ÖZET
Diğer adı: "Marty"
Sınıflandırma: Seri katil
Özellikler: Zihinsel engelli uyuşturucu bağımlısı - Nekrofili
Mağdur sayısı: 7
Cinayetlerin işlendiği tarih: 1986 - 1987
Tarih tutuklanma: 17 Ağustos,1987 (teslim oldu)
Doğum tarihi: 9 Ekim
1958 Mağdurların profili: Kadın bağımlılar
Cinayet yöntemi: Boğma
Konum: Philadelphia, Pensilvanya, ABD
Durum: Ömür boyu hapse mahkûm edildi, ardından altı kez elektrik çarptırıldı (şartlı tahliyeyi önlemek için) 1988 Mayıs'ında. 20 Aralık 2003'te idam edilmek üzere ehliyetsiz sayıldı.
Tanımı
Harrison Graham (1986-1987) Philadelphia'nın gecekondu mahallelerinden birinde yaşayan ve üçüncü kattaki bir daireyi kiralayan 28 yaşında zihinsel engelli bir uyuşturucu bağımlısıydı.
Daireden gelen kokular nedeniyle tahliye edildi, ancak ayrılmadan önce yatak odası kapısını çiviledi ve geri dönmek için orada bir şeyler olduğunu iddia etti. Bir daha geri dönmeyince, yetkililer kapıyı kırdı ve hepsi çeşitli çürüme aşamalarında olan 7 ceset buldu. Sadece 2 ceset teşhis edilebildi ve biri eski kız arkadaşıydı.
Polise teslim oldu ve tüm kadınları ölümleri sırasında ve sonrasında seks yaparken boğduğunu itiraf etti. 7 cinayet ve 7 ceset istismarı suçundan müebbet hapis cezasına çarptırıldı.
Zihinsel engelli bir uyuşturucu bağımlısı olan Harrison Graham, Philadelphia getto mahallesinde iyi tanınıyordu. Bazen, yerel çocukları "Kurabiye Canavarı" kuklasıyla eğlendiriyordu; diğer zamanlarda onu yakınlardaki boş arsalarda mezar kazarken buldular -- köpekler için, dedi. Görünüşe göre, hiç kimse onun basit zihninin daha karanlık bir dürtüyü gizleyebileceğinden ve onu cinayete sürükleyebileceğinden şüphelenmiyordu.
Ağustos 1987'nin başlarında Graham, ev sahibinin yeğeniyle kavga etti ve ardından apartmanını boşalttı, inat olsun diye kapıyı çiviledi. 9 Ağustos öğleden sonra, komşular odadan yayılan yoğun bir kokuyla ilgili şikayette bulunduklarında polis çağrıldı. Devriye polisleri içeride iki boğulmuş kadın cesedi, yerde bir çöp yığınının altında üç iskelet daha ve bir tanesi de dolaba bağlanmış halde buldu. Graham, 1983'ten beri bu pis çukurda yaşıyordu ve boş durmamıştı. Polis memurları Graham'ı ev ev aramaya başladı, gazeteciler ise şüphelinin evinin Gary Heidnik'in "korku evi"nden sadece üç mil uzakta olduğunu ve beş ay önce başka bir korkunç sahnenin keşfedildiğini belirtti.
Graham'ın binasının çatısı kurban numarası yedinin iskelet kalıntılarını ortaya çıkardı, ancak ilk emirler kayıp şüpheliyi sadece cesetlere kötü muamele etmekle suçladı. Cinayet, 11 Ağustos'a kadar kanıtlanmadı, ta ki bir adli tabip en yeni kurbanların son on gün içinde bir ara boğulduğunu bildirene kadar.
14 Ağustos'ta, Graham'ın binasının üç kapı aşağısındaki bir sıra evin toprak zemininden bir başka kafatası ve kısmi iskelet çıkarıldı. İki gün sonra teslim oldu ve 1986 kış aylarından bu yana işlediği yedi cinayeti itiraf etti. Açıklamasına göre Graham, sokaktaki kadın bağımlıları alıp onlara bir doz uyuşturucu teklif ederek onları kandırıyor ve onları seks yaptıktan sonra öldürüldükleri eve getiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİLLER
HorreurWATTPAD'İN EN İYİ SERİ KATİL KİTABI Tarihte yaşamış, korkunç cinayetler işlemiş tüm seri katiller...