🧿 TED BUNDY 👑

9 2 0
                                    

ÖZET

Theodore Robert Bundy ( doğum adı Cowell ; 24 Kasım 1946 - 24 Ocak 1989) 1970'lerde düzinelerce genç kadını ve kızı kaçıran, tecavüz eden ve öldüren bir Amerikan seri katiliydi . On yıldan fazla inkardan sonra, idamından önce otuz cinayeti itiraf etti. Kurbanlarının toplam sayısının muhtemelen daha yüksek olduğu tahmin ediliyor; 36 ila belki de 100 kişinin öldürüldüğü tahmin ediliyor.

Ted Bundy

Florida Eyalet Hapishanesi , Raiford , Florida , ABD

Ölüm nedeni: Elektrikle idam

Diğer isimleri

Kenneth Misner

Memur Roseland

Richard Burton

Rolf Miller

Alma mater

Washington Üniversitesi ( BA )

Carole Ann Boone

( e. 1980; div. 1986 )

Çocuklar: 1- Rose bundy

Suçlar

Kadın cinayeti

Sahiplik

Kontrol

Mahkumiyet(ler)

Birinci derece cinayet (×3)

Birinci derece cinayete teşebbüs (×3)

Ağırlaştırılmış adam kaçırma

Hırsızlık

Cezai yaptırım

Üç ölüm cezası (ikisi 1979'da, biri 1980'de)

1 ila 15 yıl hapis (1976)

Kaçışları

7 Haziran 1977 - 13 Haziran 1977

30 Aralık 1977 - 15 Şubat 1978

Detaylar: Mağdurlar-20 (doğrulandı)

30 itiraf edildi

36+ şüpheli

Suçların kapsamı

1974 - 1978 (doğrulandı) ÜlkeAmerika Birleşik Devletleri

Cinayet yerleri

Kaliforniya

Kolorado

Florida

Idaho

Oregon

Utah

Washington

Yakalanma tarihi

16 Ağustos 1975

Bundy'nin işleyiş biçimi genellikle hedefini yardıma ihtiyacı olduğuna ikna etmek için fiziksel bir engeli varmış gibi davranmak veya onu bir otorite figürü olduğuna inandırmak için kandırmaktan oluşuyordu. Daha sonra kurbanını daha tenha bir alana park edilmiş bir araca çekerdi, bu noktada onu bayıltacak şekilde sopayla döverdi, sonra da kurbanını cinsel saldırıya uğraması ve öldürülmesi için uzak bir yere götürmeden önce kelepçelerle bağlar.

Bundy, kaçırdığı kişilerin bedenlerini sık sık ziyaret etti, cesetlerin çürümesi ve vahşi hayvanlar tarafından yok edilmesi daha fazla etkileşimi imkansız hale getirene kadar bakımını yaptı ve üzerlerinde cinsel eylemler gerçekleştirdi . Kurbanlarının en az on ikisinin başını kesti ve kesik başlarını hatıra olarak dairesinde sakladı. Bundy birkaç kez geceleri evlere girdi ve kurbanlarını uykularında copladı, sakatladı, boğdu ve/veya cinsel saldırıda bulundu.

SERİ KATİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin