Jisung POV
Sabah gözlerimi açmıştım, bir dakika...
Burası evim değildi, uykulu gözlerle etrafı inceledim gözlerimle. Sonrasi ise benim için son noktaydı. Gözlerimi odanın içinde gezdirirken üzerimdeki kolu fark etmiştim. Hızla yanıma baktığımda ise yanımda uyuyan Minho'yu gördüm. Gözlerim şokla açıldı sahi ben buraya nasıl gelmiştim? Ve beni kim getirmişti.Doğruya dün gece içmiştik. Minho'da beni bulup buraua getirmiş olmalıydı. Kalbim küt küt atarken. Üzerimde iki çift göz hissetmemle kalbim duracak gibi oldu. Yavaşça yanıma döndüğümde Minho'nun uyanmış bana baktığını gördüm.
"Alkol kokuyorsun." diyerek gülümsedi bana.
"Ben buraya nasıl geldim?" diye sordum direk. O ise hiç tepki vermeden anlatmaya başladı.
"Dün gece Chan'la dışarıya çıkmıştık. Geldiğimiz yerdede siz vardınız ve çok sarhoştunuz. Bizde Changbin'e yardıma ihtiyaç varmı diye sorduk. Şuanda burada tek olan kişi sen değilsin yani."
diyerek tamamladı. Ben ise anlamaz gözlerle ona baktım?
"Kim?" diye sordum.
"Seungmin. Chan dayanamadı getirdi, birlikte yatıyorlar şimdi."'Birlikte yatıyorlar' dediğinde ilk maç öncesi fotoğraflara baktığımız an geldi aklıma. Seungmin Chan ile saçma sapan hayaller kurmuştu. Felix ise ciddiye almayarak dalga geçmişti. Şuanda birlikte yatıyor olmaları şaşırtmıştı beni açıkçası.
"Seungmin'i alıp gideceğim birazdan." diyerek konuştum. O ise bana bakmaya devam ediyordu.
"Ben bırakırım sizi. Chan'ıda bırakacağım."
Tam ağzımı açacaktımki eliyle ağzımı kapattı.
"İtiraz istemiyorum."
içimden 'uyuz' diyerek geçirdim. Sonrada yavaşça ayaklandım.
"Seungmin ve Chan hangi odada?" diyerek sordum ona?
"Koridorun sonundaki odada." diyerek hiç tereddüt etmeden cevap verdi.Kapıya yönelip yavaşça kapıyı açtım. Yavaşça koridorun sonuna yürümeye başladım. İçimde sanki biseyler oynuyordu bu sabah onunla birlkte uyanınca. Koridorun sonundaki odaya ulaştığımda yavaşça kapıyı açtım. Kafamı içeriye doğru uzattığımda Seungmin ve Chan sarmaş dolaş yatıyorlardı. Yavaşça Seungmin'in yanına gelip kolunu yavaşça dürttüm. Yavaşça gözlerini açtı ve anlamaz gözlerle bana baktı. Sonrada bir anda arkasını döndü. "Noluyor lan bune?!" diyerek fısıldadı.
"Dün akşam olmuş anlatırım eve gidince."
"Oğlum Chan bu Allah'ım sana geliyorum! Benimle tassak geçiyirdunuz birde olamaz diye noldu lan!" diyerek söylendi.
"Zamanı değil" dedim ve onu yatakatan kaldırmaya çalıştım Chan'ın uyanmaması için yavaş hareket ediyordum fakat Seungmin kalkmamak için ısrar ediyordu. "Ne bok yersen ye." dedim en sonunda dayanamayarak. O bana yabru köpek gülüşü yaparken ben ise odadan çıkıp kapıyı kapattım.Koridoru yavaşça adımlarken evi tam bilmediğim için mecbur Minho'nun olduğu odaya gitmek zorunda kaldım. Odaya girdiğimde elindeki telefonla birşeyler izliyordu.
"Beni neden buraya getirdin eve bırakabilirdin hem Seungmin'ide almışsınız." diye sordum direk.
"Öyle olması gerekti Jisung. Seni sarhoşken eve bırakamazdım ayrıca adreside bilmiyorum." umursamaz bir tavırla cevap verdi. Ben ise sadece içimden ona söverek sustum.Yarım saat kadar sonra
Chan dahil herkes kalkmıştı ben ise yanımda Seungmin'i tutmaya çalışıyordum fakat inadına Chan'a yaklaşmaya çalışıyordu. En sonunda koluna sıkıca bir çimdik attıktan sonra bağırdı.
"Napıyorsun be!?"
"Yerinde dur." diyerek kulağına fısıldadım. Minho içerden geldiğinde evin dış kapısını açtı ve 'gidiyoruz' dermişçesine bir bakış attı. Chan ise kapıya yönelirken Seungmin yavaş yavaş arkasından gitti. Apartmandan çıktığımızda evin önündeki bir arabanın kilidi açıldı. Seungmin ve Chan arka koltuklara ben ise ön koltuğa kuruldum. Minho ise şoför koltuğuna oturarak arabayı çalıştırdı. Arabayı çalıştırdığı sırada elime telefonu aldım ve Seungmin'e yazmaya başladım.Whatsapp Siz-Köpecik🐶
Yedim seni Seungmin
Köpecik🐶:
Naptım yineBirde soruyormusun?!
Chan'ın götünden ayrılmadın gerizekalı
(görüldü.)Arkamı dönüp Seungmin'e sert bir bakış attım. O ise öylece 'ne bakıyorsun' dermişçesine bana baktı. Sinirle önümü döndüm ve pencereden dışarıya baktım.
Devam edecek..
Bölüm uzun oldu birazz . Bu arada güzel bir haberle geldimmm yarın yeni ficimi yayınlıyorumm çok heyecanlıyım agagagaga. Ficin konusunu Close (Han) şarkısından esinlenerek seçtimm bence çok beğeneceksinizz. Direk Stray kids konulu bir fic olacak fakat çoğunluk minsung olacakk. Bu kadar bilgi verdiğim yetti yarın ilk bölümü okursunuz bir sonraki bölümde görüşürüz öptümmm🫶🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my player | minsung
RomanceOkulun futbol takımında olan Han jisung, ve karşı okuldaki rakibi Lee Minho.