~Neden ben amk

56 7 1
                                    

Lee know adlı çocuğun beni çağırmasıyla arka bahçeye doğru ilerledim. Arka bahçeye ulaştığımda gözleri bana bakıyordu. Maçı neden kötü oynadığımı daha net anlamış oldum. "Gözlerin neden kızardı adını bilmediğim çocuk?" diye sordu. "Maç yüzünden" diyerek geçiştirdim. "Hadi ama şuana kadar girdiğiniz tüm maçları kazanmışsınız tek bir malubiyette çok mu kötü oluyor?" diyerek alay etti. "Anlayamazsın" dedim, soğuk bir tavırla. Sonrası sessizlikti. "İsmini öğrenemeyecekmiyim?" diyerek sessizliği bozdu. "Han Jisung."
"Futbol oynayışını çok beğendim Jisung. İyi arkadaş olacağız." dedi sırıtarak. "Olacağız."
"Telefon numaranı alabilir miyim?"
"+82 **** *** **"
"Mutlaka yazacağım Han Jisung."
Ben yavaşça yanından ayrılıp sahanın önünde bekleyen arkadaşlarımın yanına döndüm. Ben giderken beni izlediğinden emindim. Peki maç boyu benimi izlemişti? Maç başlamadan öncede çok beğendiğini söylemişti. Çok yadırgamadım. Asık bir suratla arkadaşlarımın yanına döndüm, babamlarda bir yandan orada beni bekliyorlardı.

"Jisung yapma bu kadar bir maçı kaybettik altı üstü." dedi Changbin uzaktan gelen beni görünce. Cevap vermedim, maçı benim yüzümden kaybetmiştik nasıl üzülmeyecektim.
"Benim oğlum 2 gol attı kazansada kazanmasada birşey olmaz bir dahakine yapar." diye çıkıştı babamda beni teselli edercesine. Ben ise hiç birşeye cevap vermiyordum. Maç sonrası tek konuştuğum kişi şu Minho denilen çocuktu. Benim numaramı istemişti bense salak gibi vermiştim. Annem belime sarılıp bana arabaya kadar eşlik etti. Yanında ise babam vardı, eve gidene kadarda hiç konuşmadım. Bu durum eve gidincede değişmedi. Kendimi odaya kapatıp sadece yattım. Yattım saatlerce, uyumadımda sadece yattım. Odadaki derin sessizliği ise telefonum bozdu.

Whatsapp

Unknown:
Selam.

Kimsin?

Unknown:
Unuttunmu hemen?
Lee Minho ben.
Bugün yenilgiye uğradığınız rakip takımdan.

İlla hatırlatacaksın değilimi

Unknown kişisinin adını Lee Minho olarak değiştirdiniz.

Lee Minho:
Hankuk akademisinin yenileceğini hiç düşünmezdim biliyormusun?
Ama seni görünce işler değişti.
Seni gördüğümde bir anda bir enerji geldi bana.
Pozitif enerjim tüm takıma yayılmış olacakki kazanmışız.

/Yok bu benimle tassak geciyor.
/Delirecegim.
İyi tebrikler diyim ne diyim daha

Lee Minho:
Teşekkürler sincap çocuk.

Bula bula sincap çocuk isminimi buldun cidden

Lee Minho:
Ama sincaba benziyorsun.
Yanakların çok tatlı.
(görüldü✓)

Görüldü ha?
(görüldü✓)

Peki iyi geceler sincap çocuk.
(görüldü✓)

/uyuz

Ertesi gün

"Han Jisung!" ismim evde yankılandı. Evi inleten kişide Changbin'di. Gözlerimi kırpıştırarak zar zor açtım. "Noluyor lan"
"Unuttunmu geri kafalı, Felix'in doğum günü bugün. Çocuklarla sürpriz hazırlayacağız." Changbin'in dediklerinden sonra ağzım kocaman açıldı. Bugün en yakın arkadaşımın doğum günüydü ve ben unutmuştum.
"Ağzına sinek girecek kapat şu ağzını."
"Sus lan"
Yataktan firladığım gibi Changbin'i içeriye postalayıp üstümü değiştim. Bir sweat ve kot şort giyip odadan çıktım. Anneme günaydın diyip hızlıca evden çıktık. Changbin arabasıyla gelmişti ve daha alacağımız iki kişi vardı. İlk durağımız Jeongin'in evi oldu. Jeongin yıllardır tek yaşıyordu yani kapıyı yumruklayabilirdik.
"Bebek ekmek aç kapıyı" diyerek kapıyı yumrukladı Changbin. Bir dakika sonrada Jeongin üzerinde tatlı ekmek desenleri olan bir pijamayla kapıyı açtı. Biz ise gülmeden duramadık. "Bebek ekmek lakabı tam yakışıyor." diyerek alay ettim. "Haydi üstünü değiş Felix'in doğum günü için sürpriz yapacağız" diyerek tamamladı Changbin'de.

~⚽

Birkaç durak sonra bütün herkesi arabada toplamıştık. Nasıl bir yerde sürpriz yapacağımızı düşünürken Jeongin'in verdiği fikirle bir kafeye gittik. Kısa süre içindede kafeye varmıştık. İçerisinin çok hoş bir havası vardı. Ne çok abartıydı nede çok sadeydi, hemde alkolde alınabilecek barı vardı. Herkes bu yeri onaylayınca içeriye doğru yürüdük.

Devam edecek...

Gece gece yb perilerim geldiii. Bir sonraki bölüme muk seyler yapicam arkadaslarrr ama suan uyumam lazım uykum var hehe. Bir sonraki bölümde görüşürüz öptümm🌷🌷🌷

my player | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin