ÖZET
Paul John Knowles (25 Nisan 1946 - 18 Aralık 1974), aynı zamanda Casanova Katili olarak da bilinir , 1974'te 18 kişinin ölümüyle bağlantılı olan bir Amerikan seri katiliydi , ancak en az 35 kişiyi öldürdüğünü iddia etti.
Erken dönem
Paul Knowles , 25 Nisan 1946'da Orlando, Florida'da Thomas Jefferson Knowles ve Bonnie Knowles'ın (kızlık soyadı Strickland) oğlu olarak doğdu . Knowles, 19 yaşında hapse girmeden önce koruyucu ailelerde yaşadı. 1974'ün başlarında Knowles, Florida'daki Raiford Hapishanesi'nde ( şimdi Florida Eyalet Hapishanesi olarak bilinir) cezasını çekerken San Francisco'da Angela Covic adında boşanmış biriyle yazışmaya başladı ve sonunda nişanlandı. Nişanlısı onun avukatlık masraflarını ödedi ve Knowles serbest bırakıldıktan sonra onunla birlikte olmak için doğrudan Kaliforniya'ya uçtu , ancak düğünü iptal etti. Kadın, Knowles'ın kendisini dehşete düşüren bir "korku havası" yansıttığını söyledi. Knowles, o gece San Francisco sokaklarında üç kişiyi öldürdüğünü iddia etti, ancak bu hiçbir zaman doğrulanmadı. Knowles, Jacksonville, Florida'ya geri döndü . Bir kavga sırasında bir barmeni bıçakladıktan sonra kısa süre sonra tutuklandı, ancak 26 Temmuz 1974'te gözaltı hücresindeki kilidi açarak kaçtı.
Suç dalgası
Polis gözetiminden kaçtıktan sonra Knowles, dört ay süren, çok eyaletli bir suç dalgası başlattı. O zamanlar suçlar birbirine bağlı değildi ancak Knowles'ın yakalanmasından sonra yetkililer, bir avukata postaladığı sesli itirafları kaydettiğini keşfetti. Bu kasetler hiçbir zaman kamuoyuna açıklanmadı ancak 1975'te büyük jüri tarafından incelendi. Georgia Soruşturma Bürosu'na göre, kasetler ve tüm transkriptler "Macon'daki Federal Adliye Binası'nın selde onarılamayacak şekilde harap olduktan sonra" imha edildi.
Knowles, 26 Temmuz 1974'te polis gözetiminden kaçtığı gece, 65 yaşındaki Alice Heneritta Curtis'in Jacksonville, Florida'daki evine girdi ve ağzını tıkadı, evini yağmaladı, parasını ve değerli eşyalarını aldı, sonra da arabasını çaldı. Curtis, ağzı tıkalı olduğu için boğularak öldü.
Knowles, kayda alınmış itiraflarında "Alma" adlı genç bir kızı öldürdüğünü iddia etti. 21 Aralık'ta, Georgia Soruşturma Bürosu bu kurbanı , 1 Ağustos 1974'te Warner Robins, Georgia'da kaybolan ve iskelet kalıntıları Nisan 1976'da bulunan 13 yaşındaki Ima Jean Sanders olarak tanımladı.
Knowles, 1 Ağustos 1974'te Jacksonville, Florida dışında 11 yaşındaki Lillian Annette Anderson ve 7 yaşındaki Mylette Josephine Anderson'ı kaçırıp öldürdüğünü iddia etti . Kızların kaybolması asla çözülemese de, araştırmacılar bunun sahte bir itiraf olduğuna inandıklarını söylediler.
2 Ağustos 1974'te Knowles, Florida'daki Atlantic Beach'te 49 yaşındaki Marjorie Howie ile tanıştı . Dairede boğulmuş halde bulundu ve televizyonu çalındı.
23 Ağustos 1974'te Knowles, 24 yaşındaki Kathie Sue Pierce'ın Musella , Georgia'daki evine zorla girdi . Knowles, Pierce'ı boğdu ancak 3 yaşındaki oğlunu fiziksel olarak zarar görmeden bıraktı.
3 Eylül 1974'te, 32 yaşındaki William Bates, Ohio, Lima yakınlarındaki bir yol kenarı pub'ı olan Scott's Inn'de kızıl saçlı bir adamla görüldü . Bates'in karısı onun kayıp olduğunu bildirdi. Polis, barın yakınında Curtis'in aracını terk edilmiş halde buldu ancak Bates'in arabası kayıptı. Ekim ayında, Bates'in çıplak bedeni bulundu. Boğularak ormana atılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİLLER
HorrorWATTPAD'İN EN İYİ SERİ KATİL KİTABI Tarihte yaşamış, korkunç cinayetler işlemiş tüm seri katiller...