ÖZET
Herbert William Mullin (18 Nisan 1947 - 18 Ağustos 2022) 1970'lerin başında Kaliforniya'da 13 kişiyi öldüren Amerikalı bir seri katildi. Depremleri önlediğini iddia ettiği cinayetleri itiraf etti . 1973'te, yasal olarak deli olup olmadığını veya suçlu olup olmadığını belirlemek için yapılan bir duruşmanın ardından, birinci derece iki cinayetten ve ikinci derece dokuz cinayetten suçlu bulundu ve müebbet hapse mahkûm edildi . Hapis cezası sırasında sekiz kez şartlı tahliye talebi reddedildi.
Mullin ve Edmund Kemper'ın 1972-1973 yıllarındaki cinayet serileri örtüştü, bu da polis soruşturmalarında karışıklığa yol açtı ve her ikisinin de 21 kişinin ölümünden sonra birkaç hafta arayla tutuklanmasıyla sonuçlandı.
Erken yaşam, eğitim ve ruh sağlığı sorunları
Herbert William Mullin, 18 Nisan 1947'de Kaliforniya'nın Salinas kentinde doğdu. Babasının sert ama tacizci olmadığı söyleniyordu. Mullin'in beşinci yaş gününden kısa bir süre önce aile San Francisco'ya taşındı.
Mullin'in okulda çok sayıda arkadaşı vardı ve 16 yaşındayken San Lorenzo Valley Lisesi'ndeki sınıf arkadaşları tarafından "Başarılı Olma İhtimali En Yüksek" seçilmişti, ancak bu dönemde büyük ölçüde paranoyak şizofrenik bozukluk nedeniyle zorluklar da yaşıyordu.
1965'te San Lorenzo Valley Lisesi'nden mezun olduktan kısa bir süre sonra, Mullin'in arkadaşlarından biri olan Dean Richardson bir araba kazasında öldü ve Mullin'i perişan etti. Odasında Richardson için " tapınaklar " inşa etti ve reenkarnasyon fikrine takıntılı hale geldi.
1969'da Mullin, Mendocino Eyalet Hastanesi'ne yatırıldı . Sonraki birkaç yıl içinde çeşitli akıl hastanelerine yattı ancak kendisine veya başkalarına zarar vermediği için birkaç kez taburcu edildi. Toplamda beş akıl hastanesine yatırıldı.
Yirmili yaşlarının ortalarına geldiğinde, LSD ve esrar kullanımıyla hızlanan paranoyak şizofreni teşhisi kondu.
Cinayetler
[ düzenlemek ]
1972'de Mullin 25 yaşındaydı ve Santa Cruz Dağları'ndaki Felton , Kaliforniya'daki ailesinin yanına geri taşınmıştı.
Doğum günü olan 18 Nisan, çok önemli olduğunu düşündüğü 1906 San Francisco depreminin yıldönümüydü.
Mullin, Vietnam Savaşı'nın doğaya kanlı bir kurban olarak depremleri önlemek için yeterli sayıda Amerikan ölümü ürettiğine inanıyordu , ancak savaşın 1972'nin sonlarında sona ermesiyle (Amerikan bakış açısından), felaketli bir depremi uzak tutmak için yeterli sayıda ölüme sahip olmak adına insanları öldürmeye başlaması gerekecekti. Daha sonra, babasının telepati yoluyla kendisine hayat almasını emretmesinin nedeninin bu olduğunu söyledi.
13 Ekim 1972'de Mullin, Mullin'in arabasında sorun varmış gibi davranıp kenara çekip kaputu açmasının ardından, 1958 model Chevy station wagon'unun motoruna bakan serseri Lawrence "Whitey" White'ın kafasına beyzbol sopasıyla vurdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİLLER
TerrorWATTPAD'İN EN İYİ SERİ KATİL KİTABI Tarihte yaşamış, korkunç cinayetler işlemiş tüm seri katiller...