FRANCİSCO ACEVEDO

0 0 0
                                    

ÖZET

Francisco Acevedo (2 Eylül 1968 doğumlu), 1989 ile 1996 yılları arasında New York'ta üç kadını boğarak öldürmekten hüküm giymiş Amerikalı bir seri katildir . Acevedo, 2009 yılında sarhoş araba kullanmanın şartlı tahliye koşulu olarak gönüllü olarak DNA'sını verdikten sonra cinayetlerle ilişkilendirildi . 2012 yılında 75 yıl ile müebbet hapis cezasına çarptırıldı

Erken dönem

Francisco Acevedo, 2 Eylül 1968'de Meriden , Connecticut'ta Yadira Acevedo'nun üç çocuğundan biri olarak doğdu . Ebeveynleri, 14 yaşındayken boşandı ve ardından babasının yanına taşındı. Mahkeme kayıtlarına göre, 12 yaşındayken alkol, esrar ve kokain kötüye kullanıyordu.

Acevedo, lise birinci sınıftayken okulu bıraktı ve işçi olarak, bir pizzacıda aşçı olarak , Testa's Silvertown Inn'de bulaşıkçı olarak ve Dunkin' Donuts'ta gece yarısı fırıncı olarak çalıştı .

1990'larda New York , Mount Vernon'da yaşıyordu . New Way Kitchen'da çalışırken karısıyla tanıştı ve iki oğlu oldu.

Suçlar ve yargılama

3 Temmuz 1986'da, ilk bilinen cinayetinden üç yıl önce, Acevedo Meriden'deki şirket kamyonetinde bir kadını aldı ve onu tenha bir yere götürdü, burada ellerini bağladı, gözlerini bağladı ve ona cinsel saldırıda bulundu. Kadın, Acevedo uykuya daldıktan sonra kaçtı ve tutuklandı ve on yıl hapis cezasına çarptırıldı. Haziran 1988'de serbest bırakıldı.

11 Kasım 1997'de Yonkers'ta karısına üçüncü derece saldırı suçlamasıyla yargılandı ; ancak suçlama daha sonra düşürüldü. 30 Ağustos 1998'de karısının yüzüne yumruk attıktan sonra burnunu kırdığı için tekrar tutuklandı. Bir kabahatten suçlu bulundu ve dokuz ay hapis yattı.

Acevedo, 26 Ocak 2009'da Brentwood'da dördüncü kez sarhoş araba kullanmaktan tutuklandı . Hapishanedeyken, isteğe bağlı şartlı tahliye başvurusunun bir parçası olarak DNA'sından bir örnek verdi. DNA'sı, üç on yıllık cinayet kurbanlarının kanıtlarıyla ilişkilendirildi:

Bronx'lu Maria Ramos , 5 Şubat 1989'da 26 yaşındayken öldürüldü

Bronx'lu Tawanda Hodges, 28 Mart 1991'de 28 yaşındayken öldürüldü

Greenburgh'dan Kimberly Moore , 24 Mayıs 1996'da 30 yaşındayken öldürüldü

Her kurban çıplak ve dövülmüş halde bulundu ve ölümlerinden sonra poz verildi.

Araştırmacılar, her kurbanda bulunan eşleşen DNA nedeniyle cinayetlerin bağlantılı olduğunun farkındaydı. Ancak, Acevedo'nun tutuklanmasından önce DNA'sı eşleşen bir şüphelileri yoktu.

Acevedo, kurbanlarla cinsel ilişkiye girdiğini ancak cinayetlerinde hiçbir rolü olmadığını iddia ederek masumiyetini korudu. Kurbanların bilinen fahişeler olması nedeniyle üç tecavüz suçundan beraat etti.

Jüri müzakerelerinin ilk gününde cinayetlerden suçlu bulundu ve her biri ardışık olarak çekilecek şekilde toplamda en az 75 yıl olmak üzere üç kez 25 yıl ila müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Şu anda Green Haven Islah Tesisinde tutuklu bulunmaktadır.

SERİ KATİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin