Furkan

1.3K 78 2
                                    

Medyada yeni karakter Furkan...

Saat 16:23 tü.Sahile gidecektik.Yeşil bikinimi giymiştim ve üzerinede beyaz bir elbise.Aslında elbise yakışmıştı ama benim tarzım değildi.
Yüzme bilmiyordum ama arkadaşlatımı izleyecektim.Hem evde tek başıma canım sıkılırdı.Daha önce Deniz ve Ufukla gelmiştim ve hep onlar yüzmüş,bende izlemiştim.

-İstersen yüzüğünü çıkart.Kaybolur falan.

Sahil için gerekli olan şeyleri koyduğu renkli çantanın fermuarını kapatırken söylemişti bunu Demir.

-Tamam.
Dedim ve yüzüğümü komidinin üzerine koydum.Odadan çıkarken Demirde komidine koymuştu yüzüğünü.

****

-El ele tutuşun bari.Utanmayın bizden.Yeni evlisiniz siz.

Muhteşem arkadaşım Ufuğu bu harikulade fikri için bir ara tebrik edecektim.

-Utanmıyoruz.

Dedim.Demirde elini bana uzatmıştı.Mecburen tutmuştum.Nedense onun ellerini tutruğum an ellerim terliyordu ve bu cidden rahatsız edici bir durumdu.

Derinde zaten sürekli dik dik bana bakıyordu.Kardeşini kıskanıyordu tahminimce.İşte bu iyi bir şeydi.Demir in elini daha fazla sıktım ve Derin e bakıp pis sırıtmamdan yaptım.Yılışık kız.O da gelmiş Demir in omzuna kolunu atmıştı.Şu anda çok tuhaf bir şekilde yürüyorduk.Demir in bir tarafında elini tutan bir kız,diğer tarafında da omzuna kolunu atmış bir kız.Bu durum beni rahatsız ettiği için Demir in elini bıraktım.Gıcık kız kardeşiyle rahatça yürüyebilirdi.
Derin ise bu hareketimden sonra az önce benim ona yaptığım pis sırıtışı bana yapmıştı.

Bende sinirlendim ve Ufukla Denizin arasına geçip kollarına girdim.

-Öldürsem kaç yıl yerim?

Önden giden üç gıcığa baktım.Demir,Derin,Batuhan.

-Şu ikisi için bilemem ama ortadaki yılışık için sana ödül verirler.

Öndeki yılışık derken Derinden bahsetmişlerdi.

Benim ona gıcık kaptığımı bildikleri için böyle söylüyorlardı.Bilerek yani.

*****

-Hadi amaaa.

Derin hemen belindeki eteği çıkardı ve Demir in elinden tutarak denize soktu.Gıcık kız.

Ben ise şezlongun üzerinde oturuyordum.Batuhan ve Ufukta girmişti.Sadece Deniz kalmıştı.

-Sende gir.

-Olmaz.Sen yalnız kalırsın.

-Bak Deniz.Beni soğuk espri yapmaya zorlama.Geçen seferki espriyi yaparım bak gir hadi denize.

Bir an durdu ve geçen seferki espriyi haturlamaya çalıştı.

-Deniz! Hadi gir!

Dediğimde ise hala hatırlamadığını belli edercesinr kalktı ve denize girdi.

Bende etrafı izliyordum.Daha doğrusu Derinle yüzen Demiri.
Onlara baktıkça sinirlerim tepeme çıktığından bakışımı farklı bir yöne çevirdim ama sonra pişman olup tekrar aynı istikamete çevirdim.

Terbiyesiz bir çift suda öpüşüyordu.Ulu orta hemde.Çarpılacaklar.Gerçi çarpılan olmadı ama yanacaklar.Öbür tarafta.

-Merhaba güzellik.

Yanıma oturan kumral çocuğa dik dik baktım.Bana güzellik demişti ve yanımdaki şezlonga yatmıştı.

-Sana merhaba değil!

AZRAİL İLE KRAL(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin