~Siktirp ettiğim gün

60 8 2
                                    

Devam ediyor

Düdüğümle herkes hareketlenmişti. Mavi takım topa koşmuştu. Forvet teki Felix ise engellemek amaçlı koşmuştu.

Koşarken ayağını burkup yere düştü. Ben ise gözlerimi kocaman açmış ona doğru bağırdım. "Felix! İyimisin?!" Hemen yanına koştum. Yerde kıvranıyordu. Ayağını burkmuştu sanırım. Yani şuanda maça devam edemezdi. "Bakayım bileğine bir dakika" dedim ve bileğini kontil etmeye başladım. "Kalkabilecekmisin?" diye sordum.
"Denerim" dedi ve ayağa kalkmaya çalıştı. Ayağının üzerine basamıyordu.
"Jake ve Changbin siz benimle geliyorsunuz Felix'e destek olun. Diğerleri maça devam edin Felixi revire götürüp geleceğim."
Herkes onayladıktan sonra Jake ve Changbin destekleyerek yürümeye başladılar bende yanlarından gidiyordum. Revir yazısını gördüğümüzde revire girdik.

"Hocam iyi akşamlar. Arkadaş antrenman esnasında ayağını burktu sanırım kontrol edebilir misiniz?" diye sordum. Oda Felixi sedyeye oturttu ve bileğini kontrol etmeye başladı.
"Tam emin değilim ama ayağını kırmış olabilir ebeveynlerini arayında bir hastaneye gitsin" dedi. Üç kişi ayağının kırılmamış olması için dua ediyorduk. Felix önemli forvet oyuncularımızdandı. Oynayamazsa kazanma ihtimalimjz düşerdi. Kısa sürede ailesini aradık. Aileside Felixi alıp hastaneye gittiler.
Biz ise antremana mecburi devam ettik Felix'ten haber gelene kadar.

1 saat kadar sonra

Çocuklar maça devam ederken telefonuma mesaj geldi. Mesaj Felixtendi.
İçimden o kadar dua ettimki anlatamam.
"Çocuklar! Felix'ten mesaj geldi!" diye bağırdım çocuklara. Hepsi başıma toplandılar. Ben ise telefonumu açıp mesajı onlara okumaya başladım.

"Selam Jisung hastaneden yeni çıktım. Hala çok ağrım var ama ilk düştüğüm kadar değil. Doktor 2 hafta futbolun yasak olduğunu söyledi. Bileğimi kırmışım. Hepinizi hayal kırıklığına uğrattığım için özür dilerim. Antrenmanları izlemeye geleceğim her gün maçıda aynı şekilde. Yarın Yeonjun hocayla konuşur Niki'nin yada Jungwon'un oynayacağına karar veririz. Yarın okulda görüşürüz!"

Herkes okuduğum mesaja hayal kırıklığı ile bakıyordu. Hepimiz çok üzülmüştük. Önemli forvet oyuncularımızdan biri oynayamayacaktı.

Bir kaç dakika ara verdikten sonra derin nefes aldım. "Bugünlük antreman bitti evlere dağılabiliriz." dedim.

Herkes evlere dağılırken, biz ise Jeongin,Changbin ve Seungmin'le soyunma odasına gittik.
"Oğlum napacağız Felix olmadan?" dedi Changbin. Herkes oturduğu yerden baktı ona. "Bilmiyorum. Yarın Yeonjun hoca kararlaştırır." dedi Seungmin'de. Jeongin ise daha fazla oturmadı ve "Çok oturduk haydi evlere" diyerek hepimizi peşine taktı.

Felix oynayamıyo arkadaslaeee uhuuu😭😭. Sakın bana sovmeyin dramatik biseyler yapmam lazımdı. Uzatmayayım daha fazla bir sonraki bölümde görüşürüz öptümmm 😘 😘 😘 😘

my player | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin