EDMUND KEMPER 🚫

2 1 0
                                    

ÖZET

Doğum adı: Edmund Emil Kemper

Diğer ad(lar)ıKarma Katil

Koca Ed

Doğum: 18 Aralık 1948 (75 yaşında)

CEZA

Burbank, California, ABD Ceza Sekiz kere ömür boyu hapis cezası

Kurbanların sayısı: 10

Cinayetlerin süresi 1964-1973

Tutuklama tarihi 24 Nisan 1973 Boy 2,06 m (6 ft 9 in)

Edmund Emil Kemper III (d. 18 Aralık 1948), baba tarafından dedesi, nenesi ve annesi de dahil olmak üzere on kişiyi öldüren Amerikalı seri katil, tecavüzcü, yamyam ve nekrofilidir. 2,06 m boyu ve 145 IQ'ya sahip olması ile tanınır. Kurbanlarının geneli kadın üniversite öğrencileri, otostopçular ve dahası olduğu için Kemper'a "Karma Katil" lakabı takıldı.

Hayatı

Edmund Emil Kemper, 18 Aralık 1948'de Burbank, Kaliforniya'da doğdu. Annesi Clarnell Elizabeth Kemper (1921-1973) ve babası Edmund Emil Kemper (1917-1985) çiftinin ortanca çocuğu ve tek oğluydu. Ablası Susan Hughey Kemper (1943-2014) ve kız kardeşi Allyn Lee Kemper (1951-) vardı. Babası Edmund, Pasifik Deneme Sahaları'nda nükleer silahları test eden, İkinci Dünya Savaşı gazisiydi. Savaştan sonra ise Kaliforniya'da elektrikçi olarak çalışmaya devam etti. Clarnell sık sık babası Edmund'un elektrik işini şikâyet etti. Daha sonra Clarnell, savaş zamanındaki intihar görevleri ve atom bombası testlerinin sonucunda onunla yaşanmayacağını ve cephede 396 günden fazla savaşıp kendisini etkilediğini söylemiştir.

Yeni doğmuş bir bebekken 5,9 kg ağırlığında olan Kemper, dört yaşındayken yaşıtlarından bir tık daha uzundu. Önceleri hayvanlara eziyet gibi antisosyal davranışlar sergiledi: 10 yaşındayken evcil bir kediyi canlı canlı gömdü, öldükten sonra onu kazıp başını kesti ve başını bir mızrak üzerine monte etti. Kemper daha sonra ailesine kediyi öldürme konusunda başarılı bir şekilde yalan söylemekten zevk aldığını belirtti. Kemper 13 yaşındayken, başka bir aile kedisini öldürdü ve parçalarını annesi bulana kadar dolabında sakladı.

Kemper'ın karanlık bir fantezi hayatı vardı. Küçük kız kardeşinin bebekleriyle, bebeklerin başlarının ve kollarının çıkmasıyla sonuçlanan ayinler yaptı; bir keresinde, ablası Susan onunla dalga geçti ve öğretmenini neden öpmediğini sordu. Kemper ise "Eğer onu öpersem, önce öldürmek zorunda kalırım." cevabını verdi. Ayrıca küçük bir çocukken evinden gizlice kaçıp, babasının süngüsüyle silahlanmış olarak gideceğinden bahsetti.

Daha sonraki röportajlarında, çocukken oynamayı en sevdiği oyunlardan bazılarının "Gaz Odası" ve "Elektrikli Sandalye" olduğunu, burada küçük kız kardeşinden kendisini bağlamasını ve hayali bir idam düğmesine basmasını istedi. Daha sonra gaz soluma ya da elektrik çarpmasıyla idam ediliyormuş gibi taklalar atıp yerde kıvranıyordu. Ayrıca çocukken ölüme yakın deneyimler yaşadı: Bir keresinde ablası onu bir trenin önüne itmeye çalıştı ve bir başka sefer de ise onu bir yüzme havuzunun en derin ucuna ittiğinde neredeyse boğuluyordu.

Kemper'in babasıyla yakın bir ilişkisi vardı. Babası 1957'de ailesinden ayrıldığında Kemper harap oldu ve bu onun Montana, Helena'da annesi Clarnell tarafından büyütülmesine neden oldu. Kendisini sık sık küçük düşüren, aşağılayan, taciz eden nevrotik ve otoriter bir alkolik olan annesiyle ciddi biçimde kötü bir ilişkisi vardı. Clarnell, Kemper'ın kız kardeşlerine zarar vermesinden korktuğu için onu sık sık kilitli bir bodrumda uyuturdu, iri cüssesiyle de düzenli olarak onunla alay ederdi. 15 yaşına geldiğinde 1.93 boyundaydı. Ayrıca, onu "eşcinsel haline getireceğinden" korktuğu için Kemper 'a sevgi göstermeyi reddetti ve annesi Clarnell genç Kemper'a, ona babasını hatırlattığını ve hiçbir kadının onu sevmeyeceğini söyledi. Kemper daha sonra onu "hasta öfkeli bir kadın" olarak tanımladı ve onun kişilik bozukluğundan muzdarip olduğu öne sürdü.

SERİ KATİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin