Özet
Peter Britton Tobin ( 27Ağustos 1946'da Johnstone , Renfrewshire'da ; † 8 Ekim 2022'de Edinburgh'da doğdu ) İngiliz bir seks suçlusu ve seri katildi . İlk kez 2007'de cinayetten hüküm giydi ; Daha sonra 16 yıl önce iki cinayet daha işlediği ortaya çıktı.
Ayrıca geçici olarak Glasgow'daki sansasyonel bir dizi cinayetin baş şüphelisi olarak kabul edildi.
Özel hayat
Peter Tobin, İskoçya'nın küçük kasabası Johnstone'da yedi çocuğun en küçüğü olarak doğdu ve çocukluğunu ve gençliğini reform okullarında geçirdi . 1969 ile 1990 yılları arasında üç kez evlendi ve üç çocuğu oldu; bunlardan biri doğumdan kısa süre sonra öldü. 1966'dan 1969'a kadar Glasgow'da, ardından 1990'a kadar Brighton'da , ardından 1993'e kadar Margate'de ve son olarak da en küçük oğlunun yanında olmak için Havant'ta yaşadı. 1970 yılına gelindiğinde Tobin, diğer şeylerin yanı sıra hırsızlık ve sahtecilikten de suçlu bulunmuştu.
Tobin, Edinburgh'daki Kraliyet Hapishanesinde hapsedildi . 8 Ekim 2022'de Edinburgh Kraliyet Revirinde öldü.
Cinayet serisi
1984 yılında bir kadın, sekiz yaşındaki kızının komşusu Peter Tobin tarafından cinsel tacize uğradığını söylediği için polise şikayette bulundu. Ancak uzun sorgulama ve tıbbi muayene sonrasında delil yetersizliğinden soruşturma kapatıldı.
10 Şubat 1991'de Tobin, 15 yaşındaki kız öğrenci Vicky Hamilton'ı Bathgate'in merkezindeki bir otobüs durağından kaçırdı, onu boğdu ve cesedini mülküne gömdü. 5 Ağustos 1991'de Liphook'taki bir konserden eve dönerken 18 yaşındaki Dinah McNicol'u kaçırdı. Onu da boğdu ve cesedini mülkünün bahçesine gömdü.
4 Ağustos 1993'te Havant'taki dairesinde, oğluna bakması gereken 14 yaşındaki iki kız çocuğunu alkol almaya ve tecavüz etmeye zorladı. Daha sonra onu öldürmek için dairedeki gaz musluklarını açtı. Ancak kızlar hayatta kaldı ve şikayette bulundu. Kısa bir kaçışın ardından Tobin , sahte bir isimle dini bir topluluğa katıldığı Coventry'de tutuklandı . 18 Mayıs 1994'te mahkemede tecavüz ve saldırı suçunu kabul etti ve 14 yıl hapis cezasına çarptırıldı ve 2004 yılı başlarında serbest bırakıldı. Paisley'e taşındı.
2005 yılında ağır yaralanan bir kadın, Tobin'in kendisine bıçakla saldırdığını iddia ederek polise başvurdu. Bulunamadığı için hakkında yakalama kararı çıkarıldı. Şartlı tahliyenin gerektirdiği gibi, ikamet değişikliğini polise bildirmeden Glasgow'a gitti.
Eylül 2006'dan itibaren orada sahte bir isim altında Anderston bölgesindeki Katolik Aziz Patrick Kilisesi'nde zanaatkar olarak çalıştı. Orada 24 Eylül 2006'da 23 yaşındaki Polonyalı öğrenci Angelika Kluk'a tecavüz edip öldürdü.
Kluk, eğitimini finanse etmek için kilisede temizlikçi olarak çalışıyordu. Cesedi, ölümünden beş gün sonrasına kadar günah çıkarma bölümünün yakınındaki zeminin altından bulunamadı. Tobin onu kritik bir şekilde bıçaklamış ve onu hâlâ canlı olarak zeminin altındaki boşluğa kilitlemiş, sonunda yaralarına yenik düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİLLER
HorrorWATTPAD'İN EN İYİ SERİ KATİL KİTABI Tarihte yaşamış, korkunç cinayetler işlemiş tüm seri katiller...