zrovna začalo finále X Factoru.
“Jo, chtěl bych, aby Jeff vyhrál. Zpívá víc styl mojí hudby.” Zasmál jsem se, když Zachary ukázal pomyslnou kytaru. “Tu show bych zabil.” Povzdechl si a sedl si zpět na gauč. “I tak je tahle série nudná, minulá byla lepší s tou skupinou holek. Byly dost dobrý.”
Podívala jsem se na Zaca. “Fifth Harmony? Milovala jsem je!”
Zac přikývl. “Jo, ony. Byly roztomilý.”
Zasmála jsem se nad Zacovými sny. “Jasný. Roztomilý.”
Dívali jsme se na zbytek show v tichu, já si přitom procházela své myšlenky. Právě teď všechno vypadalo dokonale. Moje máma byla doma, ale byla zoufalá, nechávala si to pro sebe ve své ložnici. Zac byl šťastný a bylo poprvé za ty roky, protože máma byla doma. Dani se zotavila z Mattova odjezdu a byla zpět ve své důležitost, Justin a já jsme byli v pohodě. Opravdu v pohodě. Jako fantasticky.
Mé tváře zčervenaly nad minulou nocí. Mohla bych Justina líbat hodiny a nikdy bych neměla dost. Stále bych ho chtěla. Byl úžasný, jeho rty byly tak jemné a byl tak teplý a velký a tulivý a –
“O čem přemýšlíš?” Zac se zasmál, hodil po mě polštář. “Tvůj obličej je úplně červenej.” Má ruka přešla k mojí tváři a potvrdila Zacova slova. Byla extrémně teplá. Červenala jsem se ještě víc, když jsem se zvedla a vzal prázdné nádobí. “Neutíkej!”
“Neutíkám!” Zalapala jsem po dechu a rychle přešla ke kuchyni. “A kvůli ničemu, je tady jen teplo.” Pokrčila jsem rameny a nalila si vodu.
Zac se na mě podíval z gauče se zvednutým obočím. “Teplo? Venku sněží, losere.” Usmál se jako kdyby věděl, že jsem byla přichycena.
Protočila jsem očima, položila hrnek zpět do dřezu předtím, než jsem se vrátila ke gauči. “Buď ticho a dívej se na show.” Ukázala jsem na konec reklamy a opět začalo hrát intro X Factoru.
Zac se zasmál, ale nechal na mě oči. “Myslím si, že moje sestra, která přemýšlí o nemravných věcech je zajímavější.”
Opět jsem zalapala po dechu a podívala se na svého kudrnatého bratra v šoku. “Děláš si srandu, Zacu?” Poskládala jsem.
“Co tě tak vytočilo, hm? Chceš mi něco říct, Ron?” Zac si zahrál obočím předtím, než byl do tváře uhozen polštářem, který na mě předtím hodil. Zasmál se hlasitěji nad mým odměřeným výrazem, já se naopak snažila soustředit na televizi. “Ronnie!!!!” Zazpíval v naději, že by upoutal mou pozornost.
“Zmlkni, Zachary.” Doslovně jsem vyštěkla a snažila se skrývat začervenání.
“Fajn, fajn.” Zac zvedl ruce. “Abych byl upřímný, ani nechci vědět detaily toho, jak tě tvůj přítel pokládá a dělá ti špinavý věci.”
Srdce mi poskočilo a můj žaludek byl plný nervů, rozhodla jsem se vyhrknout odpověď. “Přítel? N-nemám žádného.” Vyprskla jsem, rozšířenýma očima jsem se dívala na mého bratra, který se teď díval na představení na obrazovce.
ČTEŠ
Night Fix by wildkidzz
FanfictionCOPYRIGHT: The concept and beginning of this story is loosely based off the book “The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window” by Kirsty Moseley. All rights and credits go to her for the idea. This story, "Night Fix" including all chapters, prologues/ep...