Birlikte İlk Şaka!!!

1.6K 91 2
                                    

-Ne yani dahiyane fikrin bu mu? Köpeğini kızların üzerine salmak.

Bu Demir neden hep beni sinir ediyordu?

- Ona köpek deme!

Diye bağırdım.

- Ayrıca daha iyi bir fikrin varsa seni dinliyorum.

Diyerek ellerimi belime koydum.Tam kavga edecek mahalle karıları gibi olmuştum.

- Bu şaka igrenç.Bence gece yatarken kızların yatağına oyuncak böceklerden koy.Kızlar çığırsın dursun. Annelerini çağırmaya gittiklerinde de hemen böcekleri alırsın.Sonrada deli damgası yerler.

Şu anda ilk defa birazcık Demir ' e ısınmıştım.Bu fikir daha güzeldi.Deniz ve Ufukta benim gibi bu fikri sevmiş görünüyordu.Ama Demir' i şımartmaya da niyetim yoktu.

- İyi tamam.Senin fikrinde idare eder. Bu seferlik seninki olsun.

******

Bu gece Demir de bizde kalacaktı.Babam davet etmişti ve o da kabul etmişti.Tabi kabul etmesinde kuzenlerimin hiç etkisi yoktu!!!!
Yalan tabiki vardı.Akşam yemeği boyunca sürekli çocuğa sulanmışlardı.

" Ayyy Eylüül.Sende turnayı gözünden vurmuşsun kız."

" Böyle birisi olduğunu bilsek bizde şimdiden evlenirdik."

" Bugün burada kalsana.Hem nasılsa yarın nişanlanacaksınız."

....

Ne kadar gıcıklardı yaa.Terbiyesiz,yüzsüzler.Annelerinin,babalarının yanlarında nasıl konuşuyorlardı.

Sonuç olarak bu gece burada kalacaktı.
Deniz ve Ufuk akşam yemeğinden sonra gitmişti.

- Hazır mısın Azrail? Saat 12:00.
Kızlar banyoda.

- Off.Biz gizli bir iş yapmıyoruz.Korkmana gerek yok.Yakalansakta bir şey olmaz.Ben sustururum o kikirikleri.

-Tamam bee.Sus.Hadi koy şu böcekleri.

Yatağın üzerine plastik böcekleri koyduktan sonra Demir le beraber kızların yataklarının altına girdik ve saklandık.Heyecanla kızların gelmesini bekliyordum.Vee o gıcık sesler duyuldu.

- Kızım bizim salak nasıl bulmuş o çocuğu ya? Valla kıskandım.Çocuk çocuk hareketler yapıyor ama aklı koca işlerinede iyi eriyor.

Yatağın altından çıkmamak için dişlerimi sıkıyordum.Demir ise bana bakıp sırıtıyordu.

- Kay lan azcık.İçime girmişsin.

Demir i kolumla dürtüp fısıldadım.
Hala gülüyordu.

Kızlar yatağın üzerindeki böcekleri görünce çığırmaya başlamışlardı.Biz ise Demir le kendimizi zor tutuyorduk.
Sanırım onun hakkında bilmediğim çok şey vardı.Eğlenceyi biliyordu.

Odadan çıktıklarında bizde hemen yatağın altından çıktık.Yatağın üzerindeki plastik böcekleri topladık ve hemen dışarıya çıktık.

- Sanırım başardık he?

Demir gülmekten karnını tutuyordu.Bende ondan farksızdım.

- Evet.Başardık.

Dedim.İlk defa onunla düzgün bir şekilde konuşmuştuk.

Teyzem, Eniştem ve Babam kızların odasına girerken babam koridorda bizi görmüştü.

- Siz ne yapıyorsunuz burada?

Doğaçlama yapmalıydım.

- Kızların bağırışlarını duydum.Demir de lavoboya gidecekmiş.Karşılaştık.

- Tamam.Hadi siz yatın artık.Yarın yorucu olacak sizin için.

Altı üstü aileler arasında bir nişandı.Nesi yorucu olacaktı ki?

- Ama yaa.Anne vallahi böcekler vardı hep.

Beste nin sesini duyunca ikimizde tekrar kahkaha atmaya başlamıştık.

Benim odama girdik.

- Sağol.Yardım ettin.Ama bu sakın iyi anlaşacağımız anlamına gelmesin.

Söylediğim şeyle başını yere eğip gülmüştü.

- Bende sana meraklı değilim Azrail.Yarın tekrar eski düşmanlığımıza döneriz.

Bana Azrail demesinden ilk defa rahatsız olmuştum.Normalde sadece Deniz ve Ufuk diyince sinirlenirdim.Diğer herkes dediğinde hoşuma giderdi.Benden korkuyorlar diye.

- Anlaştık Kral.

Ona kral derken sanki bir köpeğe sesleniyor gibi hissediyordum.Bu yüzden hoşuma gidiyordu.

- Tamam.Ben misafir odasına geçeyim.Yarın erkenden giderim.Görüşürüz.

Odadan çıkarken söylediği kelimeden bir tanesine takılı kalmıştım.
" Görüşürüz."

AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin