YOYOYO

1K 72 1
                                    

-Yoyoyoyoooo.

Demirle birlikte yaptığımız karaokenin sonuna bu yoyoları eklemiştim.Üstelik şarkıda A Great Big World ve Ingrid Michaelson 'ın düeti olan Over You 'ydu.Duygusal ve slow bir parçanın sonuna yoyoyoyoo.Çok eğlenceliydi.Bana fazla duygusallık yakışmıyordu ne de olsa.

-Hahaha.Çok güzeldi.

Denizin hoşuna gitmişti yoyolarım.Deniz,Ayça,Ufuk,Şeyma,Batuhan,Derin ve Melekte vardı.Onlar kendi şarkılarını söylemişlerdi.Bir tek Demirle ben kalmıştık ama başarıyla atlatmıştık bizde.

Şeyma Ufuğun kız arkadaşıydı.Geçen sene Ufuğa ben sana bulurum demiştim ama o kendisi bulmuştu Şeymayı.Çokta mutlulardı.

-Yoyoyo demeseydin zaten kahrımdan ölürdüm.Neden Eylül bozmadı bu romantik anı diye.

Diyerek sitem etmişti Demir.Herkesin içinde romantik an demesi beni utandırmıştı.

-Romantik mi?Demircim.Sesim zaten karga gibiydi.Yani romantik falan değildi.

Dedim bende gülerek.Demir dışında herkes gülmüştü.

-Hayır.Bence çok güzeldi sesin.Berbat etmeseydin.

Diyerek mikrofonu bıraktı ve üst kata çıktı.Ben ise elimdeki mikrofonla ortada kalakalmıştım.Az önce bana tafra yapmıştı.Ve gitmişti.Üstelik onunla değil,kendimle alay etmiştim.

-Vauww.Sen bir bak istersen.

Dedi Deniz şaşkınlığını belli ederek.

Bende mikrofonu Derin'in eline tutuşturarak üst kata çıktım.Üçüncü kata tırmanmak cidden çok yorucuydu.

Odamıza girdiğimizde yatakta üzerine ince pikeyi çekmiş ve yatan Demiri gördüm.Bu hali cidden komikti.Küsmüştü bana.Tanımıştım artık onu.Her küstüğünde bu hareketi yapardı.

-Demir?

Yanına oturarak.
Ses vermemişti.

Biraz daha yaklaştım.

-Demir? Saçmalama.

Dedim bu sefer.Ama yine ses yok!

En sonunda yüzünü kapattığı pikeyi tuttum ve üzerinden çektim.

Sinirli bir yüzü vardı.

-Özür dilerim.

Dedim yanına uzanarak.

Bana baktı.Özrümden sonra siniri biraz geçmişti sanki.

-Bir daha bozma romantik anlarımızı.

Dedi.Ona gülümsedim.

-Söz.Söz bozmayacağım.Ama şimdi aşağıya inmeliyiz.

Dedim.Benden sonra her şeyde mükemmel olan Derin kaptan geçmişti dümene ve yine öttürüyordu.Seside zekası gibi mükemmeldi.Söylediği şarkıyı üçüncü kattan bile duyabiliyorduk.Bayan mükemmel Gabrielle April'in Alive şarkısını söylüyordu.

Demir'in elinden tutarak kaldırdım.Onu güldürmek içinse yukarıya gelen alive denilen kısımda saçma sapan oynuyordum.Elimde mikrofon varmış ve bu şarkıyı kendim söylüyor fibi yapıyordum.Üstüne üstlük söylerkenki hareketlerim rap yapanları andırıyordu.

Ve evet.Başarmıştım.Odadan çıkmadan Demiri güldürmüştüm.Yaptığım saçma harete güldükten sonra yanağımdan öptü ve elimden tutarak odadan çıkardı.

AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin