Ceza

1.6K 103 6
                                    

Demir den

Eve geldiğimizde Derin hemen odasına çıktı.Bende oturma odasından sesler duyduğum için oraya yöneldim.

- Bak Hakan daha küçük onlar.Sana boyun borcum var ama bu şekilde de olmaz.

Babam Hakan amcayla yani benim ultra gıcık olduğum kızın,daha doğrusu kız demeye bin şahit ister,babasıyla konuşuyordu.

- Ben seni kurtardım Sarp.Şirketin batıyordu.Sen söyledin bana boyun borcun var.Hem ben hemen evlensinler demiyorum ki.Şimdi sadece nişan.Üniversiteye başkadıklarında da düğünü yaparız.Hem benimkisi ancak bu şekilde olgunlaşır.Seninkide pek olgun gibi değil hani.Bu şekilde ikisinede faydamız olur.Hem şirketler ileride daha da büyür.Her iki tarafta bu işten karlı çıkacak Sarp.İnat etmede tamam de.

- Tamam Hakan tamam.Senin dediğin gi olsun.

Babamın sıkıntıyla söylediği cümlelerden sonra bende yanlarına gittim.

-Kim nişanlanıyor?

- Sen ve Eylül.

Hakan amcanın sözlerinden sonra gözlerim şaşkınlıktan fışkıracak gibi olmuştu.

*******

Eylül den

Denizle birlikte oturma odasında yayılmış,yerlere döktüğümüz patlamış mısıtları umursamadan film izliyorduk.

Kapı sesini duyar duymaz babamın geldiğini anlamıştım ama yerimden kalksmazdım çünkü film çok heyecanlıydı.

- Ayşe sultaaaaan.Bakıver bee.

Ayşe teyze tamam dedikten sonra kapıya baktı.

Yanımıza babam ve Demir gelince elimdeki mısır tabağını sehpaya koydum ve filmi durdurdum.Denizde benim yaptığımı yapmıştı.

Bir bana bir Deniz e bakıp duran Demir' e " ne bakıyosun" bakışı attıktan sonra babama döndüm.

Kesin Demir ispiyoncusu bu sabah okuldaki tekme için beni şikayet etmişti.Pis ispiyoncu.

- Cezana karar verdim.

Bu cümleyle heyecanım tavan yapmıştı.Survivor finalinde kimin kazanacağını beklerken bile bu kadar heyecanlanmıştım.

-Cezam ne?

- Demir oğlumla evleneceksin.

- Neee!!!

Hemen ayağa kalkmıştım.

- Baba sen ne diyorsun yaa? Daha yaşım başım kaç benim?

- Biliyorum Eylül ben senin yaşınıda başınıda.Zaten hemen evlenmeyeceksiniz.Şimdilik nişan.Üniversiteye başladığınızda da evlenirsiniz.

- Sen ciddi misin?

- Evet.Gayet ciddiyim.

Tekli koltukta olanları şaşkınlıkla izleyen Deniz e baktım.Sanırım benimde ondan kalır bir yanım yoktu.

AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin