DEAN CORLL

1 0 0
                                    

ÖZET

Dean Arnold Corll (24 Aralık 1939 - 8 Ağustos 1973), 1970 ve 1973 yılları arasında Houston ve Pasadena, Teksas'ta en az yirmi sekiz genç erkek ve çocuğu kaçıran , tecavüz eden , işkence eden ve öldüren Amerikalı bir seri katil ve cinsel suçluydu . David Owen Brooks ve Elmer Wayne Henley adlı iki genç suç ortağından yardım alıyordu . Houston Toplu Cinayetleri olarak bilinen suçlar, Henley'nin Corll'u ölümcül şekilde vurmasının ardından gün yüzüne çıktı. Keşfedildiğinde, dava Amerika Birleşik Devletleri tarihindeki en kötü seri cinayet örneği olarak kabul edildi .

Corll'un kurbanları genellikle 1970 ile 1973 yılları arasında ikamet ettiği çeşitli adreslerden birine bir parti veya bir araba yolculuğu teklifiyle kandırılıyordu. Daha sonra ya zorla ya da aldatılarak engelleniyorlardı ve her biri ya boğularak ya da .22 kalibrelik bir tabancayla vurularak öldürülüyordu . Corll ve suç ortakları kurbanlarından on yedisini kiralık bir tekne kulübesine gömdüler; diğer dört kurban Lake Sam Rayburn yakınlarındaki ormanlık alana gömüldü; bir kurban Jefferson County'deki bir plaja gömüldü ; ve en az altı kurban Bolivar Yarımadası'ndaki bir plaja gömüldü . Brooks ve Henley, Corll'a birkaç kaçırma ve cinayette yardım ettiklerini itiraf ettiler; ikisi de ömür boyu hapse mahkûm edildi .

Corll, daha önce Houston Heights'ta bir şekerleme fabrikasının sahibi ve işletmecisi olduğu ve yerel çocuklara ücretsiz şekerleme dağıttığı bilindiği için Şeker Adam ve Fareli Köyün Kavalcısı olarak da biliniyordu.

Çocukluk

Dean Arnold Corll, 24 Aralık 1939'da Fort Wayne, Indiana'da Mary Emma Robison (1916-2010) ve Arnold Edwin Corll'un (1916-2001) ilk çocuğu olarak doğdu. Corll'un babası çocuklarına karşı katıydı, annesi ise her iki oğluna karşı aşırı korumacıydı. Evlilikleri sık sık yaşanan kavgalarla gölgelendi ve çift, küçük oğulları Stanley Wayne Corll'un doğumundan dört yıl sonra 1946'da boşandı. Mary daha sonra aile evini sattı ve Arnold'un boşanmanın ardından Amerika Birleşik Devletleri Hava Kuvvetleri'ne alındığı Tennessee, Memphis'teki bir karavan eve taşındı , böylece oğullarının babalarıyla iletişim halinde kalmasına izin verdi.

Corll, diğer çocuklarla nadiren sosyalleşen, ancak aynı zamanda başkalarının iyiliği için endişe gösteren utangaç, ciddi bir çocuktu. Ayrıca, her türlü eleştiri veya reddedilmeye karşı belirgin bir şekilde hassastı. Yedi yaşındayken, doktorlar Corll'un 1950'de kalp üfürümü olduğunu bulana kadar fark edilmeyen teşhis edilmemiş bir romatizmal ateş vakası geçirdi. Bu teşhisin bir sonucu olarak, Corll'a okulda beden eğitimi derslerinden kaçınması söylendi.

Corll'un ebeveynleri barışmaya çalıştı ve 1950'de yeniden evlendiler, ardından Houston'ın bir banliyösü olan Pasadena, Teksas'a taşındılar ; ancak barışma kısa sürdü ve 1953'te çift bir kez daha boşandı, anne yine iki oğlunun velayetini elinde tuttu. Boşanma dostane gerekçelerle onaylandı ve her iki oğlan da babalarıyla düzenli olarak iletişim halinde kaldı.

İkinci boşanmanın ardından Corll'un annesi Jake West adında gezgin bir saat satıcısıyla evlendi. Aile, Corll'un üvey kız kardeşi Joyce Jeanine'in (1955-2016) doğduğu Teksas'ın küçük Vidor kasabasına taşındı. Corll'un annesi ve üvey babası, başlangıçta evlerinin garajından faaliyet gösteren küçük bir aile şekerleme şirketi kurdular. İşletmenin ilk günlerinden itibaren Corll, hala okula giderken gece gündüz çalıştı. Kendisi ve küçük kardeşi, şekerleme yapma makinelerini çalıştırmaktan ve üvey babasının satış rotasında sattığı ürünleri paketlemekten sorumluydu. Bu rota genellikle West'in ürünün çoğunun satıldığı Houston'a seyahat etmesini içeriyordu.

SERİ KATİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin