19

1.3K 125 139
                                    

UYARI: bu bölümde +18 kısımlar olacaktır başlamadan önce tekrar uyarı yazısı koyarım, rahatsız olanlar o kısımları atlayıp diğer bölüme geçebilir, iyi okumalar.

gözlerimi güneşin rahatsız edici ışığıyla açmak zorunda kalmıştım, kendime gelmek için beş dakika boyunca tavanı izledim. dün akşam manitamın yanında uyuduğumu hatırlıyordum en son gerisi beynimde yoktu. yatağımda uyandığıma göre hatırlanmaya değer bir şey olmadığını anladım. bugün okul vardı ve sevgili olduktan sonra ilk defa okula gidecektim birbirimize nasıl davranacaktık hiç kestiremiyordum.  hazırlanmak için ayağı kalktım sonra fark ettiğim detayla ağzımı beş karış açmak zorunda kaldım.

benim üstümü kim değiştirdi amına koyayım? dün giydiğim kıyafetlerden eser yoktu üstümde aksine pijamayla uyanmıştım. manitam ben uyurken umarım benden faydalanmamıştı, telefonumu elime aldım mesaj atacakken zaten onun bana yazdığını görünce sırıttım.

barış

günaydın uykucu civciv.

çabuk uyan okula geç kalacaksın.

semih

günoo askim

simdi bana hesap ver!

üzerimi degistirirken benden faydalandin mi.

barış

yok vallahi

değiştirirken bakmadım bile 

içindekileri bilmiyorum 😋

ama dolabındakiler güzelmiş yavrum

semih

barış alper yılmaz!

bu iliskideki en high kisi benim

ayagini denk al.

barış

yavrum sen daha benim o yönümü azıcık ucundan gördün

gerçekten üstünü değiştirirken dikkat etmedim

hem benim tercihim tamamen çıplak olman

duam belli duyan belli

semih

okula gec kalacagim hocam susun ltufen

lutfetn

aman bb obtum bal dudaktan

barış

heyecanlandın galiba 

bende öptüm yavrum okulda görüşürüz.

telefonumu kapatıp okul kıyafetlerimi üzerime geçirdim banyoya girip rutin işlerimi hallettim, üzerime kalın bir kaban alıp evden çıktım. kış gelmediği halde havalar o kadar soğumuştu ki ne gerek var olmuştum yani. düşüncelerim arasında arkamda korna çalan arabaya dönüp baktım. sevgilim bebek gibi gülümseyip ellerini sallamıştı. ağzını yüzünü yemek istiyordum şakasız. okula yakın olduğumuz için arabasına binemezdim o yüzden uzaktan uzağa bakmak zorundaydık birbirimize. ellerini kalp şekli yapıp öpücük atınca bende parmak uçlarımı öpüp ona doğru gönderdim.

kalbimden tenime | semih kılıçsoy & barış a. yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin