Furkan birden bana sarılmıştı.Resmen hıçkıra hıçkıra ağlayan bir erkek görmüştüm hayatımda.
-Tamam.Sakinleş.Geçti artık.
Dedim olayın ne olduğunu bilmeden.Ama genellikle dizilerde ağlayan insanlara söylenen söz buydu.
-Geçmedi.Geçmeyecek.
Dedi benden ayrılırken.
-Neden?
Kaldırıma oturmuştuk ikimizde.-Çünkü gitti.Beni bırakıp gitti.Seviyorum,bırakmam dedi ve bırakıp gitti.Herkes atlattığımı sanıyor ama atlatamadım.Bugün sana yaptığım gibi yapıyorum bütün kızlara. Belki tekrar onun gibi birisiyle karşılaşırım diye.
Sanırım sevgilisi tatafından terk edilmişti.
-Buldun mu bari?
Dedim sakin ses,tonumla.
Bana baktı.-Buldum ama evliymiş.
Gözlerim şaşkınlıktan fırlayacaktı.
-Be- Ben miyim?
-Aynı onun gibi davrandın bana.O da göz içine baktığımda yarışma sanmıştı.
Birden içim acımıştı.
-Üzgünüm.
Dedim.
-Üzülme.Zaten onun yerini tutamazdın.Benim salaklığım işte.
-Peki seni neden bıraktı?
Sorduğum soru karşısında hissiz bir şekilde yüzüme bakmıştı.Fazla inceliyordu.Hayır yani yüzümde bir şey mi vardı? Kesin vardı.Balık yedikten sonrs yıkamamıştım.
-Nedeni yok.Öldü.
Dedi bakışlarını benden ayırıp.Bende fırsat bu fırsat elimle ağzımı sildim.
Sonrada verdiği cevabı düşündüm.Ölmüş...Sevdiği kişi ölmüş.-Anlıyorum.Başın sağ olsun.
Dedim.
-Anlayamazsın.
Dedi tekrar bana bakarak.
-Annem öldü.
Dedim cümlesinin karşılığında.
-Seninde başın sağ olsun.Seninkisi nasıl öldü?
-Bilmiyorum ki.Beş yaşımdayken öldü.Hatırlamıyorum.
Dedim.İkimizde bir süre sessiz kalmıştık.Sonunda aklımdakileri ona söylemeye karar verdim.
-Bence onun gibi birisini arama.Asla bulamazsın.Sen sadece onun gibi sana iyi gelebilecek birilerini bul.
Bana bakıp gülümsemişti.
-Biliyor musun? Haklısın galiba.Yaptığım hata belkide bu.Onu başka yüzlerde aramak.
Bende ona gülümsedim.
-Aferin bak öğretmenin ben olunca nasılda hemencecik anlayıverdin?
-Eylül?
Bize yaklaşan gruba baktım.Bizimkilerdi.Bana seslenen ise Demirdi.
Ayağa kalktım.Ellerimle tozlanan üzerimi silkeledim.
-Erken geldiniz.
Bir bana birde kaldırımda oturan ve ağladığı hiç belli olmayan Furkan'a baktı.
-Evet.Seni yalnız bırakmayalım diye erken kalktık ama,sen zaten yalnız değilmişsin.
Demir şu anda resmen beni kıskanıyordu.
-İyi akşamlar Furkan.Görüşürüz.
Diyerek ona gülümsedim ve bizimkileri eve doğru yürüttüm.
*****
Herkes yorgundu ve odasına geçmişti.Bende üzerimi banyoda değiştirip odaya gelmiştim.
Yine Demirle sınırımızı belirleyip yattık.Yüzü bana dönüktü ve bana bakıyordu.
-Ne var?
Dedim sonunda.Resmen beni dövecekti.
-Tanımadığını söylemiştin.
-Tanımıyorum zaten.Sadece şezlongtayken kendisi geldi yanıma tanıştık.Şimdide biraz sohbet ettik işte.
-Tamam!
Dedi.Şu anda resmen bana hamile kadın tribi atıyordu.Gerçi nasıl trip atıyorlar bilmiyordum ama adlandıracak olsak kesin bu katogariye girerdi.
Gözlerini kapatmıştı.Sanırım uyumuştu.Aklıma Furkan ın dedikleri geldi.Sevgilisi ona bırakmam demiş ama bırakmış onu.Demir bana dememişti.Acaba beni bırakır mıydı?
Tam anlamda evli değildik.O da bir erkekti.Elbette bir gün boşanacaktık.Hatta bu fikri ben ortaya atmıştım ama şimdi istemiyordum boşanmak.Gerçek anlamda evli olmasakta beni bırakmasını istemiyordum.Uzaktanda sevgi olmaz mıydı? Aşk olmaz mıydı uzaktanda?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)
HumorKız değilde tam bir canavar gibiydi. Lakabı AZRAİL'di. Diğer erkekler gibi değilde tam bir yufka yürekti. Lakabı KRAL'dı. Eylül'ün yaptığı şımarıklıklar babası dahil herkesin ondan nefret etmesini sağlıyordu. Demir'in yaptığı centilmenlikler ise Ey...