JOHN WAYNE GACY

2 1 0
                                    

ÖZET

John Wayne Gacy (17 Mart 1942 - 10 Mayıs 1994) Chicago , Illinois yakınlarındaki Norwood Park Township'te en az 33 genç erkeğe ve çocuğa tecavüz eden, işkence eden ve öldüren bir Amerikalı seri katil ve cinsel suçluydu . Suçları keşfedilmeden önce bir palyaço olarak yaptığı halk gösterileri nedeniyle Katil Palyaço olarak tanındı .

Gacy bilinen tüm cinayetlerini çiftlik tarzı evinde işledi . Genellikle, bir kurbanı evine çeker ve bir sihirbazlık numarası gösterme bahanesiyle kelepçe takması için kandırırdı. Daha sonra esirine tecavüz eder ve işkence ederdi ve ardından kurbanını ya asfiksi ya da garrote ile boğarak öldürürdü. Yirmi altı kurban evinin bodrum katına gömüldü ve üçü mülkünde başka bir yere gömüldü; dördü Des Plaines Nehri'ne atıldı .

Gacy daha önce 1968'de Waterloo, Iowa'da bir genç oğlanın sodomisinden suçlu bulunmuş ve on yıl hapis cezasına çarptırılmış ancak on sekiz ay yatmıştı. İlk kurbanını 1972'de öldürmüş, 1975'in sonuna kadar iki kişiyi daha öldürmüş ve 1976'da ikinci eşinden boşandıktan sonra en az otuz kurbanını öldürmüştü. Des Plaines'li genç Robert Piest'in kaybolmasıyla ilgili soruşturma, Gacy'nin 21 Aralık 1978'de tutuklanmasına yol açtı.

Otuz üç cinayetten (bir kişi tarafından) mahkumiyeti, o zamanlar Amerika Birleşik Devletleri hukuk tarihindeki en fazla cinayeti kapsıyordu. Gacy, 13 Mart 1980'de ölüme mahkûm edildi . 10 Mayıs 1994'te Stateville Islah Merkezi'nde ölümcül enjeksiyonla idam edildi .

G

İRİŞ

Uptown mahallesindeki gençler Chicago polisine "John" adında bir adamın genç erkekleri almak için arabasıyla bölgede dolaştığını söylüyor. Bu adam , tadilat işi yapan banliyö sakini John Wayne Gacy .

Görevliler , belediyeye bağlı olmayan Norwood Park Township'teki Gacy'nin evine onlarca genç adamın girip çıktığını gözlemler . Birçoğunu sorgulamak için durdururlar ancak hiçbiri Gacy aleyhine bir şey söylemez.

Gacy, topluluğunda toplantılar düzenlemesi ve bazen Palyaço Pogo kılığına girmesiyle tanınıyor.

Memurlar Gacy'nin evini gözetliyor

Gacy'nin 9 yaşında bir çocuğun kaybolmasından sorumlu olabileceğinden şüphelenen Chicago polis gençlik bölümü, O'Hare Uluslararası Havaalanı'nın hemen doğusunda bulunan evinde gözetim yapıyor , ancak bu onların yetki alanı dışında. Gacy'ye karşı bir dava oluşturamıyorlar.

Cinsel saldırı iddiası

Yirmi yedi yaşındaki Kuzey Yakası'ndan Jeff Rignall, Gacy'nin kendisini kloroform kullanarak bayıltmadan önce ona esrar teklif ederek arabasına girmeye ikna ettiğini söylüyor. Rignall, Gacy'nin daha sonra onu evine götürdüğünü, kelepçelediğini ve serbest bırakmadan önce ona cinsel saldırıda bulunduğunu söylüyor .

Davada 3.000 dolarlık bir hukuk davası sonuçlandı . Gacy ayrıca bir hafif suç olan saldırıyla da suçlandı . Rignall bu deneyim hakkında "29 Below" adlı kitabı yazdı.

SERİ KATİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin