~hehe kanka ayneeen

40 4 8
                                    

Jisung ve Minho, parkın köşesinde yoğun bir şekilde çalışırken, çevrede kimsenin olmamasını umuyorlardı. Antrenmanları oldukça sessiz ve ciddiydi, Minho’nun topu yönlendirişleri ve Jisung’un hızlı hareketleri mükemmel bir uyum içindeydi.

O sırada Seungmin, parkta yürüyüş yapıyordu. İki kişinin antrenman yaptığını gören Seungmin, biraz dikkatlice yaklaşıp tanıdığı kişileri görünce şaşkınlıkla doldu. Telefonunu çıkarıp sessizce bir video kaydetti ve bu görüntüyü WhatsApp grubuna attı.

Ertesi gün Jisung okula gittiğinde kapının önünde arkadaşlarını gördü

“Jisung, bizden saklı gizli antrenman mı yapıyorsun hm?” diye sordu Felix, alaycı bir şekilde gülümseyerek.

Jisung, gruptakilerin gözlerinde şaşkın bir ifadeyle karşılaştı ve ne olup bittiğini anlamaya çalıştı. “Ne?” dedi, biraz şaşkınlıkla.

Seungmin, elinde telefonu tutarak,  Jisung'a izletti videoyu.

Jisung, gözlerini büyükçe açarak, “Vallahi bir şeyler mi yanlış yapmışım? Minho ile sadece futbol konuşuyorduk, bir de bakmışız video çekilmiş,” dedi.

Changbin ise gülerek şaka yapar gibi, “Gizli antrenman mı? Seninle yüzleşmek için bu kadar koşturduğumuza göre, gizlilik konusunda çok iyi bir iş çıkarmışsın.”

Seungmin ise kahkahalarını tutamayarak, “Kusura bakmayın ama Jisung, bu video çok komikti. Yani, Minho’nun topu nasıl yönlendirdiğini ve senin ona nasıl karşılık verdiğini görmek bayağı eğlenceliydi.”

Jisung, biraz utanmış bir şekilde gülümsedi. “Evet, iyi ki eğlendiniz. Ama siz neden böyle tepki verdiniz? Minho’nun futbol stilini mi kötülediniz?”

Jeongin, espriyle karışık bir ses tonuyla, “Yok canım, sadece böyle gizli işlerle uğraşmanıza mı sinir olduk bilmiyorum. Yani, sen bizimle paylaşmadan Minho ile antrenman yapıyorsun, biraz kıskandık işte.”

Jisung, takım arkadaşlarının mizahi yaklaşımını görünce rahatladı. “Evet, belki de böyle yapmak benim hatam. Gelecek sefer, sizinle paylaşırım,” dedi, gülerek.

Felix, “Tamam, tamam, ama bir dahaki sefere biz de gizli antrenman yapmaya karar verirsek, haberin olsun,” şeklinde şaka yaptı.

Sonuçta, Jisung ve takım arkadaşları arasında, video ve gizli antrenman konusuyla ilgili ciddi bir çatışma yaşanmadı. Grup, durumu daha çok mizahi bir olay olarak gördü ve Jisung’a, bir sonraki sefer ne yapması gerektiğini eğlenceli bir şekilde öğrettiler. Jisung, takım arkadaşlarının bu yaklaşımına minnettardı ve gizli antrenmanlara dikkat edeceğini bilerek gülümsedi.

Kaos yapmadım nasıl olmisss bu arada okuyanlar hiç yorum yapmıyor kalbim çit kırıldım oluyo😞😞

my player | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin