~Aha simdi sıçtım

57 6 1
                                    

Yaklaşık bir hafta kadar sonra/
Okul sonrası

Son zilin çalmasıyla sınıftan çıktım. Bugün yarınki maç için son antrenmanımızı yapacaktık. Yarınki maç için çok heyecanlıydım. Bir yandanda korkuyordum, Seul lisesi güçlü bir rakipti ama biz onları yenecektik.

Koridorun sonuna varınca soyunma odasına girip üstümü değiştirdim. Odadan çıkarken Jeongin'de bir yandan odadan çıkıyordu, "Selam jeongin."
"Selam. Bugün son antrenman nasıl hissediyorsun jis?"
"Heyecanlıyım bir yandanda korkmuyor değilim yarinki maçtan."
"Bende. Ah sanırım Yeonjun hoca geliyor haydi gidelim."
Yeonjun hocanın bağırarak sahaya gelmesiyle soyunma odasından çıkıp koşarak sıraya girmiştik. Yeonjun hocanın arkasından Felix elindeki deyneklerle yavaşça tribünlere çıktı ve bir tane koltuğa oturdu.
"Felix yavrum yavaş ol!" diye bağırdı Yeonjun hoca. Sonrada bize döndü.

"Evet takım herkese iyi akşamlar. Rahat! Hazır ol!" selamlaşmamız bittikten sonra yeniden konuştu.

"Evet arkadaşlar yarın maçımız var biliyorsunuzki bir aydır bu maça çalışıyoruz. Hepiniz elinizden gelenin en iyisini yapın size inanıyorum. Felix'in sakatlığı yüzünden forvette Niki oynayacak. Jungwon yine yedekte kalacak. Bugün normal antrenman saatlerimize göre 1 saat daha fazla çalışacağız" dedi. "Sunoo evladım sende getir artık şu topları" diyerek konuşmasını tamamladı. Sunoo kısa süre içinde eşya odasından topları getirdi. Herkes birer top aldı ve çalışmaya başladık.

Antrenman sonu

"Herkes sıraya!" diye bağırdı Yeonjun hoca antrenman sonunda.
"Bugünlük antremanı bitiriyorum, fakat imkanı olanlar evde biraz daha çalışsın. Yarınki maça hazırlıklı gelin maç saat 13.00'da oynanacak. Resmi olarak okuldan izinli olacaksınız. İyi akşamlar." dedi ve dosyalarını toplayıp sahadan çıktı.

Ben direk takımdakilerle vedalaşıp eve gittim. Daha birazcık apartmanın arkasındaki bahçede çalışacaktım, sonrada erkenden uyuyacaktım. Zaten bugünki antremanda çok yorulmuştum. Okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başladım.

~⚽

Eve vardığımda direk odama gittim, üzerimi değiştirip. Apartmanın bahçesine gittim. Tek başıma çalıştım biraz. Top sektirdim, top sürdüm yaptım işte bişeyler. Neredeyse iki saat falan top çalışmışım, annemde yemeğe çağırınca anladım. "Jisung eve gel artık! İki saat oldu yemek yiyeceğiz!" Annemin bağırmasıyla eve çıktım. Annem ve babam masada beni bekliyorlardı.
"İyi çalıştınmı oğlum?" diye sordu babam. "Mhm. Yarın maç var fazla çalıştım bugün."
"Aslan oğlum kazanacaksınız maçı o seul lisesindekilere göstereceksiniz" dedi. Bende olumlu anlamda kafamı sallayıp yemeğimi yedim. Yemekten sonrada birazcık telefonumda takılıp yattım. Bugün erken yatacaktım çünkü yarınki maç için enerjik olmam gerekiyordu.

~⚽

Sabah annemin uyandırmasıyla gözümü açtım. Bugün büyük gündü, maç günü..
Çok stresliydim, takımca bir ayı aşkın süredir çalışıyorduk. Kahvaltı yapmak için içeri gittiğimde babam güler yüzle bana bakıyordu. "Oğlumun bugün maçı var izlemeye gideceğiz değilmi tatlım?"
"Tabikide" diye cevap verdi annemde içerden. Babamla kahvaltıya oturduk, hiç ses çıkarmadan yemeğimi yedim. Yemekten sonrada odama gittim. Eşyalarımı hazırladım, formamı,suyumu kısacası ihtiyacım olan herşeyi çantama koydum. Annemler evden bir saat sonra çıkacaktı ben ise birazcık çalışmak üzere evden erken çıktım. Yolda elime telefonumu aldım ve Seungmin'i aradım.

"Günaydın Seungmin.
Günaydın.
Sahaya gidiyorum çalışmak için geliyormusun?
Tabi bizimkilere haber verip geliyorum.
Tamam ozama görüşürüz.
Görüşürüzz."

Telefonumu kapatıp çantama koydum, ve sahaya doğru yürümeye başladım. Bir süre sonrada sahaya vardığımda kalbim küt küt atıyordu. Soğuk soğuk terlemiştim. Soyunma odasına gittiğimde Seungmin ve diğerleri daha gelmemişti. Sadece Jungwon,Jay ve Jake buradaydı.
"Günaydın beyler" diye içeri girdim.
Onlarda topluca "Günaydın" diyerek cevap verdiler. Aralık kapıdan sahaya baktığımda Seul lisesinin dahil tüm taraftar buradaydı. İçimden bir 'oha' geçirdim. Sonrada formamı giydim.

Formamı giyerkende bizimkiler gelmişti.
"Seksi Han Jisung bugün futbol oynayacak aman tanrımm!" diye bağırdı Changbin beni görünce. "Seksini götüne sokucam bak stresliyim zaten."
"Kim stresli değilki sence"
Biz konuşurken Seungmin araya girdi. "Felix tribünlerde en başa oturdu bizi izleyecek bizde bir çalışmayamı başlasak artık?" dedi. Jeonginde ona hak vererek evet işareti yaptı. Bütün takım zaten soyunma odasındaydı. "Millet! Bu maçı kazanıyormuyuz?!" diye bağırdım. Herkes aynı anda bağırdı:
"Kazanıyoruz!"

Devam edecek..

Arkadaslae 600 kelime oldu ondan ikiye böldüm en heyecanlı yerde böldüm heehheh neyse hadi uzatmayayım bir sonraki bölümde görüşürüz öptümmm⚽😘

my player | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin