-Saçmalama giymem. Bakma öyle Eylül.
Demir e sinirli sinirli bakarak kahvaltımı yapıyordum.
-Ya ama yapma yakışıklı eniştemize.
Ufuk ve Denizide kahvaltıya çağırmıştık.
-Sus Ufuk! Yoksa sana giydiririm.
Dedim Demiri savunan Ufuğa.
-Bence Eylül haklı.Demir giymelisin.
Diye az önceki lafını korkudan düzeltti.
-Satıcı mısın oğlum sen?
Deniz Ufuğun kafasına bir tane patlatmıştı.
-Vurma lan Ufuğuma.Akıllı bıdıktır o.
Dedim ona gülümseyerek.
-Tabi akıllı olur.Senin sözünü dinliyor.
Dedi Demirde.
-Ne halin varsa gör Demir.Ama bir kızla konuşursan, ya da bir kız sana göz ucuyla bakarsa sana çok pis eşek şakaları yaparım haberin olsun.Çok piiis.
Diyerek sesimi kalınlaştırdım.
Gülüyordu.-Kıskandın mı sen?
-Ak sakallı dedeyi mi? Ahh.Hayır.
Diyerek onu kızdırmaya çalıştım.Tabikide kıskanmıştım.
-Hadi gidelim artık.
Diyerek ağzıma son kez bir zeytin attım ve ayağa kalktım.Deniz ve Ufukta kalkmıştı.
-Size emanet bu.Sakın birilerine şaka yapmasın.Engelleyin.Başka erkeklere bakmasın.Bakarsa onu kızgın yağda kızartırım.
Bana baka baka benim ona yaptığım şeyin başka versiyonlarını Denizle Ufuğa söylüyordu.Aslında onlara söylüyor gibi yapıp bana söylüyordu.
Ufuğun koluna girip kapıya yöneldim ve ona dil çıkartıp dışarıya çıktım.Denize kızmıştım.O Demirin tarafındaydı.
*****
-Büyükmüş.
Dedi Deniz etrafa göz gezdirirken.
-Güzelmiş.
Dedi Ufukta etraftaki kızlara bakarken.
-Deniz! Başını öne eğ.Ayçaya söylerim seni.
Ayçayla düzenli ve güzel bir ilişkileri vardı.Bize iki defa akşam yemeğine gelmişlerdi.Ayçayı sevmiştim.Fazla hanım hanımdı.Denizde bu yüzden ondan etkilenmişti zaten başta.
-Zaten Ayçadan başkasına bakmam ben.
Dedi sırıtarak.
*****Sınıfımız kocaman bir konferans salononuna benziyordu.
Tanımadığım pek çok sima vardı.-Merhaba.
Yanıma kumral,beline kadar uzun saçlı,mini elbiseli bir kız gelmişti.Bana selam verirken bile yanımdaki hödüklere bakıyordu.Yani hödük demem sevgi sembolüydü.Bu hödükler meteordu.
-Üzgünüm.Kapalıyız tatlım.Başları bağlı.
Dedim sinsice sırıtarak.
-Ne? Ben sadece selam verdim.Banane be onlardan.Ayrıca pişman oldum verdiğime.
Dedi ve hızla yanımızdan uzaklaştı.Deniz ve ben kahkahalarla gülerken Ufuk somurtuyordu.
-Ne somurtuyon lan?
Dedi Deniz Ufuğa.
-Senin başın bağlı oğlum.Ben boşum.Ayrıca Eylül sen neden kızları kaçırıyorsun bizden ama yaa.
Kendi kendine ağlıyor gibi yapmıştı.
-Sus len.Ağlama.Gözüm tutmadı bunu benim.Ben sana bulucam bir tane.
Dedim ona göz kırparak.
-Sahi mi?
Dedi.
-Sahi.Cidden bulucam.
Dedim.
-Ooo sınıfımızda meteor varmış.
Az önce yanımıza gelen kumral bomba yılışığı kapıda birisiyle konuşuyordu.
Konuştuğu çocuk içeriye girince ayağa fırlamıştım.Şaşkındım.O da bana bakıyordu.O her şeyi biliyor gibiydi.
Bana yaklaştı ve sımsıkı sarıldı.-Karıcım?
Bölüm sonu Bu arada yeni nir hikaye yazmaya başladım.Duygusal ve yorumlardada zaten okuyucular bunu belirtti.Duygulandıklarını söyledi.Bakarsanız sevinirim.
DRAM HİKAYELER ismi.Her bölümde farklı bir olaydan bahsediyorum.
Ayrıca votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Tüm okuyucularımı çok seviyorum.Tekrar çok çok çok teşekkür ederim hepinize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)
HumorKız değilde tam bir canavar gibiydi. Lakabı AZRAİL'di. Diğer erkekler gibi değilde tam bir yufka yürekti. Lakabı KRAL'dı. Eylül'ün yaptığı şımarıklıklar babası dahil herkesin ondan nefret etmesini sağlıyordu. Demir'in yaptığı centilmenlikler ise Ey...