Varınca haber ver teyzecim!!!

1.7K 105 8
                                    

Medyada Ufuk...


Disiplin cezasından da iyi yırtmıştım.Okul çıkışı ise Denizle Ufuğu bize gelmeleri için ikna etmeye çalıştım.Sonuç; Ufuk hala cezalı olduğundan gelemiyor.Deniz geliyor.

Ne kadar zengin olsakta otobüsle gitmek her zaman daha eğlenceli oluyordu.Denizi de tekrar ikna edip otobüse bindik.
Birden aklıma gelen fikirle tek kaşımı havaya kaldırdım ve sırıttım.Beni bu halde gören Deniz ise olayı fark etmişti.

- Sakın.Sakın bir şey yapma.Rahat dur iki dakka be kızım!

- Bak ya benimle olur eğlenirsin,ya da beni tanımamazlıktan gelirsin ve eğlenceyi kaçırırsın.Hangisi?

- Birinci seçeneği seçersem zaten sen beni mahfedeceksin.İkinci olsun.

- Tamam.Başlıyorum ben.Sende jetonun ne yaptığımı anlayınca bana katıl.

Deniz beni onaylayınca birden kalabalık otobüste ayağa kalktım ve bağıra bağıra şarkı söylemeye başladım.

" mini mini bir kuş donmuştu
Pencereme konmuştu"

Denizde bana katılınca bize deliymişiz gibi bakan insanlara
- Hadi hep berabeeer.
Diye bağırmıştım.Ama herkes homurdanıyordu.Şöförde susun diye bağırdı.

- Aaa yeter ama kızım.Başımızı ağrıttın.Burası dingonun ahırı mı?

Bize çekişen bir teyzeydi.Nedir benim şu teyzelerden çektiğim?

Otobüsteki şikayetler artınca şöförde bizi indirmişti.
Daha otobüsün kapısı kapanmadan içeriye bağırmıştım.

- Varınca haber ver teyzecim...

Bizim eve doğru ilerliyorduk ve hala az önceki olaydan dolayı kahkaha atıyorduk.

AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin