Sabah annemin zoruyla uyandırıldım. Okul vardı, okuldan öte antrenman vardı. Kalktım üstümü değişip mutfağa gittim. Ekmeğe reçel sürüp yedim ve çantamı alıp hemen evden çıktım. "Ben çıktım anne!"
"İyi dersler oğlum!"
Okula doğru yürürkende karşıma Seungmin çıktı. "Günaydın Seungmin!"
"Eyooo günaydınn"
"Sanırım okula gidiyorsun sana takılabilirmiyim?"
"Yok canım ben okulamı giderim hiç?"
İkimizde güldük. Sohbet ede ede okula gittik.Okul bahçesine girdiğimizde, Felix,Changbin ve Jeongin bizi bekliyordu. "Günaydın bay geç kalanlar"
"Sizede günaydın"
"Bakın arkadaşlar dün size gösterdiklerimi kimseye söylemiyoruz. Soylersenizde yani rakiplerimizi merak edip araştırmışız nolacakki yani demi?"
"Yeonjun hocaya giderse görürsün geri kafalı" dedi Jeongin arkadan.
"Gitmez bebek ekmek. Giderse ben bakarım icaplarına."
"Bebek ekmek götüne girsin."Jeongin'in dediği üzerine gülerek okula girdik. Sınıfa vardığımızda bizim takım bizi bekliyorlardı. "Ne oluyor arkadaşlar?"
Hemen konuştu Sunoo.
"Bugün Yeonjun hoca yokmuş. Sevgilisimi ne hastalanmış gelmemiş. Ne yapacağız peki?"
"Başka bir bedenci buluruz." diye fikir verdi Jungwon.
"Kabul ederlermi ki?"
"Etmezlerse kendi aramızda çalışırız çok zor bişey değil her gün yaptılarımızı tekrarlayacağız o kadar."
"Jeongin haklı."
"Ozaman ben bir bedenci bulmaya gidiyorum" diyip çıktı sınıftan Jay.Bizde sıralarımıza yerleşip Jay'i bekledik.
Bir kaç dakika sonra:
Jay nefes nefese sınıfa girdi.
"Arkadaşlar kötü haber. Hiç bir beden hocası okulda yokmuş. Sadece bir tane var oda diğer sınıfların beden eğitimine bakacakmış yani bugün tek başımızayız.
"Yapacak birşey yok. Aramızdaki en tecrübeli kişiye danışacağız dedi Jaehyun."
"Kime danışacağız" diye sorduğumda herkesin gözü benim üzerimdeydi.
"Zamanında hem kalede hemde orta sahada oynayan birine tabiki." diyerek bana göz kırptı Changbin."Ah benmi yani?"
Herkes evet anlamında kafa salladılar. Bugünlük Hankuk akademisinin futbol takımının antrenörü ben olacaktım yani Yeonjun hoca olmadığı için.Bir süre sonra zil çaldı. Herkes sıralarına oturdu. Ben ise bugünlük yapacağım antrenörlüğü düşünüyordum. Acaba Yeonjun hoca kadar iyi yapabilecekmiydim? Sanmıyorum. Yeonjun hoca bizi buralara kadar getirdi nede olsa.
Kapıya baktığımda ingilizce hocamız Somi hocayı gördüm. Bugünün ilk dersinin ingilizce olduğundan bile haberim yoktu. Şu sıralar fazla futbol çalıştığım için derslerime odaklanamıyordum. Tüm derslerimde geri kalmıştım. Ama bir şekilde maçlardan sonra düzeltecektim.
"Günaydın arkadaşlar. Oturabilirsiniz teşekkür ederim."
Okul sonrası
Son zil çaldığında eşyalarımı toplayıp sınıftan çıkmıştım. Sahanın olduğu tarafa doğru yöneldim. Arkamdan bir anda Ni-ki geldi. "Oo hocam siz geç kalırmıydınız ya."
"Komikmisin sen Niki?"
"Tabi hocam vazifemiz" diyip sırıttı. Bana 'hocam' demesi bir garip gelmişti.Soyunma odasının tabelasını görünce kapıdan içeriye girdim.
"Hocam siz öğrencilerin olduğu soyunma odasına girermiydiniz?" diyip tassak geçti Changbin benimle. Sadece side eye atıp üstümü değiştim. Soyunma odasından çıktığımda ise herkes sırada bekliyordu. İçimdeki öğretmen canlandı bir anda.
"İyi akşamlar velet sürüsü" diyerek yanlarına gittim.
"Madem antrenörünüzüm ozaman sıraya! Rahat! Hazır ol!"
diyerek selamlaştık herkesle sanki sınıfta hiç görüşmüyor gibi. Sunoo her zaman olduğu gibi içerden topları getirdi."Evet arkadaşlar her ne kadar bugünlük antrenörünüz olsamda benimde çalışmam gerekiyor. Her zaman yaltigimiz gibi top sektirip, top süreceğiz. Sonrada iki takım oluşturacağım ve küçük bir maç yapacağız. Hazır mısınız?!"
Herkes "Evet hocam!" diye bağırdı.
Sonrada ellerine topları alıp sıraya geri geçtiler. Tüm takım top sektirip top sürdük. En sonunda maç yapmak için takımları oluşturmak kaldı."Şimdi takımları oluşturacağım.
Her takımda beş kişi olacak yani ben oynamayacağım. Büyük bir ciddiyette oynamak zorunda değilsiniz.
Niki,Jaehyun,Felix, Jake ve Changbin sarı takımda oynayacaksınız. Kırmızı takımdada Sunoo,Jay Jeongin, Jungwon ve Seungmin olacak. Herkes yerlerinin alsın!"
Herkes yerlerini almak üzere sahaya girdi, ve düdüğümü çalmamla maçı başlatmış oldum.Devam edecek
Yb geldii 550 kelime yazmışım baya fazla bana göre hehehehehe. Devam edecek yazdım çünkü gecenin 3ü olmus yb yaziyodum. Uzatmayayım bir sonraki bölümde görüşürüz öptümmm🌍💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my player | minsung
RomanceOkulun futbol takımında olan Han jisung, ve karşı okuldaki rakibi Lee Minho.