🧿 JEFFREY DAHMER 🤍 ☢🧪🥽

9 1 0
                                    

ÖZET

Jeffrey Lionel Dahmer 21 Mayıs 1960 - 28 Kasım
1994), Milwaukee Yamyamı veya Milwaukee Canavarı olarak da bilinir , 1978 ve 1991 yılları arasında on yedi erkeği öldüren ve parçalayan Amerikalı bir seri katil ve cinsel suçluydu . Daha sonraki cinayetlerinin çoğu nekrofili , yamyamlık ve vücut parçalarının (genellikle iskeletin tamamı veya bir kısmı) kalıcı olarak korunmasını içeriyordu .

Jeffrey Dahmer

Doğum adı

Jeffrey Lionel Dahmer

Doğum tarihi

21 Mayıs 1960

Milwaukee , Wisconsin , ABD

Ölü28 Kasım 1994 (34 yaşında)

Portage, Wisconsin , ABD

Ölüm nedeniSopa ile adam öldürme (şiddetli kafatası ve beyin travması ) Diğer isimler

Milwaukee Yamyamı

Milwaukee Canavarı

Mahkumiyet(ler)

Birinci derece cinayet (16 sayım)

Düzensiz davranış (2 sayım)

İkinci derece cinsel saldırı ve bir çocuğu ahlaksız amaçlar için kandırma

Cezai yaptırımTahliye imkânı olmaksızın müebbet hapis (x16; toplam 941 yıl hapis)DetaylarMağdurlar17

Suçların kapsamı

1978-1991ÜlkeAmerika Birleşik DevletleriDevlet(ler)

Ohio

Wisconsin

Yakalanma tarihi

22 Temmuz 1991HapsedildiColumbia Islah Kurumu , Portage, Wisconsin

Sınırda kişilik bozukluğu (BPD), şizotipal kişilik bozukluğu (StPD) ve psikotik bozukluk teşhisi konmuş olmasına rağmen Dahmer'ın yargılanmasında yasal olarak aklı başında olduğu görüldü . Wisconsin'da işlediği on altı cinayetten on beşinden suçlu bulundu ve 17 Şubat 1992'de on beş kez müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Dahmer daha sonra 1978'de Ohio'da işlediği ek bir cinayet nedeniyle on altıncı kez müebbet hapis cezasına çarptırıldı .

28 Kasım 1994'te Dahmer, Wisconsin eyaletinin Portage kentindeki Columbia Islah Kurumu'nda aynı hapishanede bulunan Christopher Scarver adlı bir mahkum tarafından dövülerek öldürüldü .

İLK CİNAYET

Dahmer, ilk cinayetini 1978'de, mezuniyetinden üç hafta sonra işledi. 18 Haziran'da Dahmer, neredeyse 19 yaşında olan Steven Mark Hicks adında bir otostopçuyu aldı. Dahmer, içki bahanesiyle Hicks'i evine çekti. Ohio, Chippewa Lake Park'ta bir rock konserine otostopla giden Hicks, Dahmer'e "birkaç bira" sözüyle evine kadar eşlik etmeyi kabul etti çünkü ev ona aitti.

Dahmer'e göre, çıplak göğüslü Hicks'in yol kenarında durması cinsel duygularını harekete geçirdi, ancak Hicks kızlar hakkında konuşmaya başladığında, yaptığı herhangi bir cinsel hamlenin reddedileceğini biliyordu. Birkaç saat konuştuktan, içki içtikten ve müzik dinledikten sonra, Hicks "gitmek istedi ve ben onun gitmesini istemedim."

SERİ KATİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin