ROSE WEST

5 1 0
                                    

Özet

Rosemary Pauline "Rose" West ( doğum adı Letts ; 29 Kasım 1953), kocası Fred West ile birlikte 1973 ile 1987 yılları arasında en az dokuz genç kadının işkence edilip öldürülmesinde işbirliği yapan bir İngiliz seri katilidir ; ayrıca 1971'de sekiz yaşındaki üvey kızı Charmaine'i de öldürmüştür . Bu cinayetlerin çoğu Gloucester'daki West evinde gerçekleşmiştir.

West , 1995 yılında on cinayetten hüküm giydikten sonra şu anda Batı Yorkshire , Flockton'daki HM Hapishanesi New Hall'da tutukludur . Fred West , çiftin 1994'te tutuklanmasının ardından, aynı yıl yargılanmayı beklerken hapishanede intihar etti .

Erken dönem

Rose West, zorlu bir hamilelikten sonra William Andrew "Bill" Letts ve Daisy Gwendoline Fuller'ın kızı olarak Northam, Devon'da Rosemary Pauline Letts adıyla dünyaya geldi.

 Fakir bir ailede doğan yedi çocuğun beşincisiydi.

Rose'un annesi depresyondan muzdaripti ve hamileliği sırasında ve hemen sonrasında elektrokonvülsif terapi gördü ; bazıları bu tedavinin kızına doğum öncesi gelişimsel hasarlar vermiş olabileceğini ileri sürdü.

Rose, hayal kurmaya meyilli ve okulda başarısız, ruh hali değişken bir genç olarak büyüdü.

Ebeveynleri ayrıldıktan sonra ilk başta annesiyle yaşadı ve altı ay boyunca Cleeve Okulu'na gitti, ardından Gloucestershire , Cheltenham yakınlarındaki Bishop's Cleeve'de babasının yanına taşındı . Paranoyak şizofreni hastası olan Letts'in babası aşırı şiddete meyilliydi ve Letts ile en büyük kız kardeşi Patricia'ya defalarca cinsel tacizde bulundu . 

Ergenliğin başlangıcında , Letts'in gelişmekte olan vücuduna hayran olduğu bildirilirken, küçük kardeşi Graham'ın (1957 doğumlu) huzurunda evde kasıtlı olarak çıplak veya yarı çıplak dolaşırdı.

13 yaşındayken, sayısız kez, akşam vakti dokuz yaşındaki Graham'ın yatağına gizlice girer ve ona ve en küçük kardeşi Gordon'a sarkıntılık ederdi . 

Fred West ile TANIŞMA


Rose, Fred West ile ilk kez 1969'un başlarında, Rose 15 yaşına girdikten ve Fred 27 yaşındayken Cheltenham'daki bir otobüs durağında karşılaştı. 

Rose, başlangıçta Fred'in bakımsız görünümünden iğrendi, ancak Fred'in sonraki günlerde de aynı otobüs durağında yanında oturmasıyla ona olan ilgisinden kısa sürede memnun oldu. Rose, Fred ile iki kez randevuya çıkmayı reddetti ancak Fred'in eve kadar ona eşlik etmesine izin verdi. 

Rose'un yakındaki bir ekmek dükkanında çalıştığını keşfeden Fred, tanımadığı bir kadını içeri girmeye ve ona bir hediye sunmaya ikna etti ve "dışarıdaki bir adamın" bu hediyeyi ona vermesini istediğini söyledi. Dakikalar sonra Fred içeri girdi ve Rose'dan o akşam bir randevuya çıkmasını istedi ve Rose bu teklifi kabul etti. 

SERİ KATİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin