~Nerdeyim lan ben

56 5 4
                                    

Yazarın bakış açısı.

Arabadan yavaşça indirilirken gözlerini açtı Jisung. Bir adam onu kucağında taşıyordu. Korkuyla irkildi. "Kimsin sen?"
"Sakin ol benim Minho."
"Sen napıyorsun bana?!"
"Evime götürüyorum." diyerek devam etti soğuk bir tavırla. Jisung ise sessiz kalmayı seçmişti.
"Şuanda çok sarhoşsun öylece orada durmana izin veremezdim." diyerek devam ettirdi.
"Ah şuradaki Seungmin mi?"
"Mhm."
"Amına koyayım çete misiniz siz?!" diyerek bağırdı yolun ortasında.
"Jisung bağırma sadece yardım etmek istemiştim."
"Yardım falan etme bana!"
"Malesef bu saatten sonra hiç bir yere gidemeyiz." dediğinde Jisung'un ağzını eliyle kapattı daha fazla konuşmasın diye. Sonrada Chan'a döndü. "Kanka o uyuyormu hala?"
"Evet hala uyuyor köpek suratlım."
"Köpek suratlım ne salak."

Yürüyerek apartmana girdiklerinde Minho elindeki anahtarla zorda olsa kapıyı açtı.
"Şurada boş bir oda olacak Seungmin'i oraya yatır ve yanıma gel." diyerek konuştu. Chan ise olumlu bir ifadeyle kafa sallayarak içeri yöneldi.
Minho'da kendi yatak odasına Jisung'u yatırıp salona yürüdü.
"Kanka biz bunları sabah ne yapacağız?"
"Halledicez bu şekilde yardım etmek istedik yardım ettik ne varki bunda?"
"Doğru söylüyorsun. Peki ben nerede yatacağım?"
"Git köpeciğinin yanında yat."
"Peki gece sikmek serbestmi?"
"İnleme sesi gelmesin."
"Emredersiniz"
güle oynaya içeri gitmişti Chan.

Minho ise boş boş duvara bakıyordu. Aklına içeride uyuyan Jisung geldiğinde yan gözle odaya baktı ve oraya doğru yürüdü. Odaya geldiğinde ise küçücük yatan Jisung'a baktı. Yatağın bir yerine kıvrılmış öyle yatıyordu. Minho ise onu izlemekten başka birşey yapamıyordu.
Kendiside yavaşça yavaş adımlarla yatağına girdiğinde yine gözleri Jisung'u buldu. Öylesine tatlı uyuyorduki onu ısırmak gelmişti içinden. Fakat hepsini sonraya saklıyordu, şuan fazla erken gelmişti. Jisung'a bakacağım derken Chan'ı unutmuştu. Jisung uyanmasın diye yavaşça yataktan doğrulup odadan çıktı. Koridoru ise yavaş yavaş adımladı ve koridorun sonuna ulaştı. Kapıyı yavaşça açtığında Seungmin ve Chan'ı sarmaş dolaş uyurken gördü. İstemsizce gülümsedi, ve yavaşça kapıyı kapatıp odasına geri dönmek üzere koridoru adımladı. Yatak odasına geri döndüğünde Jisung'un yanına kıvrıldı.

Bir kolu Jisung'u sarmıştı istemsizce. Fakat bunu pek umursamadı gülümseyerek uyuyan Jisung'a baka baka uykuya daldı.

Ay bu bölüm çok güzel olduuu ama kısa yaptım biraz kusura bakmayın psikolojik açıdan iyi değilim biraz aklıma pek birşey gelmiyor. Bu arada okuyablarda bi yorum yapsa çok mutlu olucam. Uzatmayayım bir sonraki bölümde görüşürüz öptümmm🎀🫂

my player | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin